Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

intervieuw ambassade manila

Gestart door cebulovers, donderdag 11 april 2013, 18:37:58

Vorige topic - Volgende topic

cebulovers

ja, terug naar de gulden en de frank, toen was alles veel beter en de visums ook veel makkelijker, :lachen: :lachen: :lachen:
laat elk land hun eigen problemen maar oplossen, en niet dat wij elke keer de sponsor zijn van zuid europa

cebulovers

morgen weer doopbewijs halen, weer vliegen van cebu naar bacolod, ze houden je wel bezig daar, kan wel een tweede baan nemen om alles te bekostigen :lachen: :lachen: :lachen:

Budgie

Citaat van: cebulovers op dinsdag 16 april 2013, 17:49:20
morgen weer doopbewijs halen, weer vliegen van cebu naar bacolod, ze houden je wel bezig daar, kan wel een tweede baan nemen om alles te bekostigen :lachen: :lachen: :lachen:

Tja het kost wel iets maar dan heb je ook wat Maar waarom vliegen? Er gaat een Ceres van Cebu naar Bacolod en die kost veel minder en de tijd is best te doen Heb het zelf met asawa indertijd ook gedaan en vervolgens doorgegaan naar Ilo-ilo voor het paspoort
Getting older beats the alternative -dying young

Rich

Citaat van: Budgie op dinsdag 16 april 2013, 21:00:35
Citaat van: cebulovers op dinsdag 16 april 2013, 17:49:20
morgen weer doopbewijs halen, weer vliegen van cebu naar bacolod, ze houden je wel bezig daar, kan wel een tweede baan nemen om alles te bekostigen :lachen: :lachen: :lachen:

Tja het kost wel iets maar dan heb je ook wat Maar waarom vliegen? Er gaat een Ceres van Cebu naar Bacolod en die kost veel minder en de tijd is best te doen Heb het zelf met asawa indertijd ook gedaan en vervolgens doorgegaan naar Ilo-ilo voor het paspoort

Dat begrijp ik niet goed  :ikkeniebegrijp: Eerst de bus tot in Toledo, dan de boot naar San Carlos, en dan nog eens met de bus naar Bacolod. Is zo'n 6 uur onderweg  :jajaja:

Geef mij dan ook maar het vliegtuig hoor, en de kosten zijn  2x niets eigenlijk.
Rich de Nederbelg.

Deep Throat

Citaat van: Rich op dinsdag 16 april 2013, 21:25:20
Citaat van: Budgie op dinsdag 16 april 2013, 21:00:35
Citaat van: cebulovers op dinsdag 16 april 2013, 17:49:20
morgen weer doopbewijs halen, weer vliegen van cebu naar bacolod, ze houden je wel bezig daar, kan wel een tweede baan nemen om alles te bekostigen :lachen: :lachen: :lachen:

Tja het kost wel iets maar dan heb je ook wat Maar waarom vliegen? Er gaat een Ceres van Cebu naar Bacolod en die kost veel minder en de tijd is best te doen Heb het zelf met asawa indertijd ook gedaan en vervolgens doorgegaan naar Ilo-ilo voor het paspoort

Dat begrijp ik niet goed  :ikkeniebegrijp: Eerst de bus tot in Toledo, dan de boot naar San Carlos, en dan nog eens met de bus naar Bacolod. Is zo'n 6 uur onderweg  :jajaja:

Geef mij dan ook maar het vliegtuig hoor, en de kosten zijn  2x niets eigenlijk.
Gezien het verschil in kosten levert die 2e baan ook niet veel op  :biggrinn:

Maar die bus, nee, nooit meer als het niet ABSOLUUT noodzakelijk is. Nog niet voor niks. Maar ik ben natuurlijk ook die jonge backpacker niet meer.

Ronny55

Citaat van: Deep Throat op woensdag 17 april 2013, 03:11:08
Gezien het verschil in kosten levert die 2e baan ook niet veel op  :biggrinn:

Maar die bus, nee, nooit meer als het niet ABSOLUUT noodzakelijk is. Nog niet voor niks. Maar ik ben natuurlijk ook die jonge backpacker niet meer.
Ik pik al eens mijn Asawa op aan het busstation als terug komt van Dipolog of suragao enz . Ze rolt zowat half dood uit de bus na 200 tot 300 km in die dingen ...
8 to 10 uur in de bus ,met wat geluk, indien mogelijk, heeft ze een aircon bus kunnen nemen, dat scheelt wat . Heb nog nooit de bus genomen en zie dat ook niet zo direkt gebeuren. Lekker vliegen of een nachtferry naar Cebu bv in een suite wel te verstaan ...Kost wel evenveel als niet duurder dan de vlieger maar dat is wel eens plezant. 
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

cebulovers

was idd niet zo duur, 50 euro heen en terug, dus dat overleven we wel en idd veel relaxter dan de bus, ze is al weer thuis, dus geregeld, nu nog even op de nieuwe cenomar wachten en dan weer opsturen naar de ambas, de andere cenomar was nog ok maar nu wilde ze een recentere, certificate no marriage maar nu wel getrouwd :ikkeniebegrijp: maar ja, ze willen het zo

Budgie

Citaat van: Rich op dinsdag 16 april 2013, 21:25:20
Citaat van: Budgie op dinsdag 16 april 2013, 21:00:35
Citaat van: cebulovers op dinsdag 16 april 2013, 17:49:20
morgen weer doopbewijs halen, weer vliegen van cebu naar bacolod, ze houden je wel bezig daar, kan wel een tweede baan nemen om alles te bekostigen :lachen: :lachen: :lachen:

Tja het kost wel iets maar dan heb je ook wat Maar waarom vliegen? Er gaat een Ceres van Cebu naar Bacolod en die kost veel minder en de tijd is best te doen Heb het zelf met asawa indertijd ook gedaan en vervolgens doorgegaan naar Ilo-ilo voor het paspoort

Dat begrijp ik niet goed  :ikkeniebegrijp: Eerst de bus tot in Toledo, dan de boot naar San Carlos, en dan nog eens met de bus naar Bacolod. Is zo'n 6 uur onderweg  :jajaja:

Geef mij dan ook maar het vliegtuig hoor, en de kosten zijn  2x niets eigenlijk.

De andere rout genomen namelijk via Esculante. Bus gaat mee. En het duurde ook geen 6 uur reizen Onderweg nog een overstap genomen zodat asawa naar een vriendin kon.
Getting older beats the alternative -dying young

cebulovers

ze wilden daar dus ook een recentere cenomar hebben, dus aangevraagd bij de nso, vonden ze het weer nodig om haar geboortejaar in plaats van 1979, om daar 1977 van te maken
dus weer opnieuw maar de ambassade zit te wachten, gggrrrrr je zou ze toch volstoppen met dynamiet en een aansteker laten opeten.........

cebulovers

hehe, papieren eindelijk in orde, dinsdag heeft ze de laatste gebracht in de ambassade, en nu maar wachten............................................... :weetikniet: