Recente filmen met Nl ondertitels

Gestart door Ronny55, maandag 4 februari 2013, 05:23:20

Vorige topic - Volgende topic

O.B.Bommel

Citaat van: Pjottr op maandag  4 februari 2013, 13:51:42
Waar zit jij ergens.Ik reis nog wel eens van links naar rechts hier. Misschien op een van mijn routes???
Gr
Pjottr
Volgens zijn profile ergens in Cagayan de Oro........Dan moet je van boven naar onder...
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Ketelbinkie

Citaat van: Ronny55 op dinsdag  5 februari 2013, 01:23:55
hier hebben de meeste 1Mb of minder...Ik betaal dubbel en heb 2MB wat me een download snelheid van 350kb/sec en daar kan ik Filmen van max 1,5 gb betrekkelijk vlot van het internet bekijken. De meeste filmen zijn 3gb+ ......om die reden ben ik oorspronkelijk zelf beginnen te downloaden.
Ik heb inderdaad 1Mb met een Globe Tattoo aansluiting. De maximale downloadsnelheid is rond de 120Kb/sec., wat betekent dat een film van 700Mb binnen halen al gauw 2 uur of meer in beslag neemt. De kwaliteit daarvan vind ik alleszins nog redelijk, maar nog kleinere bestanden zijn het bekijken niet waard. Ook die cam rips zijn goed waardeloos en begin ik niet meer aan, dan maar even wachten tot er goede dvd rip beschikbaar komt.

Ronny55

Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag  5 februari 2013, 06:36:46
Ik heb inderdaad 1Mb met een Globe Tattoo aansluiting. De maximale downloadsnelheid is rond de 120Kb/sec., wat betekent dat een film van 700Mb binnen halen al gauw 2 uur of meer in beslag neemt. De kwaliteit daarvan vind ik alleszins nog redelijk, maar nog kleinere bestanden zijn het bekijken niet waard. Ook die cam rips zijn goed waardeloos en begin ik niet meer aan, dan maar even wachten tot er goede dvd rip beschikbaar komt.
:agreed:
Als ik hem absoluut wil zien dan zal ik al eens een camversie downloaden.. :handenwrijven: na een tijdje weet je wie wie is en ken je de uploaders en weet je welke de beste cams upload. Over het algemmen zal ik geen filmen onder de 1200 MB downloden . De speler is ook voonaam, ik gebruik VLC player is gratis . Voor diegene die ondertitels willen maar er niet zo eigen mee zijn raad ik BS player aan ....weliswaar niet gratis , :fluestern: maar een gekraakte versie doet het ook... :nietverdervertellen:
BTW. Zodra de globe kabel hier is schakel ik ook over op globe.....ondergronds en glasvezel....5mb   :happy: mogelijk. NU pldt is ok, maar veel storingen...kabel gebroken , gepikt enz  :kwaad: :mad1: :shoot13lj7:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ketelbinkie

Citaat van: Ronny55 op dinsdag  5 februari 2013, 09:30:46
De speler is ook voonaam, ik gebruik VLC player is gratis . Voor diegene die ondertitels willen maar er niet zo eigen mee zijn raad ik BS player aan ....weliswaar niet gratis , :fluestern: maar een gekraakte versie doet het ook... :nietverdervertellen:
BTW.
Ook een handige gratis player is: Media Player Classic Home Cinema, die zoekt er de ondertiteling zelf bij. Zelfde geldt voor ALL Player, die doet dat ook.

Pjottr

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op dinsdag  5 februari 2013, 06:16:34
Citaat van: Pjottr op maandag  4 februari 2013, 13:51:42
Waar zit jij ergens.Ik reis nog wel eens van links naar rechts hier. Misschien op een van mijn routes???
Gr
Pjottr
Volgens zijn profile ergens in Cagayan de Oro........Dan moet je van boven naar onder...

Huh!
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Pjottr

Citaat van: Ronny55 op dinsdag  5 februari 2013, 00:57:43
Citaat van: Pjottr op maandag  4 februari 2013, 13:51:42
Ik vind het geweldig en ben zeker geinteresseerd maar een harde schijf opsturen met LBC of zo lijkt me niet handig.Er wordt in regel gegooid en gesmeten met pakketten
Kosten zijn te verwaarlozen maar de vraag is dus of je je schijf heelhuids aangeleverd krijgt.
2000 films Heb je die allemaal via utorrent naar binnen gehaald? Een film met redelijke kwaliteit is al gauw 700 en meer Mb. Goeie kwaliteit meestal al meer dan 1 Gb
Waar zit jij ergens.Ik reis nog wel eens van links naar rechts hier. Misschien op een van mijn routes???
Gr
Pjottr
:confused2: Hola, geen 2000 flimen  :neeneenee: , ik zei 2000 GB Aan filmen, das +/- 7 tot 800 filmen  :jajaja:

Das nog steeds veul !!!!
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bruno13


bananacreek


Ronny55

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ronny55

 Voor geintresseerde , prive bericht met email, dan stuur ik een inventaris op. Dat zegt meer .
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.