Recente filmen met Nl ondertitels

Gestart door Ronny55, maandag 4 februari 2013, 05:23:20

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

   Hallo, ben als hobby begonnen met het verzamelen van Filmen en deze te voorzien van  :nederlandsevlag:  ondertitels
Nu wilde ik weten of er nog filmliefhebber zijn die geintresserd zijn  :weetikniet: .....Momenteel zit ik aan zo'n +/- 2000 gb filmen
De bedoeling is geintresseerde te laten meegenieten .....Gratis.  :jajaja: :atyourservice:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

boomerang

Uiteraard ben ik geïnteresseerd maar hoe krijg ik ze dan aangeleverd. Ben een dummy op PC gebied. Graag een uitleg van de manier waarop levering kan.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

yepyep


Ronny55

Citaat van: boomerang op maandag  4 februari 2013, 05:54:04
Uiteraard ben ik geïnteresseerd maar hoe krijg ik ze dan aangeleverd. Ben een dummy op PC gebied. Graag een uitleg van de manier waarop levering kan.
Je bezorgt me een harde schijf en je kiest wat je wil ,je krijgt een lijst toegesuurd via email uiteraard. eventueel verzendkosten en HDD zijn wel voor U.
de hele procedure ...een week schat ik
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Pjottr

Ik vind het geweldig en ben zeker geinteresseerd maar een harde schijf opsturen met LBC of zo lijkt me niet handig.Er wordt in regel gegooid en gesmeten met pakketten
Kosten zijn te verwaarlozen maar de vraag is dus of je je schijf heelhuids aangeleverd krijgt.
2000 films Heb je die allemaal via utorrent naar binnen gehaald? Een film met redelijke kwaliteit is al gauw 700 en meer Mb. Goeie kwaliteit meestal al meer dan 1 Gb
Waar zit jij ergens.Ik reis nog wel eens van links naar rechts hier. Misschien op een van mijn routes???
Gr
Pjottr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Fail_over

Aldi .be heeft straks een usb stick van 64 gb in de aanbieding voor 40 â,¬.
Durf te wedden dat er in de Philss goedkoper aan te komen is.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Ronny55

Citaat van: Pjottr op maandag  4 februari 2013, 13:51:42
Ik vind het geweldig en ben zeker geinteresseerd maar een harde schijf opsturen met LBC of zo lijkt me niet handig.Er wordt in regel gegooid en gesmeten met pakketten
Kosten zijn te verwaarlozen maar de vraag is dus of je je schijf heelhuids aangeleverd krijgt.
2000 films Heb je die allemaal via utorrent naar binnen gehaald? Een film met redelijke kwaliteit is al gauw 700 en meer Mb. Goeie kwaliteit meestal al meer dan 1 Gb
Waar zit jij ergens.Ik reis nog wel eens van links naar rechts hier. Misschien op een van mijn routes???
Gr
Pjottr
Daar is wel iets van ...idd ....uiteraard moet de HDD goed verpakt worden....ik stuur regelmatig ...je neemt een blok foam L20xB20x15dik, snij deze middendoor  ertussen steek je de Hdd ....tot nog toe geen prob.  Als ik niet 2gb of meer kan vinden download ik al eens minder maar das eender zelden ...want dan kan ik evengoed een cd kopen bij de ene of andere piraat en hopen dat ie speelt...64 gb is al goed , 25 a 30 filmen ...SD kaartjes van 32 GB is ook al niet slecht ...anyway denk dat ik zowat iedere opslag hardware kan lezen....dus maakt ergens niet veel uit voor mij
De filmen gaan tot 12gb ,groter download ik niet meer .Enkele vb: skyfall/ shadow dancer/ Taken 1-2/ recente. klassiekers/ The godfather 1-2-3/ Die hard 1-2-3-4/ X-men 1-2-3-4-5/ spartacus blood and sand de volledige serie ongeknipt/ Friends Volledig/hoop animatie ,Tom en Jerry's , Lion king enz .....enfin ,bedenk het en 80% kans ik heb het en 99% kan het versieren
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Kano

Ik neem aan, dat het niet mogelijk/wenselijk is om de films ergens te parkeren, zodat ze vandaar te downloaden zijn ?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ronny55

Citaat van: Pjottr op maandag  4 februari 2013, 13:51:42
Ik vind het geweldig en ben zeker geinteresseerd maar een harde schijf opsturen met LBC of zo lijkt me niet handig.Er wordt in regel gegooid en gesmeten met pakketten
Kosten zijn te verwaarlozen maar de vraag is dus of je je schijf heelhuids aangeleverd krijgt.
2000 films Heb je die allemaal via utorrent naar binnen gehaald? Een film met redelijke kwaliteit is al gauw 700 en meer Mb. Goeie kwaliteit meestal al meer dan 1 Gb
Waar zit jij ergens.Ik reis nog wel eens van links naar rechts hier. Misschien op een van mijn routes???
Gr
Pjottr
:confused2: Hola, geen 2000 flimen  :neeneenee: , ik zei 2000 GB Aan filmen, das +/- 7 tot 800 filmen  :jajaja:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ronny55

Citaat van: Kano op dinsdag  5 februari 2013, 00:30:41
Ik neem aan, dat het niet mogelijk/wenselijk is om de films ergens te parkeren, zodat ze vandaar te downloaden zijn ?
Mogelijk  :jajaja: wenselijk  :neeneenee: in geen geval.....er zijn massa sides waar dat wel kan .....maar met de download snelheid hier??? Kan ook een netwerk maken dan kan je zoals bij een server rechtstreeks vanuit mijn bestanden kijken naar wat je maar wil , maar gezien je dan min download snelheid moet hebben van 500kb/sec das een internetspeed van min 3 mb.... hier hebben de meeste 1Mb of minder...Ik betaal dubbel en heb 2MB wat me een download snelheid van 350kb/sec en daar kan ik Filmen van max 1,5 gb betrekkelijk vlot van het internet bekijken. De meeste filmen zijn 3gb+ ......om die reden ben ik oorspronkelijk zelf beginnen te downloaden.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.