Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Turkish airlines

Gestart door Gompie007, vrijdag 12 december 2014, 20:34:51

Vorige topic - Volgende topic

Gompie007

Wij (gezin met 2 kinderen 3 en 13 jaar oud) zijn helaas verplicht om tijdens het hoogseizoen op vakantie te gaan naar de Filipijnen.
Nu vond ik via skyscanner een aanbieding van Turkish Airlines via Istanbul naar Manila te vliegen voor 2799,00 euro......is toch 1200 euro goedkoper dan KLM op dit moment.
Iemand ervaring met Turkish Airlines?
Overstaptijd in Istanbul is helaas op de heenvlucht +20 uur.... :negatief:
Op de terugvlucht is de overstaptijd een kleine 4 uur, dat is te overzien.

Misschien zijn er nog andere suggesties, hoor het graag.......

Lorre

Ze krijgen 4 sterren op Skytrax Airlines Rating, dus zal wel niet slecht zijn? Persoonlijk nog nooit mee gevlogen.

Pinocchio

Citaat van: Gompie007 op vrijdag 12 december 2014, 20:34:51
Nu vond ik via skyscanner een aanbieding van Turkish Airlines via Istanbul naar Manila te vliegen voor 2799,00 euro......

Turkish airlines is zeker een zeer goede luchtvaartmaatschappij, maar 20 uur wachten in een luchthaven met 2 kinderen is zeer lang.

Geen idee wanneer je wil vliegen, maar als je vanuit Amsterdam vertrekt op zondag 28 juni en terugkeert op maandag 3 augustus kan je met Cathay Pacific voor 2881 heen en terug . heenreis 16u20min en terugreis 17uur

Te boeken op de website van Cathay Pacific via skyscanner.nl

Amice

Ja ach zal wel meevallen, de turkse piloten zijn enkel niet zo goed geintegreerd in nederland.

"ik land, hij landt, weiland"





Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

pieterbreugel

Hoi
Ik heb enkele malen met deze maatschapij gevlogen naar Thailand en ook naar de phill heb geen enkel probleem ondervonden
IK hen nooit langer moeten wachten dan 2uur op een aansluitende vlucht .
Ik zou toch even verder zoeken voor alvorens te beslissen
grt

Pinocchio

Citaat van: pieterbreugel op zaterdag 13 december 2014, 04:24:42
Ik heb enkele malen met deze maatschapij gevlogen naar Thailand en ook naar de phill heb geen enkel probleem ondervonden

Dat moet dan een speciale chartervlucht geweest zijn want Turkish airlines begint pas volgend jaar in maart met vluchten naar Manila.

Turkish Airlines in 2015 is introducing service to The Philippines, as it begins 3 weekly Istanbul Ataturk — Manila operation, from 30MAR15, with A340-300 aircraft.

TK084 IST0100 — 1800MNL 343 136
TK085 MNL2050 — 0505+1IST 343 136

http://airlineroute.net/2014/12/12/tk-mnl-s15/

Gompie007

Citaat van: Pinocchio op zaterdag 13 december 2014, 00:09:20
Citaat van: Gompie007 op vrijdag 12 december 2014, 20:34:51
Nu vond ik via skyscanner een aanbieding van Turkish Airlines via Istanbul naar Manila te vliegen voor 2799,00 euro......

Turkish airlines is zeker een zeer goede luchtvaartmaatschappij, maar 20 uur wachten in een luchthaven met 2 kinderen is zeer lang.

Geen idee wanneer je wil vliegen, maar als je vanuit Amsterdam vertrekt op zondag 28 juni en terugkeert op maandag 3 augustus kan je met Cathay Pacific voor 2881 heen en terug . heenreis 16u20min en terugreis 17uur

Te boeken op de website van Cathay Pacific via skyscanner.nl


Ben afhankelijk van de zomervakantie van 4 juli tot 14 augustus.....

En inderdaad 20 uur wachten is voor mij al lang, laat staan voor de kinderen.

We hebben nog tijd zat om rond te blijven neuzen op de sites....

dozo

17 januarie 24u55min china Southern amsterd manila heen.
terug 6 febr 26u55min manila amsterdam. by Southern altyd
gratis hotel met ontbyt of lunch by lange wachttyd. 452eurie pp incl
zie skyscanner.

Ronny55

Citaat van: Gompie007 op vrijdag 12 december 2014, 20:34:51
Wij (gezin met 2 kinderen 3 en 13 jaar oud) zijn helaas verplicht om tijdens het hoogseizoen op vakantie te gaan naar de Filipijnen.
Nu vond ik via skyscanner een aanbieding van Turkish Airlines via Istanbul naar Manila te vliegen voor 2799,00 euro......is toch 1200 euro goedkoper dan KLM op dit moment.
Iemand ervaring met Turkish Airlines?
Overstaptijd in Istanbul is helaas op de heenvlucht +20 uur.... :negatief:
Op de terugvlucht is de overstaptijd een kleine 4 uur, dat is te overzien.

Misschien zijn er nog andere suggesties, hoor het graag.......
Klm is op alle momenten duurder tegenwoordig.... Zou toch eens goed rondkijken. Zelfs in het hoogzeisoen zijn er wel aanbiedingen. 20 uur wachten...dat zo ik mezelf ook niet aandoen, dan wil ik nog niks zeggen over een 3 jarige peuter....



Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

froggy007

Welke data zijn er mogelijk voor jou?
Zelfs in het hoogseizoen moeten er goedkopere opties zijn (als bvb dusseldorf, parijs, amsterdam binnen de mogelijkheiden voor afreis/terugreis liggen).