Nederlandse les omgeving Manilla, hulp gezocht.

Gestart door TranceXL, zondag 29 maart 2015, 13:50:42

Vorige topic - Volgende topic

Komp u ter hulp


Amice

Citaat van: regenwolkje op vrijdag  3 april 2015, 18:05:46
Citaat van: Amice op vrijdag  3 april 2015, 10:37:57
Citaat van: TranceXL op vrijdag  3 april 2015, 10:31:56
Iedereen bedankt voor de informatie, ik kwam ook nog deze site tegen, http://www.dutchtutor.com/ph/index.php  kan er niets over zeggen maar lijkt mij wel goed in elkaar te zitten.
Groet, Hans

Die is knap in prijs gestegen kosste eerder â,¬ 39,95 maar het is een online cursus waar vooral de uitspraak onder te lijden heeft en dat is nu juist zo belangrijk voor het examen.

Als ik die van mij een cursus zou willen laten doen, dan zou dit punt nu juist een heel groot probleem zijn. Want zowat alle(?) cursussen hanteren de  :nederlandsevlag: uitspraak, terwijl ze eigenlijk de  :vl: uitspraak moet leren.

Er is een Belg die les geeft in makati  Bert van?  :weetikniet:  maar daar staat hier op het forum wel het een en ander over geschreven.
Inmiddels geeft hij alweer enkele jaren les en slagen de leerlingen dus up 2 u.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Quezonboy

Hoi TranceXL

Wij twee Nederlanders met twee Filipijnse partners, zijn op zoek naar een derde mogelijke deelnemer die tegelijkertijd wil deelnemen met de cursus Algemene Nederlandse Taal van DutchTeacher met onze partners. DutchTeacher heeft nu namelijk de aanbieding 3 halen, 2 betalen! Dus als zich tegelijkertijd 3 personen inschrijven hoeven er maar 2 betalen. Hopelijk is dat iets voor jou?
Ik stuur je dit ook als persoonlijke mail naar je toe.

Hopelijk hoor ik snel ik van je!

Groetjes

Quezonboy

TranceXL

Ik neem even persoonlijk contact met je op, groet Hans

Lorre

Citaat van: Amice op vrijdag  3 april 2015, 22:43:41
Citaat van: regenwolkje op vrijdag  3 april 2015, 18:05:46
Citaat van: Amice op vrijdag  3 april 2015, 10:37:57
Citaat van: TranceXL op vrijdag  3 april 2015, 10:31:56
Iedereen bedankt voor de informatie, ik kwam ook nog deze site tegen, http://www.dutchtutor.com/ph/index.php  kan er niets over zeggen maar lijkt mij wel goed in elkaar te zitten.
Groet, Hans

Die is knap in prijs gestegen kosste eerder â,¬ 39,95 maar het is een online cursus waar vooral de uitspraak onder te lijden heeft en dat is nu juist zo belangrijk voor het examen.

Als ik die van mij een cursus zou willen laten doen, dan zou dit punt nu juist een heel groot probleem zijn. Want zowat alle(?) cursussen hanteren de  :nederlandsevlag: uitspraak, terwijl ze eigenlijk de  :vl: uitspraak moet leren.

Er is een Belg die les geeft in makati  Bert van?  :weetikniet:  maar daar staat hier op het forum wel het een en ander over geschreven.
Inmiddels geeft hij alweer enkele jaren les en slagen de leerlingen dus up 2 u.

Zoek je hem, waarde vriend Amice?

https://www.facebook.com/DutchTeacher2?fref=ts

Amice

Citaat van: Lorre op dinsdag  7 april 2015, 14:11:57
Citaat van: Amice op vrijdag  3 april 2015, 22:43:41
Citaat van: regenwolkje op vrijdag  3 april 2015, 18:05:46
Citaat van: Amice op vrijdag  3 april 2015, 10:37:57
Citaat van: TranceXL op vrijdag  3 april 2015, 10:31:56
Iedereen bedankt voor de informatie, ik kwam ook nog deze site tegen, http://www.dutchtutor.com/ph/index.php  kan er niets over zeggen maar lijkt mij wel goed in elkaar te zitten.
Groet, Hans

Die is knap in prijs gestegen kosste eerder â,¬ 39,95 maar het is een online cursus waar vooral de uitspraak onder te lijden heeft en dat is nu juist zo belangrijk voor het examen.

Als ik die van mij een cursus zou willen laten doen, dan zou dit punt nu juist een heel groot probleem zijn. Want zowat alle(?) cursussen hanteren de  :nederlandsevlag: uitspraak, terwijl ze eigenlijk de  :vl: uitspraak moet leren.

Er is een Belg die les geeft in makati  Bert van?  :weetikniet:  maar daar staat hier op het forum wel het een en ander over geschreven.
Inmiddels geeft hij alweer enkele jaren les en slagen de leerlingen dus up 2 u.

Zoek je hem, waarde vriend Amice?

https://www.facebook.com/DutchTeacher2?fref=ts

Ik niet maar wellicht heb je er regenwolkje een plezier mee gedaan.  :weetikniet:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

regenwolkje

Citaat van: Amice op dinsdag  7 april 2015, 14:30:01
Citaat van: Lorre op dinsdag  7 april 2015, 14:11:57
Citaat van: Amice op vrijdag  3 april 2015, 22:43:41
Citaat van: regenwolkje op vrijdag  3 april 2015, 18:05:46
Als ik die van mij een cursus zou willen laten doen, dan zou dit punt nu juist een heel groot probleem zijn. Want zowat alle(?) cursussen hanteren de  :nederlandsevlag: uitspraak, terwijl ze eigenlijk de  :vl: uitspraak moet leren.

Er is een Belg die les geeft in makati  Bert van?  :weetikniet:  maar daar staat hier op het forum wel het een en ander over geschreven.
Inmiddels geeft hij alweer enkele jaren les en slagen de leerlingen dus up 2 u.

Zoek je hem, waarde vriend Amice?

https://www.facebook.com/DutchTeacher2?fref=ts

Ik niet maar wellicht heb je er regenwolkje een plezier mee gedaan.  :weetikniet:


Tja, ik kan het haar wel eens voorstellen. Maar Makati is wel heel ver van haar huidige woonplaats (noordoost-Mindanao), en voor zover ik weet heeft ze geen familie in de buurt van Makati of Manila waar ze bij zou kunnen logeren.

De facebookpagina laat wel op geen enkele manier vermoeden dat het om een Vlaamse leraar gaat; en er wordt enkel over de Nederlandse cultuur enzo gesproken. Ik denk dat de cursus wat meer  :nederlandsevlag: georienteerd is aangezien waarschijnlijk de meerderheid van de cursisten een  :nederlandsevlag: partner zal hebben.

Amice

Citaat van: regenwolkje op dinsdag  7 april 2015, 15:27:36
Citaat van: Amice op dinsdag  7 april 2015, 14:30:01
Citaat van: Lorre op dinsdag  7 april 2015, 14:11:57
Citaat van: Amice op vrijdag  3 april 2015, 22:43:41
Citaat van: regenwolkje op vrijdag  3 april 2015, 18:05:46
Als ik die van mij een cursus zou willen laten doen, dan zou dit punt nu juist een heel groot probleem zijn. Want zowat alle(?) cursussen hanteren de  :nederlandsevlag: uitspraak, terwijl ze eigenlijk de  :vl: uitspraak moet leren.

Er is een Belg die les geeft in makati  Bert van?  :weetikniet:  maar daar staat hier op het forum wel het een en ander over geschreven.
Inmiddels geeft hij alweer enkele jaren les en slagen de leerlingen dus up 2 u.

Zoek je hem, waarde vriend Amice?

https://www.facebook.com/DutchTeacher2?fref=ts

Ik niet maar wellicht heb je er regenwolkje een plezier mee gedaan.  :weetikniet:


Tja, ik kan het haar wel eens voorstellen. Maar Makati is wel heel ver van haar huidige woonplaats (noordoost-Mindanao), en voor zover ik weet heeft ze geen familie in de buurt van Makati of Manila waar ze bij zou kunnen logeren.

De facebookpagina laat wel op geen enkele manier vermoeden dat het om een Vlaamse leraar gaat; en er wordt enkel over de Nederlandse cultuur enzo gesproken. Ik denk dat de cursus wat meer  :nederlandsevlag: georienteerd is aangezien waarschijnlijk de meerderheid van de cursisten een  :nederlandsevlag: partner zal hebben.

De cursus is gebaseerd op het inburgerings examen buitenland voor nederland, daarin verschillen de meeste nl teachers niet denk ik.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

TranceXL

#18
Hallo, ik wil toch graag hier nog even doorgeven dat Ron Roosloot https://www.facebook.com/pages/Roosloot-Tutorial-Dutch-Tutor/187993608010870?fref=ts nog wel les geeft eerlijk gezegd lijkt het mij ideaal wat hij aanbied, vooral omdat de lessen 1 op 1 zijn .Zeker de de kosten zijn zeer acceptabel te noemen, vooral als je die vergelijkt met andere cursussen waar de dames met meerdere personen in de klas zitten, of de online cursussen, ik denk dat veel van de mensen die hier op het forum zitten en op zoek zijn naar NL les zijn prijzen wel kunnen waarderen.
Mocht het toch NL gaan worden dan zou ik in eerste instantie toch eens bij hem gaan informeren, ik zag dat er meer namen werden genoemd op het forum dus ik hoop dat het niet erg is zijn info er bij te zetten die ik van hem kreeg, :
Het lesprogramma bestaat uit basis nederlands en examtraining speciaal
voor de mensen die examen gaan doen op de ambassade.De lessen worden
uitsluitend 1 tegen 1 gegeven om te zorgen dat de student een goede
uitspraak heeft en de examenoefening zelfstandig goed kan begrijpen.
Er is basiscursus voor beginners incl lesprogramma en cd,10 lessen
van 3 uur xxxxx pesos.
Dan is er voor mensen die zelfstudie gedaan hebben de mogelijkheid om
4 basislessen van 3 uur en 3 examtraininglessen van 3 uur te doen
voor xxxxx pesos.

Groet, Hans

Amice

#19
Citaat van: TranceXL op dinsdag 14 april 2015, 22:42:49
Hallo, ik wil toch graag hier nog even doorgeven dat Ron Roosloot https://www.facebook.com/pages/Roosloot-Tutorial-Dutch-Tutor/187993608010870?fref=ts nog wel les geeft eerlijk gezegd lijkt het mij ideaal wat hij aanbied, vooral omdat de lessen 1 op 1 zijn .Zeker de de kosten zijn zeer acceptabel te noemen, vooral als je die vergelijkt met andere cursussen waar de dames met meerdere personen in de klas zitten, of de online cursussen, ik denk dat veel van de mensen die hier op het forum zitten en op zoek zijn naar NL les zijn prijzen wel kunnen waarderen.
Mocht het toch NL gaan worden dan zou ik in eerste instantie toch eens bij hem gaan informeren, ik zag dat er meer namen werden genoemd op het forum dus ik hoop dat het niet erg is zijn info er bij te zetten die ik van hem kreeg, :
Het lesprogramma bestaat uit basis nederlands en examtraining speciaal
voor de mensen die examen gaan doen op de ambassade.De lessen worden
uitsluitend 1 tegen 1 gegeven om te zorgen dat de student een goede
uitspraak heeft en de examenoefening zelfstandig goed kan begrijpen.
Er is basiscursus voor beginners incl lesprogramma en cd,10 lessen
van 3 uur xxxxx pesos.
Dan is er voor mensen die zelfstudie gedaan hebben de mogelijkheid om
4 basislessen van 3 uur en 3 examtraininglessen van 3 uur te doen
voor xxxxx pesos.

Groet, Hans

Oh dat is goed om te lezen want hij was al 2x in het ziekenhuis daarvoor dus hopelijk voor hem is hij er nu definitief vanaf.

Tja als Ron nog les geeft dan kun je goed terecht bij hem daarvoor, hij had altijd een hoog percentage geslaagden en zit ze flink achter de broek om te leren, doen ze dat niet dan vallen ze beslist bij hem door de mand alvorens ze examen doen. Ron geeft ook aan wanneer ze klaar zijn voor het examen en checked de slagingskansen al tijdens de lessen.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent