Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

werk omgeving Angeles City

Gestart door GuardNL, zondag 8 februari 2015, 14:31:23

Vorige topic - Volgende topic

GuardNL

Hallo,
Ik zie regelmatig dat Nederlanders/Belgen een bedrijf opzetten in de Filippijnen maar zijn er ook die een IT bedrijf hebben?
Aankomend jaar verhuis ik naar Angeles city en het zou mooi zijn als ik daar aan de slag kon als it-er.
(internet/voip/cai reparaties hard/software).
Als iemand daar info over heeft zou ik het graag horen :thumb:

Lorre

Neem er een bar over, grotere kans op slagen, er staan er geregeld te koop daar.  Succes!!

pierrevanwies

    L,bedoel je zoiets   :confused2:  .

    .

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Blauwvinger

Citaat van: Lorre op zondag  8 februari 2015, 20:18:28
Neem er een bar over, grotere kans op slagen, er staan er geregeld te koop daar.  Succes!!

Tja je vraag dan af?

Ook geen vetpot, teveel concurentie.
Moet klanten komen om de zaak draaien te houden. :biggrinn:

Amice

Citaat van: blauwvinger50 op maandag  9 februari 2015, 13:07:22
Citaat van: Lorre op zondag  8 februari 2015, 20:18:28
Neem er een bar over, grotere kans op slagen, er staan er geregeld te koop daar.  Succes!!

Tja je vraag dan af?

Ook geen vetpot, teveel concurentie.
Moet klanten komen om de zaak draaien te houden. :biggrinn:

Ik mag toch aannemen (althans dat doe ik dan maar) dat Lorre dat sarcastisch bedoeld heeft.

Immers als er veel barren te koop staan dan loopt dat dus voor geen meter en als ze wel lopen worden ze wel geraid door de mayor.

Er zijn nederlanders genoeg die ervaring hebben met bars in manila maar die beginnen er niet meer aan.

Maar met IT zou ik echt niet weten of daar iets wel zal lukken want er zijn Pinoys genoeg die dat ook kunnen.

Het lijkt me lucratiever om een complex met studio appartementen  te bouwen in de buurt van een college :thumb:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

jiggy

Lap... Weer van dat....
Een serieuze vraag  van een kersvers of onervaren lid (2 berichten) ,  5 reacties en er zijn al 3 berichten over "bar" toestanden....
Dit is echt om mensen op zoek naar serieuze info weg te jagen!! Enkel gelul en "toog-praat" nog aanvaard?!?!?
De topicopener zegt duidelijk dat hij naar Angeles wenst te verhuizen. Waarom dan een repliek met Cebu?
Enkel Amice probeert zoals gewoonlijk zinnig te antwoorden. Doch helpt onze onze man niet verder. Hij is IT-er, dus verafstaand van vastgoed.
En ja... Ik kan hem evenmin helpen, doch wou dit toch even melden : jaag niemand op de stuipen met zulke toog- of BARpraat !
Ik stel voor... om een topic "HET CAFE" te openen, daar kan men naar hartelust "ouwehoeren"...
Ik kan ook best eens "uitzakken" en dan gewoon praten onder mannen, doch niet door het "kapen" van een topic, om dit nietszeggend en volgens eigen goeddunken vol te "LULLEN" !!!


Lorre

Beetje kort door de bocht, jiggy. Ik was al in Angeles en in Cebu, in Angeles is er weinig te vinden aan IT-mogelijkheden, Cebu daarentegen...  Maar of je daar ook een vetbetaalde baan zal vinden als buitenlander? :weetikniet: :weetikniet:

Ik zag -toen ik daar was- dat er een aantal bars te koop stonden, dus gaf ik deze mogelijkheid ook aan, deels sarcastisch bedoeld uiteraard.  Een slager bakt nu ook eenmaal geen brood.

Er zijn verschillende  :smiley-philippines: jobsites die kunnen worden afgeschuimd en mocht ik voor GuardNL een IT-betrekking in Angeles weten, zou ik hem daarover een pm sturen, helaas weet ik daar niks vacant.

'k Ga nog wat :fles: alsook :whataboobs: :whataboobs: :whataboobs: kijken vanaf de bar, de krantenkoppen lezen en verder lullen met de stamgasten.

Herbie

Citaat van: Lorre op maandag  9 februari 2015, 22:50:11
Beetje kort door de bocht, jiggy. Ik was al in Angeles en in Cebu, in Angeles is er weinig te vinden aan IT-mogelijkheden, Cebu daarentegen...  Maar of je daar ook een vetbetaalde baan zal vinden als buitenlander? :weetikniet: :weetikniet:

Ik zag -toen ik daar was- dat er een aantal bars te koop stonden, dus gaf ik deze mogelijkheid ook aan, deels sarcastisch bedoeld uiteraard.  Een slager bakt nu ook eenmaal geen brood.

Er zijn verschillende  :smiley-philippines: jobsites die kunnen worden afgeschuimd en mocht ik voor GuardNL een IT-betrekking in Angeles weten, zou ik hem daarover een pm sturen, helaas weet ik daar niks vacant.

'k Ga nog wat :fles: alsook :whataboobs: :whataboobs: :whataboobs: kijken vanaf de bar, de krantenkoppen lezen en verder lullen met de stamgasten.

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

boldy

Citaat van: jiggy op maandag  9 februari 2015, 21:03:48
Lap... Weer van dat....
Een serieuze vraag  van een kersvers of onervaren lid (2 berichten) ,  5 reacties en er zijn al 3 berichten over "bar" toestanden....
Dit is echt om mensen op zoek naar serieuze info weg te jagen!! Enkel gelul en "toog-praat" nog aanvaard?!?!?
De topicopener zegt duidelijk dat hij naar Angeles wenst te verhuizen. Waarom dan een repliek met Cebu?
Enkel Amice probeert zoals gewoonlijk zinnig te antwoorden. Doch helpt onze onze man niet verder. Hij is IT-er, dus verafstaand van vastgoed.
En ja... Ik kan hem evenmin helpen, doch wou dit toch even melden : jaag niemand op de stuipen met zulke toog- of BARpraat !
Ik stel voor... om een topic "HET CAFE" te openen, daar kan men naar hartelust "ouwehoeren"...
Ik kan ook best eens "uitzakken" en dan gewoon praten onder mannen, doch niet door het "kapen" van een topic, om dit nietszeggend en volgens eigen goeddunken vol te "LULLEN" !!!



Je slaat de spijker op zijn kop. Ik wilde eerder ook al reageren maar ik dacht laat maar doen.
Het is hier zo vaak dat iemand iets vraagt en dan komen ze met andere dingen aan kakken. (daar vraagt de topic starter niet om) .
Ik heb dat al eens in een ander topic ook al aan gegeven.
Als ik wat vraag over bijv een motor hoef ik geen adviezen over een auto.

Sorry voor het topic weer te vervuilen en sorry dat ik je ook niet verder kan helpen met een eventuele baan.
succes met het vinden en met je emigratie.
het leven is net een lul keihard en veel te kort