Welke documenten moet ik laten vertalen

Gestart door didier, zaterdag 30 april 2011, 08:22:56

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Rich de Nederbelg.

gym

hallo
In november getrouwd . 2011 Geweigerd 05 april .  Reden . dat er geen document bij was . dat ik voor haar al een verzekering had moest ze ziek worden .en ik had er al een voor haar via mijn werk . en dat  terwijl ik wel een document heb getekend . dat ik haar ten laaste neem .
Advocaat . probeert het dossier terug te laten bekijken .en dat wilde ze wel doen   maar na 7 weken    nog geen nieuws . dus alleen door dat stom ondbrekende papier  geen toelating om te komen .  grrrr
en blijven wachten heeft ook geen zin  .Dus  alles op nieuw . :-(
Ik zal maar terug vertrekken zeker . ik mis haar wel .   Gr  marc
[url=https://img707.imageshack.us/img707/1931/novem

robert van dijck

Citaat van: didier op donderdag 14 juni 2012, 23:59:12
:daag:
Hallo beste mede forumleden...een jaartje later met het vervolg...

Ben ondertussen nog eens voor 3 weken op vakantie geweest verleden winter, en nu zal mijn liefste mij komen bezoeken deze zomer (oh btw, Boracay is toch een bezoekje waard, allé voor max 3 dagen dan toch)
Dus terug de administratieve toer op om een nieuw visum aan te vragen begin mei...
Antwoord vandaag binnen : "goedgekeurd"  :happy: :congratualtionsis0: :applaus:

Woooooooooooootsss!!

Hang on there folks!

Groetjes
Didier



Hallo Didier

Welk soort visa heb je aangevraagd, een touristvisa of fianceevisa?


groetjes

Robert

didier

@ Robert, dat was een "Visa to visit a friend".

@ Gym, de aanhouder wint. Ook al is de wanhoop nabij, niet opgeven is de boodschap.

@ Allen
WAARSCHUWING : opgepast met personen die zich voordoen als zijnde van de ambassade en in de hal onschuldige mensen te woord staan om hulp aan te bieden. Bvb het ontvangen van de in te dienen documenten en visa fee!
Ik ken personen die opgelicht geweest zijn! STEEDS aanmelden aan het loket is de boodschap.
Er circuleren valse "visa approval notifications" via mail.  Men denkt dat alles in orde is tot... de koude douche valt.
Een verwittigd man, allé meestal vrouw dan, is er twee waard

:daag:
Didier

apollo

Proficiat met het bereikte resultaat en je info zo leren we weer wat bij

:congratualtionsis0: :applaus:



















































didier

Voilà...na 4 en een half jaar zijn we uiteindelijk gelukkig getrouwd in België op 18 dec 2014.
WONDERFULL!

Nooit de moed opgeven is de boodschap  :applaus: