Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

visa aanvraag filipijnen

Gestart door gammaracer, zondag 16 september 2012, 19:04:56

Vorige topic - Volgende topic

Luke

Bij mijn weten niet. Je kan zelfs bij aankomst een 2 maanden visum kopen in de luchthaven van Manila (NAIA-1). Is nooit gevraagt om een medisch onderzoek. Enkel 50 USD cash en wat PHP. Voor ander luchthavens (cebu?) weet ik het niet.

gammaracer

dankuwel luke , kzal dat even aan mijn vriendin vragen , misschien kan zij erachter komen , en manilla is geen probleem , moet daar zijn voor de legal capacity te krijgen

1000 x dank :thumb:

robert van dijck

Citaat van: gammaracer op maandag 17 september 2012, 05:58:51
moet je dan ook een medisch onderzoek ondergaan ? met een toeristenvisum van 2 maand ?

/quote]

Neen, niet nodig, ga naar Van Den Bogaert in Deurne op een half uur ben je terug buiten met visa voor 59 dagen, 2 foto's meenemen, wel eerst afspraak maken

robert van dijck

For Phill visa:
Van Bogaert Peter
Venneborglaan 90
2100 Deurne
Tel: 03.325.71.16


mvgr

Robert

kamperman

Bij mijn weten niet. Je kan zelfs bij aankomst een 2 maanden visum kopen in de luchthaven van Manila (NAIA-1).

waar op manila airport kun je die kopen dan??
voor de paspoort controle???

gammaracer

dankewel x 1000 Robert

ik zal morgen contact opnemen
met peter bogaert :applaus:

Raventje

Citaat van: gammaracer op maandag 17 september 2012, 19:32:22
dankewel x 1000 Robert

ik zal morgen contact opnemen
met peter bogaert :applaus:

vergeet niet gammaracer, peter bogaert vertrekt 24 september naar de filipijnen voor 6 weken...tis maar dat je het weet hé :jajaja:

Luke

Citaat van: kamperman op maandag 17 september 2012, 16:53:54
Bij mijn weten niet. Je kan zelfs bij aankomst een 2 maanden visum kopen in de luchthaven van Manila (NAIA-1).

waar op manila airport kun je die kopen dan??
voor de paspoort controle???


NAIA-1 juist voor de immigratie boots links.. Ze hebben er nu een glazen loket van gemaakt.
Na 23 uur kan het zijn dat ze geen aanvragen aanvaarden omdat er geen kassier(ster) meer aanwezig is...

Kano

Als ik het wel heb dien je voor het 59 dagen (na aankomstdatum) visum 2900 pesos te betalen. Als je geen pesos hebt dan laten ze je meestal wel even door de immigratie gaan om geld te wisselen.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

gammaracer

hallo , alles in orde met de visa , via peter van bogaert ging het vanzelf , half uurtje en weer buiten

maar nu heb ik een nieuwe tegenslag , had de dag voordien de reis geboekt bij BRO connections ,bredabaan 325 in brasschaat , prijs  1300 euro ongeveer naar davao city inclusief ,en cash betaald
brussel-bangkok -manilla-davao
kort daarop kreeg ik een telefoontje van het agentschap dat ze geen e-tickets ontvingen van philipine airlines  , dus nog steeds geen verbinding manilla -davao

nu kan ik zelfs geen iternit checken van mijn vlucht brussel naar manilla (thai airlines ), heel raar allemaal , heb de vluchtgegevens van thai airlines zeker goed ingegeven , ook deze vlucht is niet geboekt dus ,na reeds meerdere malen gebeld te hebben nemen bellen of mailen ze zelfs niet meer terug

oppassen dus voor dit agentschap

problemen alom weeral