Canvas 28-02-2013 om 19u32

Gestart door Luc, donderdag 28 februari 2013, 01:53:59

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Login

canvas | Actuaprogramma met verhalen achter het grote wereldnieuws | vandaag, 19u32 - 20u00
met Lisbeth Imbo.

Na de Arabische Revolutie sloot de Libische Overgangsregering een deal met Jordanië voor het opvangen en verzorgen van Libische burgers met medische zorgen. Maar in plaats van oorlogsveteranen, voor wie de overeenkomst in eerste instantie bedoeld was, maken vooral onvruchtbare koppels gebruik van de maatregel. Spiegel TV bezingt de charme van de Berlijnse luchthaven Tegel. En in de Filipijnen blijken katholieke priesters het niet zo nauw te nemen met de kuisheidsgelofte.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Ronny55

#1
Citaat van: Luc op donderdag 28 februari 2013, 01:53:59
Login

En in de Filipijnen blijken katholieke priesters het niet zo nauw te nemen met de kuisheidsgelofte.
Hoe?? in  :belgiesmiley: wel ???  :lachen: :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek


ganda


herhaling op vrijdag 1 maart om 13h31 canvas

http://www.canvas.be/programmas/login/server1-4f4f0310:13bae8811da:-33f6?guid=213105

in bovenstaande link kun je het filmpje bekijken het begint op 16min27 seconden ( tijdbalk onder het filmpje, klok in de rechterbenedenhoek )


vvjoris

Citaat van: ganda op vrijdag  1 maart 2013, 00:10:11

herhaling op vrijdag 1 maart om 13h31 canvas

http://www.canvas.be/programmas/login/server1-4f4f0310:13bae8811da:-33f6?guid=213105

in bovenstaande link kun je het filmpje bekijken het begint op 16min27 seconden ( tijdbalk onder het filmpje, klok in de rechterbenedenhoek )



Heb het gisteren gezien, en wat mij betreft is het niet erg shockerend, en ik vermoed dat het wel niet uniek zal zijn voor de  :smiley-philippines:, maar overal ter wereld voorvalt. De kerk loopt er uiteraard niet mee te koop, en vroeg of laat schaffen ze het celibaat wel af. Ze moeten nu wel eerst een plaats (hoe weet ik niet, priesters van 80 in 't gevang steken lijkt me niet erg zinvol) geven aan al hun pedo-schandalen, die 1000 keer erger zijn daar er sprake is van machtsmisbruik en het toebrengen van schade aan kinderen.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

PeterVL

uiteraard is het zo met de filipijnse priesters die trekken zich helemaal niets aan van wat men in Rome verkondigt wat het celibaat betreft, trouwens de meeste minaressen doen dat om uit hun armoede te geraken en zelfs in zoverre dat ze denken zeker voor altijd het eeuwig leven te zullen bezitten...