Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Webwinkel

Gestart door Wimmie57, dinsdag 8 juli 2014, 02:37:31

Vorige topic - Volgende topic

walkingtree

Je hebt helemaal gelijk, dat is de manier.
Die koeriers van 2Go, enz.enz. zullen het bijna dagelijks meemaken denk ik.
Weet niet of het officieel de werkwijze van deze bedrijven is maar ze zullen het
wel moeten toestaan anders gaan er teveel pakjes retour afzender.
Op de site van 2Go heb ik geen richtlijn gezien zover maar ik kan er overheen gelezen hebben.
Maar  het zal ook wel goed zitten, een bedrijf als Lazada kan zich niet permiteren een zakje zand in een iPad doosje te plaatsen.
Dat verwacht je meer van een particuliere verkoper...

Ronny55

Bestel al eens regelmatig iets online met rembours.....kontroleer het altijd ...mag dat niet , neem het maar terug mee, heel eenvoudig.....Koop geen kat in een zak.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

walkingtree

Is gelukt, mocht het pakket open maken en controleren voordat ik ging betalen.
Ben tevreden met Lazada en 2Go service.

boldy

Heeft er iemand die niet in de Filippijnen zelf woont ervaring met Lazada .
Ik heb daarnet geprobeerd om wat te bestellen en te betalen met mijn creditcard maar kreeg de melding dat ze mijn bestelling niet konden plaatsen.

Ik hoef dus geen "goed bedoelde" adviezen over dat je ook aan de deur kan betalen want dat vraag ik niet  :neeneenee:

Het gaat dus expliciet  om vanuit Nl of ander land  versturen naar PH en betalen met visa/mastercard.

bvd Rein
het leven is net een lul keihard en veel te kort

PHwaarde

Ik heb bij lazada een tijdje terug vanuit Nederland een laptop besteld voor aflevering in de Filipijnen. Kon ik gewoon met mijn creditcard afrekenen. De aflevering is trouwens goed gegaan.
Wat heb je voor creditcard?

Adik

Lazada accepteerde mijn credit card niet omdat deze niet in de Filippijnen was uitgegeven. Paypal lukt tegenwoordig evenmin. Zal wel om misbruik tegen te gaan zijn? Betalen bij levering werkt wel (laat mijn naam achterwege, en geadresseerde wordt gebeld ter controle).

Levering in Manila was rete snel. Ze kreeg een sms een paar uur voordat ze voor de deur stonden. Was nog haasten om op tijd terug te zijn. Levering in de provincie was minder. Een groot artikel werd bij een branche van LBC gebracht en daar hadden ze alleen een motor tot hun beschikking, dus moest de geadresseerde maar daar komen betalen (voor het artikel) en zou het leveren verder met een lokale lijndienst (bus) geschieden (wel op kosten van LBC). Hadden ze het artikel met z'n 3en boven op het dak van het busje getild want binnen was elke plek bezet door passagiers.

boldy

Ik heb een mastercard van de ING bank. 
Hmmm mag ik vragen hoelang het van beiden is geleden dat jullie bij Lazada hebben besteld ?
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Leuk die Lazada link...nooit van geweten......... :thumb:

boldy

Het is me gelukt. Ik had iets verkeerd ingevuld .
Bedankt voor de antwoorden. :thumb:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

snah68

Een paar keer wat vanuit Denemaken besteld bij Lazada en bataald met een VISA card. Nog nooit problemen gehad. Zowel betaling als levering was zoals het moet. Je krijget verschillende emailss over heover het proces van levering is