Welke documenten moet ik laten vertalen

Gestart door didier, zaterdag 30 april 2011, 08:22:56

Vorige topic - Volgende topic

xav

is gemakkelijk gezegt "grijp deze kans"... wat als ze haar werk verliest omdat ze geen vakantie meer kan nemen... dan is de kans dat ze de volgende keer kan komen nihil...

is een beetje, een zuure pil tenemen bij goed nieuws...

didier

Inderdaad 3 weken te laat want mijn vakantie zit er op.  Trouwens ze kan ook niet meer komen want ze heeft reeds andere verplichtingen op haar werk.
We zullen de DVZ en ambassade wel op de hoogte brengen dat ze niet komt wegens onze werk agenda's.  Daar zullen ze wel begrip voor opbrengen hoop ik.
Precies...een zure pil bij goed nieuws...

Wordt vervolgd...
:daag:

boldy

tis iedergeval weer goed nieuws voor de belgen onder ons om te horen dat het tog kan  :thumb:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

stijn54

@  Patruthie,

Zie de website van de Belgische ambassade te Manila. Als je dit volgt heb je geen problemen met de papieren.

met vriendelijke groeten


callebaut

Uw wens te trouwen IN de Belgische ambasade .....ik vrees dat , dat  niet mogelijk is , je bent nog steeds gedomicilieerd in Belgie ....  :neeneenee:

didier

 :daag:
Hallo beste mede forumleden...een jaartje later met het vervolg...

Ben ondertussen nog eens voor 3 weken op vakantie geweest verleden winter, en nu zal mijn liefste mij komen bezoeken deze zomer (oh btw, Boracay is toch een bezoekje waard, allé voor max 3 dagen dan toch)
Dus terug de administratieve toer op om een nieuw visum aan te vragen begin mei...
Antwoord vandaag binnen : "goedgekeurd"  :happy: :congratualtionsis0: :applaus:

Woooooooooooootsss!!

Hang on there folks!

Groetjes
Didier


callebaut

Citaat van: didier op donderdag 14 juni 2012, 23:59:12
:daag:
Hallo beste mede forumleden...een jaartje later met het vervolg...

Antwoord vandaag binnen : "goedgekeurd"  :happy: :congratualtionsis0: :applaus:

Woooooooooooootsss!!

Hang on there folks!

Groetjes
Didier




:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT