Een belg die op pangangan,calape,bohol zou wonen?

Gestart door eddyvm, dinsdag 13 augustus 2013, 17:55:28

Vorige topic - Volgende topic

eddyvm

Hallo,
Heeft er iemand van jullie weet van een belg die daar zou wonen?weet niet of het waar is daarmee en woont hij daar nog?groetjes

ronny

weet een belg dat in bohol woont hij was bezig met een resort te bouwen maar door schijding reeds verkocht zijn naam is patriek

Kano

Eddyvm, kun je misschien een naam noemen dan wordt het wat makkelijker zoeken. 
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

opinie

Citaat van: ronny op woensdag 14 augustus 2013, 00:08:10
weet een belg dat in bohol woont hij was bezig met een resort te bouwen maar door schijding reeds verkocht zijn naam is patriek

O, die. Uit elkaar na een jaar ginder. Resort te koop aan 15 miljoen, verkocht voor 4 of 5 miljoen. De vrouwen die het kochten, baten het nu uit. Zwembad is ongeveer 60 à 80 cm diep. Kinder bad is ondiep. (kuch)
Heeft een tijd met zijn aanhoudster een eatery uitgebaat. Einde relatie, dan maar een internetcafé annex sari-sari. Stond vorig jaar te koop.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

daf105paccar

Citaat van: opinie op woensdag 14 augustus 2013, 00:47:19
Citaat van: ronny op woensdag 14 augustus 2013, 00:08:10
weet een belg dat in bohol woont hij was bezig met een resort te bouwen maar door schijding reeds verkocht zijn naam is patriek

O, die. Uit elkaar na een jaar ginder. Resort te koop aan 15 miljoen, verkocht voor 4 of 5 miljoen. De vrouwen die het kochten, baten het nu uit. Zwembad is ongeveer 60 à 80 cm diep. Kinder bad is ondiep. (kuch)
Heeft een tijd met zijn aanhoudster een eatery uitgebaat. Einde relatie, dan maar een internetcafé annex sari-sari. Stond vorig jaar te koop.
Der wordt er iemand financieel beter van maar het zal die Belg niet zijn. :mauer:

eddyvm

Hallo
Ik geloof dat zijn naam guido blokken was,ging daar ook een resort bouwen?maar dat is van horen zeggen.

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Kano

Is er al geprobeerd via de "friends" in Facebook te achterhalen waar deze Guido verblijft?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Rich

#8
Citaat van: Kano op donderdag 15 augustus 2013, 00:13:52
Is er al geprobeerd via de "friends" in Facebook te achterhalen waar deze Guido verblijft?


Dat is vrij eenvoudig te achterhalen denk ik, maar de vraag is of Guido de zoektocht in een forum naar zijn privé al dan niet op prijs stelt  :weetikniet:

Voor zover ik de regelgeving ken is het tevens verboden foto's van personen te publiceren zonder zijn of haar toestemming, dus kijk daar mee uit.

Ik heb in ieder geval mijn bedenkingen bij zo'n zoektocht op een forum, behalve de poster dan.

Rich de Nederbelg.

harley2830

Ja hij noemde in ieder geval Guido, dat weet ik zeker. Ik heb dat ook gehoord dat hij daar een paar jaar heeft gewoond (op Pangangnan Islad/Bohol) met zijn Belgische echtgenote. Zijn woonden in de buurt van Treasure Island (beach resort). Hij zou een paar maanden geleden met de noorderzon zijn vertrokken. Meer weet ik ook niet.