Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

wat een gezever hier !

Gestart door rudy1962, vrijdag 26 december 2014, 17:51:42

Vorige topic - Volgende topic

rudy1962

Wat dit forum nog met de Filipijnen heeft te maken, God mag het weten. Enkel de posts van Bananacreek zijn nog filipijns gerelateerd, al de rest is BULLSHIT en GEZEVER !

Wat me wel opvalt is dat al dit gezever van die kutnederlanders komt ! Ik begrijp hun bedoeling niet, komen ze niet aan de bak op hun 'eigen' forum ?

Het blijkt onmogelijk om mijn account te verwijderen dus ik wacht nu op een reactie van Admin want ik ben nu duidelijk te ver gegaan alhoewel ik geen woord terug neem van wat ik geschreven heb !

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

rudy1962


yepyep

Nederlanders worden blijkbaar gezien als de Duitsers zoals Nederlanders die zien... Is dat zo?

Rudy1962: jij hebt ook zeker een hekel aan alle moslims?

rudy1962

Citaat van: yepyep op vrijdag 26 december 2014, 19:41:55
Nederlanders worden blijkbaar gezien als de Duitsers zoals Nederlanders die zien... Is dat zo?

Rudy1962: jij hebt ook zeker een hekel aan alle moslims?

Altijd de aandacht proberen af te leiden ! Nee , ik heb geen hekel aan alle moslims

yepyep

Doe dan ook ff normaal over al die Kutnederlanders, want we zijn zeker niet allemaal 'kut'.


rudy1962

Citaat van: yepyep op vrijdag 26 december 2014, 19:49:21
Doe dan ook ff normaal over al die Kutnederlanders, want we zijn zeker niet allemaal 'kut'.



Inderdaad er zijn ook LULnederlanders

Lorre

Het is geen verplichting om op dit forum in te loggen en hier te lezen.  Masturberen is ook leuk  :biggrinn: :biggrinn:.

Ik ben een kutbelg.

opinie

rudy1962 heeft het misschien wat bot gezegd maar wees nou eerlijk; er waren de laatste tijd wel enkele personen waarbij het de spuigaten uitliep.

Het zal echt naar jou bedoeld zijn, yepyep.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

rudy1962

#9
Citaat van: opinie op vrijdag 26 december 2014, 20:07:20
rudy1962 heeft het misschien wat bot gezegd maar wees nou eerlijk; er waren de laatste tijd wel enkele personen waarbij het de spuigaten uitliep.

Het zal echt naar jou bedoeld zijn, yepyep.

Ik heb hier geen namen genoemd hé
Niemand hoeft me iets in de mond te leggen wat ik niet gezegd heb
Ik heb wel gezegd dat de kutnederlanders hier een hoop zever verkondigen