Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

* De Tabo

Gestart door Kano, dinsdag 4 januari 2011, 01:43:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#10
Citaat van: pjottr op vrijdag 12 augustus 2011, 11:05:23
Citaat van: balikbayan op vrijdag 12 augustus 2011, 09:36:12
Ik vind het een ramp op luchthaven Kuala Lumpur hebben ze die dingen ook het resultaat is een wc die altijd nat is  :ikkeniebegrijp:
Ik gebruik al jaren een tabo Moet er niet aan denken om papier te gebruiken. Je  blijft gewoon vies als ik het zo mag zeggen.En dan zijn er ook nog mensen die hun klaverjassen niet wassen en evenlater zitten ze met hun handen aan het eten of andere gebruiks voorwerpen.Ga zowat over mijn nek als ik er aan denk
Met een fles achterlangs je poet te begieten vind ik niet te doen.Gewoon een volle tabo en een stuk zeep en schoon is mijn .......

Deze vogel had ook net de "Grote Booschap" gedaan voordat hij de peanuts die op straat waren gevallen met zijn handen opveegde en vervolgens later in de plastic zakjes deed, om ze toch dan toch nog te kunnen verkopen :lachen: :lachen:


Tinulang_Manok

Citaat van: bananacreek op vrijdag 12 augustus 2011, 15:52:04
.....
Wel dus, had ik nog niet gezien daar. Dank voor de verhelderende foto  :thumb:
Amare et sapere vix deo conceditur

bananacreek

Citaat van: Tinulang_Manok op vrijdag 12 augustus 2011, 17:56:40
Citaat van: bananacreek op vrijdag 12 augustus 2011, 15:52:04
.....
Wel dus, had ik nog niet gezien daar. Dank voor de verhelderende foto  :thumb:

Dat is wat ik noem het "stinkhok" op de MV "ILOILO" van Cocaliong Shiping Lines  :negatief: :negatief:
En die krijgen dan elk jaar certificates van de Marina voor " The cleanest ship of the year" voor de meeste van hun schepen  :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:




opinie

Citaat van: Fail_over op dinsdag  4 januari 2011, 07:44:32
Tja, zijn die Fransen toch niet zo stom met hun bidet.  :jajaja:

Maar dan moet ie beschikbaar zijn!!!!!

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Kano

Op zich is zo'n Frans of hurktoilet wel hygienisch, omdat er geen contact is met je lichaam. Maar het moet natuurlijk wel goed schoongehouden worden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Frans_toilet
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Hansy

Citaat van: balikbayan op vrijdag 12 augustus 2011, 09:36:12
Ik vind het een ramp op luchthaven Kuala Lumpur hebben ze die dingen ook het resultaat is een wc die altijd nat is  :ikkeniebegrijp:

In openbare gelegenheden wil men ook nog wel eens de wc bril afspoelen, maar ja, een natte kont krijg je sowieso bij het afspoelen