Officiële registratie voor 'bargirls' te bestaan in Angeles City?

Gestart door Leoke, dinsdag 2 juni 2015, 19:22:35

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: Leoke op woensdag  3 juni 2015, 01:44:07
Citaat van: Ronny55 op woensdag  3 juni 2015, 01:15:39

*Ben je gelukkig met je vrouw? Wil je er van af ?? :weetikniet: . Na 7 jaar(zo heb ik het begrepen) heb je plots de behoefte om, na 'n anonieme melding, in het verleden van je "echtgenote" te gaan graven. *Wat ook het geval is , ik vind het maar laag bij de grond.

Ronny 55. Weet je wat laag bij de grond is (naast jouw reactie)? Dat een vrouw van je eerlijkheid en verliefdheid misbruik maakt om, zodra ze alles heeft wat ze wil hebben, er gewoon van onder te muizen.
DAT IS LAAG BIJ DE GROND

Dat laatste klopt uiteraard wel. Hoeren zijn zoveel mogelijk van hun tijd laag bij de grond niet hoger dan een bed met matras van de grond af en soms zelfs op de grond. :haha:

Maar wie geeft je nu garantie dat zij onder die zogenaamde registratie heeft gevallen?
Er zijn bars die meiden inhuren en ze enkel een "allowance" geven om juist onder die registratie en belastingen uit te komen.

Mijn advies is; accepteer je verlies en wees blij dat ze weg is. Al het andere is niets anders dan tijd verlies om je eigen leven te leiden en kan ook nog gevaar met zich mee brengen.
Er zijn beerputten in  :nederlandsevlag: :belgiesmiley: :eu: die veel belangrijker zijn om in te gaan roeren.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Luke

Citaat van: Leoke op woensdag  3 juni 2015, 01:33:51
Citaat van: nils op woensdag  3 juni 2015, 01:30:40
Zoals ik dat lees is ze er vandoor gegaan, zodra ze alles op orde (haar papieren) had.
Maar goed, wat als ze in de prostitutie heeft gezeten,
wat wil je dan daarmee bereiken behalve smaad en laster?


Mogelijks kan dit helpen om bij de rechtbank te bewijzen dat het om een schijnhuwelijk gaat vermits ik ook vernam dat ze dit al een hele tijd aan het plannen was.

Welke rechtbank? In BE of in PH?
Is dat huwelijk geregistreerd in PH en/of BE?
Vraag eens een NSO-uittreksel op uw naam.

pierrevanwies

Jij bent natuurlijk niet de enige ,verhalen zat van bedrogen echtgenotes die er later pas achterkwamen met wat voor een serpent ze getrouwd waren....

amice heeft gelijk met te zeggen 'wees blij dat ze weg is' . 

volgens mij,  EENS EEN HOER ALTIJD EEN HOER....   :biggrinn:  . 

Ronny55

Citaat van: Leoke op woensdag  3 juni 2015, 01:44:07
Citaat van: Ronny55 op woensdag  3 juni 2015, 01:15:39

*Ben je gelukkig met je vrouw? Wil je er van af ?? :weetikniet: . Na 7 jaar(zo heb ik het begrepen) heb je plots de behoefte om, na 'n anonieme melding, in het verleden van je "echtgenote" te gaan graven. *Wat ook het geval is , ik vind het maar laag bij de grond.

Ronny 55. Weet je wat laag bij de grond is (naast jouw reactie)? Dat een vrouw van je eerlijkheid en verliefdheid misbruik maakt om, zodra ze alles heeft wat ze wil hebben, er gewoon van onder te muizen.
DAT IS LAAG BIJ DE GROND

Dat had ik wel begrepen, maar "7 jaar geleden" wil toch zeggen dat je ze 7 jaar kende  :weetikniet: .... Hoe de breuk er ook gekomen is , dat laat ik in het midden.....Tenslotte hoor ik alleen uwe kant .... Ken wel meer relatie's die geen 7 jaar duren en dat heeft niks met hun verleden te maken, eerder met de manier dat ze behandeld worden. Kan begrijpen dat ge u in uw kont gebeten voelt. Ok, mss heeft zo'n "domme" Filipina u bij uw kloten gehad  :weetikniet: so what,.....Of moet je haar misschien alimentatie betalen  :confused2: dan heb je natuurlijk een reden om te spartelen als een vis op het droge.

Waarom ik dat hier zeg, wel ik heb ongeveer identiek hetzelfde verhaal al gehoord, achteraf komt het dan uit dat het vrouwtje meer slaag dan eten gekregen heeft. het enige verschil, ze kende zich 2 jaar en waren 2 jaar getrouwd.  Die kerel moet nu 600 euro/maand betalen aan zijn asawa.

Wat er ook van is , nu beginnen te zeuren over wat 7 jaar geleden was, das 'n beetje laat  :weetikniet: . Ze heeft u dan bij uw kloten gehad en ge zijt niet de enige. leg je daar bij neer en blad omdraaien.  Je maakt jezelf hier nog een beetje belachelijk  :jajaja: .
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

nils

Ik denk dat de rechter het weinig interessant vindt dat je vrouw een dame van lichte zeden zou zijn geweest.
Tenzij ze dit nog doet en jullie om voogdijschap van kinderen vechten misschien.
Wil je niet dat je je vrouw kan bedriegen, kan je beter op huwelijkse voorwaarden trouwen of helemaal niet.

Blauwvinger


Amice

Citaat van: Blauwvinger op woensdag  3 juni 2015, 12:34:38
Zowat :confused2: tis pure overleven voor de bargirl in  :smiley-philippines:

:confused2:

Je bedoelt
maherap maherap sarap sarap?
arm arm lekker lekker.


Het wordt ze met de paplepel ingegeven hoor en later krijgen ze balut zodat ze hitsig genoeg zijn. :jajaja:

Als ze geen BH dragen dan wordt er gauw een handoek over hun borsten gegooid want oh wee als iemand dat zou kunnen zien, maar eenmaal in bed leren ze oms wel wat sex is want dat weten ze beter dan wij.



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent