Officiële registratie voor 'bargirls' te bestaan in Angeles City?

Gestart door Leoke, dinsdag 2 juni 2015, 19:22:35

Vorige topic - Volgende topic

Leoke

Hallo iedereen.
Blijkbaar zou elke 'bargirl' in Angeles City moeten officieel geregistreerd worden. Iemand die weet hoe je daar toegang toe krijgt,en hoe ver die teruggaat? (ik wil een opzoeking doen tot minstens 7 jaar terug! Ik werd via-via op de hoogte gebracht dat mijn Filipijnse 'echt'genote, die, zodra ze met alles in orde was, de woonst verlaten heeft, samen met haar zussen in het bargirl circuit gewerkt heeft.
Zoals dat gaat wensen de personen die mij dit gemeld hebben hun naam geheim te houden uit vrees voor represailles tegen hun familie uit hetzelfde dorp.

Iemand daar ervaring mee? De fameuze 'detectivebureau's zijn uiteraard direct bereid tot 'hulp'. Maar ze hebben de vraag duidelijk niet begrepen vermits ze voorstellen na te gaan of 'the girlfriend is cheating'

Fail_over

Teneerste moet ik even zeggen dat je Nederlands erg slecht is, of een slechte vertaling.

Ten tweede zou je bij jezelf eens moeten nagaan hoe het met de administratie op de  :smiley-philippines: gesteld is. En dan een registratie van de redzone die meer dan 7 jaar terug gaat???  :haha:

Ten derde is het werken in een bar voor veel meisjes een gewone manier om te overleven. Voor hun en voor hun familie. Dat veel mensen in  :eu: dat als taboe zien of een zonde voor het leven zou je, als je een beetje verdiept in de cultuur van de  :smiley-philippines: en hun vrouwen moeten kunnen relativeren.

Dat ze ervandoor gaat, tja, dat gebeurt overal.  :weetikniet:   :benweg:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

kristof19

Citaat van: Fail_over op dinsdag  2 juni 2015, 20:28:33
Teneerste moet ik even zeggen dat je Nederlands erg slecht is, of een slechte vertaling.

Ten tweede zou je bij jezelf eens moeten nagaan hoe het met de administratie op de  :smiley-philippines: gesteld is. En dan een registratie van de redzone die meer dan 7 jaar terug gaat???  :haha:

Ten derde is het werken in een bar voor veel meisjes een gewone manier om te overleven. Voor hun en voor hun familie. Dat veel mensen in  :eu: dat als taboe zien of een zonde voor het leven zou je, als je een beetje verdiept in de cultuur van de  :smiley-philippines: en hun vrouwen moeten kunnen relativeren.

Dat ze ervandoor gaat, tja, dat gebeurt overal.  :weetikniet:   :benweg:

Ten eerste is er niks mis met uw Nederlands. Wees gerust....
Ten tweede bestaat zo een bargirl register op de Phils natuurlijk niet. Het is daar het schipperskwartier niet.....
Ten derde begrijp ik dat je geschockt bent als je pas nu te weten bent gekomen dat uw echtgenote in angeles voor hoer speelde...
U hoeft dat helemaal niet normaal te vinden....
maar met uw vraag ga je echt niks bereiken. Ik weet niet wat de bedoeling is van uw vraag.

Leoke

Citaat van: Fail_over op dinsdag  2 juni 2015, 20:28:33
Teneerste moet ik even zeggen dat je Nederlands erg slecht is, of een slechte vertaling.
Brave(?) man. Het enige wat aan mijn Nederlands verkeerd zou kunnen zijn is de titel. Ik wou die langer maken, maar dat kon niet. Dus enkele woorden geschrapt, en pas toen het bericht reeds gepost was zag ik de fout. Intussen maak je zelf ook een flagrante fout..  :lachen: :lachen:
Als Vlaming heb ik geen vertaling nodig beste heer. Als u enkel negatief kan reageren, reageer dan liever niet. Dit is mijn eerste bericht hier, en dit valt al dik tegen.

Nu ter zake.
Ik werd op de hoogte gebracht van het bestaan van een dergelijk register door een andere Filipina die ook in Ac gewerkt heeft. Detectives inschakelen in de Filipijnen? Ik kan mijn geld even goed langs de straten weggooien.

Cosyns Guy

Citaat van: Leoke op dinsdag  2 juni 2015, 23:37:10
Citaat van: Fail_over op dinsdag  2 juni 2015, 20:28:33
Teneerste moet ik even zeggen dat je Nederlands erg slecht is, of een slechte vertaling.
Brave(?) man. Het enige wat aan mijn Nederlands verkeerd zou kunnen zijn is de titel. Ik wou die langer maken, maar dat kon niet. Dus enkele woorden geschrapt, en pas toen het bericht reeds gepost was zag ik de fout. Intussen maak je zelf ook een flagrante fout..  :lachen: :lachen:
Als Vlaming heb ik geen vertaling nodig beste heer. Als u enkel negatief kan reageren, reageer dan liever niet. Dit is mijn eerste bericht hier, en dit valt al dik tegen.

Nu ter zake.
Ik werd op de hoogte gebracht van het bestaan van een dergelijk register door een andere Filipina die ook in Ac gewerkt heeft. Detectives inschakelen in de Filipijnen? Ik kan mijn geld even goed langs de straten weggooien.
http://www.sexwork.com/philippines/legalprost.html

Ronny55

Citaat van: Leoke op dinsdag  2 juni 2015, 23:37:10
Citaat van: Fail_over op dinsdag  2 juni 2015, 20:28:33
Teneerste moet ik even zeggen dat je Nederlands erg slecht is, of een slechte vertaling.
Brave(?) man. Het enige wat aan mijn Nederlands verkeerd zou kunnen zijn is de titel. Ik wou die langer maken, maar dat kon niet. Dus enkele woorden geschrapt, en pas toen het bericht reeds gepost was zag ik de fout. Intussen maak je zelf ook een flagrante fout..  :lachen: :lachen:
Als Vlaming heb ik geen vertaling nodig beste heer. Als u enkel negatief kan reageren, reageer dan liever niet. Dit is mijn eerste bericht hier, en dit valt al dik tegen.

Nu ter zake.
Ik werd op de hoogte gebracht van het bestaan van een dergelijk register door een andere Filipina die ook in Ac gewerkt heeft. Detectives inschakelen in de Filipijnen? Ik kan mijn geld even goed langs de straten weggooien.
Bij de stedelijke gezondheidszorg kan je een zulk register vinden , gezien alle geregistreerde bar dames er wekelijks naartoe moeten . Of deze instantie je aan deze info zal helpen staat op een ander blad....Maar daarvan afgezien, heb ik wel enkele vragen.
*Ben je gelukkig met je vrouw? Wil je er van af ?? :weetikniet: . Na 7 jaar(zo heb ik het begrepen) heb je plots de behoefte om, na 'n anonieme melding, in het verleden van je "echtgenote" te gaan graven. *Wat ook het geval is , ik vind het maar laag bij de grond.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Luc

Citaat van: Ronny55 op woensdag  3 juni 2015, 01:15:39
Citaat van: Leoke op dinsdag  2 juni 2015, 23:37:10
Citaat van: Fail_over op dinsdag  2 juni 2015, 20:28:33
Teneerste moet ik even zeggen dat je Nederlands erg slecht is, of een slechte vertaling.
Brave(?) man. Het enige wat aan mijn Nederlands verkeerd zou kunnen zijn is de titel. Ik wou die langer maken, maar dat kon niet. Dus enkele woorden geschrapt, en pas toen het bericht reeds gepost was zag ik de fout. Intussen maak je zelf ook een flagrante fout..  :lachen: :lachen:
Als Vlaming heb ik geen vertaling nodig beste heer. Als u enkel negatief kan reageren, reageer dan liever niet. Dit is mijn eerste bericht hier, en dit valt al dik tegen.

Nu ter zake.
Ik werd op de hoogte gebracht van het bestaan van een dergelijk register door een andere Filipina die ook in Ac gewerkt heeft. Detectives inschakelen in de Filipijnen? Ik kan mijn geld even goed langs de straten weggooien.
Bij de stedelijke gezondheidszorg kan je een zulk register vinden , gezien alle geregistreerde bar dames er wekelijks naartoe moeten . Of deze instantie je aan deze info zal helpen staat op een ander blad....Maar daarvan afgezien, heb ik wel enkele vragen.
*Ben je gelukkig met je vrouw? Wil je er van af ?? :weetikniet: . Na 7 jaar(zo heb ik het begrepen) heb je plots de behoefte om, na 'n anonieme melding, in het verleden van je "echtgenote" te gaan graven. *Wat ook het geval is , ik vind het maar laag bij de grond.

Citaatdat mijn Filipijnse 'echt'genote, die, zodra ze met alles in orde was, de woonst verlaten heeft

Als ik goed kan lezen is ze al  :benweg:

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

nils

Zoals ik dat lees is ze er vandoor gegaan, zodra ze alles op orde (haar papieren) had.
Maar goed, wat als ze in de prostitutie heeft gezeten,
wat wil je dan daarmee bereiken behalve smaad en laster?

Leoke

Citaat van: nils op woensdag  3 juni 2015, 01:30:40
Zoals ik dat lees is ze er vandoor gegaan, zodra ze alles op orde (haar papieren) had.
Maar goed, wat als ze in de prostitutie heeft gezeten,
wat wil je dan daarmee bereiken behalve smaad en laster?


Mogelijks kan dit helpen om bij de rechtbank te bewijzen dat het om een schijnhuwelijk gaat vermits ik ook vernam dat ze dit al een hele tijd aan het plannen was.

Leoke

Citaat van: Ronny55 op woensdag  3 juni 2015, 01:15:39

*Ben je gelukkig met je vrouw? Wil je er van af ?? :weetikniet: . Na 7 jaar(zo heb ik het begrepen) heb je plots de behoefte om, na 'n anonieme melding, in het verleden van je "echtgenote" te gaan graven. *Wat ook het geval is , ik vind het maar laag bij de grond.

Ronny 55. Weet je wat laag bij de grond is (naast jouw reactie)? Dat een vrouw van je eerlijkheid en verliefdheid misbruik maakt om, zodra ze alles heeft wat ze wil hebben, er gewoon van onder te muizen.
DAT IS LAAG BIJ DE GROND