Wat mis je nou het allermeeste als je in het buitenland zit?

Gestart door Kano, woensdag 7 december 2011, 23:42:57

Vorige topic - Volgende topic

Baron

 :hoedjeaf:

Ik vind de Filipijnse koffie erg lekker, lekkerder als de NL. Bv batangas koffie.
Dus die mis ik niet! Wat bik welö mis in de PH zijn lekkere kersenbonbons, ook wel andere bonbons.
ik meen dat bij een kop koffie ´s avonds toch 3 bonbons bij geserveerd moeten worden. Wel alleen na 16.00 dus! Niet bij het ontbijt!

:jajaja: :crazy:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

bruno13

goeie mayonaise,brood
petatten mis ik niet want die zijn hier lekker wel duurder
ik kook zelf heel veel hier en eet dus waar ik goesting voor heb want van rijst ben ik geen liefhebber
en als ik gebakken petatjes maak dan willen de kids ze ook want ze zijn lekker of de fritten
het varkensvlees ga ik halen naar de markt en ik ben er niet vies van omdat het niet in frigos ligt,rundsvlees vind ik niks hier op de markt het is allemaal soepvlees

klootzakken (voorheen Jens)

mist dan niemand van jullie de winter de sneeuw de gezelligheid bij de open haard en zo .

als kiespijn zeker ?  :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Ronny55

Citaat van: jens op zaterdag  1 juni 2013, 13:40:16
mist dan niemand van jullie de winter de sneeuw de gezelligheid bij de open haard en zo .

als kiespijn zeker ?  :lachen:
Awel nu ge het zegt , in  december 2011 ben ik wegens een sterfgeval effe terug naar  :belgiesmiley: gemoeten. Niet dat ik de kou hier echt gemist heb, maar heb toch flink genoten van een stevige winterse wandeling zonder te zweten als nen otter.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Rich

Citaat van: jens op zaterdag  1 juni 2013, 13:40:16
mist dan niemand van jullie de winter de sneeuw de gezelligheid bij de open haard en zo .

als kiespijn zeker ?  :lachen:

Ik denk dat vele buitenlanders die in de Filippijnen wonen, en vooral diegenen in de grote steden, er heel wat voor over zouden hebben om eens een een paar dagen in Nederland of België te willen zijn, al was het maar voor wat frisse lucht en zuurstof.
Rich de Nederbelg.

yepyep

Citaat van: Rich op zondag  2 juni 2013, 01:34:36
Citaat van: jens op zaterdag  1 juni 2013, 13:40:16
mist dan niemand van jullie de winter de sneeuw de gezelligheid bij de open haard en zo .

als kiespijn zeker ?  :lachen:

Ik denk dat vele buitenlanders die in de Filippijnen wonen, en vooral diegenen in de grote steden, er heel wat voor over zouden hebben om eens een een paar dagen in Nederland of België te willen zijn, al was het maar voor wat frisse lucht en zuurstof.

Frisse lucht, rust en common sense mis ik weleens ja.

Amice

Citaat van: yepyep op zondag  2 juni 2013, 02:00:11
Citaat van: Rich op zondag  2 juni 2013, 01:34:36
Citaat van: jens op zaterdag  1 juni 2013, 13:40:16
mist dan niemand van jullie de winter de sneeuw de gezelligheid bij de open haard en zo .

als kiespijn zeker ?  :lachen:

Ik denk dat vele buitenlanders die in de Filippijnen wonen, en vooral diegenen in de grote steden, er heel wat voor over zouden hebben om eens een een paar dagen in Nederland of België te willen zijn, al was het maar voor wat frisse lucht en zuurstof.

Frisse lucht, rust en common sense mis ik weleens ja.

:lachen:  dat laatste vind je denk ik ook in nederland niet meer heden ten dagen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

huisman45

Commen sense is zeker wel van toepassing YepYep,
en misschien vind de ene dat het in Nederland er niet meer is ok,
Maar dan toch nog steeds meer als op de  :smiley-philippines: ,
maar dan zie ik rozen volgens andere ,die alleen hier rozen zien in de  :smiley-philippines:  maar zuurpruimen zijn geworden over Nederland,
of is het hun instelling  :lachen: :lachen:
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Amice

Ach zo zijn er ook personen die het belangrijk vinden om andere af te zeiken ,zelfs als ze de persoon in kwestie nog nooit ontmoet hebben.

Ik hou dat maar op ego trippen, wellicht zijn die veel tekort gekomen in hun leven.  :biggrinn:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

huisman45

KiJk had zo,n reactie al verwacht ,zeiken op het land van herkomst maar wel aan willen verdienen,
en ja heb zelf een groooot ego maar dat is meer in gewicht en lengte,en gezien mijn gewicht etc etc
denk ik niet dat ik veell tekort ben gekomen  :happy: :lachen: :lachen: :applaus:,
maar als je een bal kaatst enz.
Hier adem ik vrij en ben gelukkig