Tips voor vluchten Manila naar Nederland en omgeving voor 3 maanden

Gestart door Quezonboy, zaterdag 17 mei 2014, 13:38:33

Vorige topic - Volgende topic

Pinocchio

Wil je echt goedkoop naar Amsterdam, kies dan voor de vlucht Bangkok-Amsterdam-Bangkok met Malaysian voor 399 Euro.

Met het verschil kan je enkele dagen genieten van een vakantie in Bangkok.
Maak dan wel gebruik van de promoties die regelmatig beschikbaar zijn op de route Manila-Bangkok-Manila.

voorbeeld:11 maart-7 april met Malaysian te boeken bij expedia.ie.

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op maandag  3 november 2014, 02:15:40
Wil je echt goedkoop naar Amsterdam, kies dan voor de vlucht Bangkok-Amsterdam-Bangkok met Malaysian voor 399 Euro.

Met het verschil kan je enkele dagen genieten van een vakantie in Bangkok.
Maak dan wel gebruik van de promoties die regelmatig beschikbaar zijn op de route Manila-Bangkok-Manila.

voorbeeld:11 maart-7 april met Malaysian te boeken bij expedia.ie.

Ik ga toch een keer zoiets doen voor een dag of tien naar het land van geboorte en dan vraag ik u een keer om zulk een vlucht..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Kan je voorstellen.......in de Telegraaf en Parool enz........... headlines:

Grootste Klootzak aller tijden komt op werkbezoek naar Nederland......mobliele eenheden worden gereserveerd op Schiphol......daar kunnen Obama en de Paus niet tegenop...... :lachen: :lachen:


Pinocchio

Citaat van: bananacreek op maandag  3 november 2014, 06:44:39
Citaat van: Pinocchio op maandag  3 november 2014, 02:15:40
Wil je echt goedkoop naar Amsterdam, kies dan voor de vlucht Bangkok-Amsterdam-Bangkok met Malaysian voor 399 Euro.

Met het verschil kan je enkele dagen genieten van een vakantie in Bangkok.
Maak dan wel gebruik van de promoties die regelmatig beschikbaar zijn op de route Manila-Bangkok-Manila.

voorbeeld:11 maart-7 april met Malaysian te boeken bij expedia.ie.

Ik ga toch een keer zoiets doen voor een dag of tien naar het land van geboorte en dan vraag ik u een keer om zulk een vlucht..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:



Toch nog maar eens overwegen voor je "second opinion"