Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

trouwen in belgen

Gestart door ronny, zaterdag 3 november 2012, 17:13:48

Vorige topic - Volgende topic

ronny

#10
kan er mij iemand helpen
heb verlede week maandag bij de politie geweest waren vragen voor schijnhuwelijk nu word het naar het parket gestuurd dan naar dienst vreemdelingezaken
weet soms iemand hoe lang dit duurt omdat ik gehoord heb dat dit 3 maanden kan duren voor het bij dvz is en zolang niet bij dvz geen visa
groeten ronny

dolfijn76

Geen idee maar met de feestdagen voor de deur lijkt me die termijn niet ondenkbaar.

ronny

ok dank u toch nog wachten hoop dat het geen 3 maanden zijn maar als ze hare visa krijgd dan wil ik wel nog 3 maanden wachten

dolfijn76

Tja Ronny er zit ook niet veel anders op he dan te wachten en eventueel eens geregeld te informeren. Zo komt het papiertje misschien van onder de stapel naar boven  :biggrinn:

ronny


fastlane

Ik heb daar toch ook wel een 2 tal maanden op moeten wachten voor het terug bij dvz was.

stijn54

Ik heb de politieman gevraagd het snel te doen en dit heeft hij inderdaad gedaan na  drie dagen was het op dvz. Spijtig genoeg hebben ze met zijn verslag totaal geen rekening meegehouden. zijn advies was dan ook
: geen schijnhuwelijk. Het blijft voor mij een klucht en ik zou zo graag eens bekijken hoe ze een dossier behandelen . Het is totaal subjectief en dat zou niet mogen.

ronny

ja heb er ook mijn bedenkingen van en somige van de vragen die ze stelen vraag ik mij af of ze deze ook aan moslims vragen want hij vroeg of ik of zij mij betaald heeft om te trouwen
bij moslims word er altijd betaald en hebben somige nog nooit hun vrouw ontmoet voor ze trouwen
ook veel vragen van ons sexleven
maar toen ik zij dat ik maar de liefde bedreven heb na onze verloving was het gelijk dat ik aleen maar verloofd was om sex te kunen hebben mijn vriendin was nog maagd en ik had respeckt voor haar om te wachten tot na de verloving
ze geven meer om de romenen en polen die nu komen en ze geld geven om niets te doen dan voor een belg dat garant moet staan verzekering moet nemen genoeg inkomen hebben goede huisvesting en al de tijd en geld dat we insteken voor de papieren in orde te krijgen en te vertalen voor zijn vriendin naar belge te krijgen
de belasting betaler die laten ze wachten en spelen ze met zijn voeten
en versta niet van dvz indienen visa 29 ougustus toegekomen dzv
26 septeber beslising genomen 9 oktober waneer ze een beslising genomen hebben dan kunen ze toch zegen ze heeft hare visa
groeten ronny

dolfijn76

Soms beter niet te veel na te denken en gewoon te volgen. Geeft vaak minder miserie of je er nu mee akkoord bent of niet.

ronny

eindelijk nieuws de visa is afgekeurd omdat mijn advocaat 3 dagen telaat in beroep is gegaan
nu kan ik beroep aantekenen maar zal 1 a 1.5 jaar duren voor de zaak voorkomt
wat is het beste wat ik nu kan doen had gedacht haar een torist visa te laten maken zo ze hier 3 maanden kan zijn en dan rond nieuwjaar op de philipijnen te gaan trouwen met mijn verloofde
wat denken julli wat de beste oplosing is