Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wat betekend 100€ voor een Filipino?

Gestart door koy, dinsdag 1 maart 2011, 00:07:30

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op maandag 17 december 2012, 06:24:07
Citaat van: huisman45 op maandag 17 december 2012, 04:00:50



Verschil is dat de Filipino's het pronkgedrag al eerder vertonen dan de Chinezen, de Chinezen zijn gemiddeld een stuk actiever, dus geen tijd om te pronken.

Er is een verschil tussen trots (Filipinos/as, al dan niet met reden) en hautain (Chinezen, zeker in Peking, in Hong Kong  en Singapore (daar zijn ze ook van Chinese origine) vertonen ze NIET zo'n gedrag)

We zijn wel  :offtopic: maar geef mij toch maar  :smiley-philippines: , en Peking zal ik altijd vermijden als ik kan (Chinezen uit de 'provincie' vinden de Peking-chinezen (zijn dat dan pekinezen eigenlijk?  :happy2:) ook dikkenekken)
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Rich

Citaat van: vvjoris op maandag 17 december 2012, 08:35:35
Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op maandag 17 december 2012, 06:24:07
Citaat van: huisman45 op maandag 17 december 2012, 04:00:50



Verschil is dat de Filipino's het pronkgedrag al eerder vertonen dan de Chinezen, de Chinezen zijn gemiddeld een stuk actiever, dus geen tijd om te pronken.

Er is een verschil tussen trots (Filipinos/as, al dan niet met reden) en hautain (Chinezen, zeker in Peking, in Hong Kong  en Singapore (daar zijn ze ook van Chinese origine) vertonen ze NIET zo'n gedrag)

We zijn wel  :offtopic: maar geef mij toch maar  :smiley-philippines: , en Peking zal ik altijd vermijden als ik kan (Chinezen uit de 'provincie' vinden de Peking-chinezen (zijn dat dan pekinezen eigenlijk?  :happy2:) ook dikkenekken)


Dat dikkenekkengedrag heb je overal in de wereld hoor. Antwerpen, Den Haag en volgens mijn vrouw Manila idem dito.  Voelen zich wat meer dan een ander  :jajaja:
Rich de Nederbelg.

vvjoris

Hela, ik woon in Antwerpen é...dat is wel het centrum van de wereld  :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Rich

Citaat van: vvjoris op maandag 17 december 2012, 10:52:32
Hela, ik woon in Antwerpen é...dat is wel het centrum van de wereld  :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:


:thumb: I love Antwerp  :thumb: :thumb:
Rich de Nederbelg.

Lenn

Antwerp ligt toch in de Ardennen????En heeft dat iets te maken met ants???

vvjoris

Citaat van: Lenn op maandag 17 december 2012, 12:38:25
Antwerp ligt toch in de Ardennen????En heeft dat iets te maken met ants???
Nee, want veel heuvels of bergen zijn er niet. Mieren wel natuurlijk, maar nu zijn er nog enkel werkmieren op 't schoon verdiep, de profiteur-mieren hebben het stadhuis verlaten....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

innka3


Herbie

Citaat van: vvjoris op maandag 17 december 2012, 10:52:32
Hela, ik woon in Antwerpen é...dat is wel het centrum van de wereld  :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Zo nog drie dagen en negen uur en het centrum van de wereld is het eerste dat weg zal zijn  :jajaja: Volgens de Maya's
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

vvjoris

Citaat van: Herbie op maandag 17 december 2012, 14:59:28
Citaat van: vvjoris op maandag 17 december 2012, 10:52:32
Hela, ik woon in Antwerpen é...dat is wel het centrum van de wereld  :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Zo nog drie dagen en negen uur en het centrum van de wereld is het eerste dat weg zal zijn  :jajaja: Volgens de Maya's

Het was in het nieuws vandaag: Antwerpen en de kust zijn onvoldoende beschermd als de tsunami's eraan komen. Maar vrijdag komen die nog niet, staat op de website van mira...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Quezonboy

Hoe komen die tsunami's langs de Britse eilanden en de continale Noordzee :ikkeniebegrijp:? De Ieren en de Oost kust Britten zijn altijd zo aardig  :thankyoufw5: geweest om onze tsunami's op te vangen.