Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Isis bestrijden 270 Belgen

Gestart door Ronny55, zaterdag 23 augustus 2014, 01:52:26

Vorige topic - Volgende topic

Pinocchio


peldoman

Voor de liefhebbers, het is te doen hoor, ik zit nu bij les 5 en het gaat wel.
Heb er alleen niet zoveel zin in, op mijn ouwe dag nog weer een taal te leren.
Wordt dan mijn 5e taal , maar 3/4 van mijn straat spreekt het dus ik kan hulp bij de lessen krijgen.





Amice

Citaat van: peldoman op zondag 24 augustus 2014, 13:10:31
Verwacht het eerder Amice 2016 misschien de 2e helft van 2016.
Dan moet je hier weg zijn!


Mja zou kunnen maar in ieder geval na de ambtstermijn van Obama want die wast zijn handen uiteraard in onschuld en de republikeinen zijn nu eenmaal meer oorlogzuchtig.

Jeb Bush spreekt spaans en kan rekenen op veel spaanse stemmen en verkiezingsmanipulaties is hen ook niet vreemd.

In tijden als deze zal men niet gauw een vrouw als president kiezen dus m.i. zal Hilary clinton het niet worden.

Wat en hoe er precies gaat gebeuren weet ik ook niet maar de omslag zal denk ik wel ergens in die tijd liggen, de voorbereidingen daartoe zijn immers al in volle gang en de westerse wereld doet niets tegen de opkomst van IS onder Obama, buiten wat spelden prikken dan om het volk rustig te houden, anders had de NATO al wel ingegrepen.

Temeer omdat men inderdaad hiervoor gestudeerd behoeft te hebben, de IS is heel duidelijk in hun doelstellingen en dus is het een geplande aanval op meerdere bondgenoten. Men weet  het dus maar men keek er naar en draait het hoofd vervolgens nog weg.Wellicht terecht want als men zich als NATO nu al inmengt zijn de rapen nu ook al gaar, dus laten we maar hopen dat het nog even duurt, om zelf voorbereidingen te kunnen treffen.

Klinkt allemaal erg negatief en velen zullen idd denken ach wat een geleuter maar daar stop je de IS niet mee, laat dat even duidelijk zijn.

Bovenstaande is m.i dan ook geen voorspelling meer, maar een interpretatie van wat er kan staat te gebeuren op basis van huidige ontwikkelingen.
Persoonlijk hoop ik dan maar dat het nog in de kiem gesmoord gaat worden maar mijn 5 cent vertelt me toch iets anders want ook op diplomatiek vlak( zo IS daar al oren naar zou hebben) horen we niets en dat geeft weinig hoop.






Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Blauwvinger

IS krijgt geen voet aan grond in  :eu:
IS zal ook nooit het hele midden oosten bezetten.
Die lui zitten vol haat en daar is iedereen gauw zat van. :atyourservice:

Amice

CitaatDegenen met centen pakken hun koffers en vertrekken naar de VS etc en de armen kunnen aanpassen.

Mja that makes sence en daarmee wordt ook meteen duidelijk waarom er zoveel gegraaid is door jan rap en zijn maten.

Ware het niet dat er maar weinig landen zijn waar men zich veilig kan wanen want het is bijna alles omvattend.
Pas nog (en hoe toepasselijk en hoe toevallig dat men daar nu mee komt) las ik een bericht in de krant dat er slechts 11 landen in de wereld zijn die oorlogsvrij zijn. Belgie was er daar 1 van.
Maar laten de Belgen zich maar niet zeker gaan voelen daardoor want ze huisvesten nog steeds de  :eu: hoofdzetel en kantoren, die een gewild doelwit zullen zijn.

Wrang om te moeten constateren dat de graaiers toch gelijk gaan krijgen :congratualtionsis0: hoe vaak en hoe lang geleden heb ik daar al voor gewaarschuwd?  

Maar het volk slaapt rustig verder. :floet:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Amice

Citaat van: blauwvinger50 op zondag 24 augustus 2014, 18:31:38
IS krijgt geen voet aan grond in  :eu:
IS zal ook nooit het hele midden oosten bezetten.
Die lui zitten vol haat en daar is iedereen gauw zat van. :atyourservice:

Dat hoeven ze ook niet want het staat al vol met moskeen, hetgeen tevens inhoud dat ze er al zijn.  :floet:

Hoeveel moslims hebben nu al een overheids funktie en zitten in gemeenterraden? Dat is echt niet enkel in  :nederlandsevlag: zo.

Het is allemaal bewust zo ver doorgedreven en ook niet zo moeilijk om te bevatten.
Men behoeft slechts terug te gaan in de tijd van de oliecrisis en die dreiging is er vandaag de dag nog.

Doet het westen niet wat de islam wil dan gaat de oliekraan dicht. Zelfs de Nato staat dan na verloop van tijd machteloos of toch minstens gekortwiekt als de reserves op zijn.



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Cosyns Guy

Citaat van: Amice op zondag 24 augustus 2014, 18:38:33
CitaatDegenen met centen pakken hun koffers en vertrekken naar de VS etc en de armen kunnen aanpassen.

Mja that makes sence en daarmee wordt ook meteen duidelijk waarom er zoveel gegraaid is door jan rap en zijn maten.

Ware het niet dat er maar weinig landen zijn waar men zich veilig kan wanen want het is bijna alles omvattend.
Pas nog (en hoe toepasselijk en hoe toevallig dat men daar nu mee komt) las ik een bericht in de krant dat er slechts 11 landen in de wereld zijn die oorlogsvrij zijn. Belgie was er daar 1 van.
Maar laten de Belgen zich maar niet zeker gaan voelen daardoor want ze huisvesten nog steeds de  :eu: hoofdzetel en kantoren, die een gewild doelwit zullen zijn.

Wrang om te moeten constateren dat de graaiers toch gelijk gaan krijgen :congratualtionsis0: hoe vaak en hoe lang geleden heb ik daar al voor gewaarschuwd?  

Maar het volk slaapt rustig verder. :floet:


Het artikel klopt volgens mij toch niet helemaal.Het spreekt van betrokkenheid in conflicten die ook meetellen,bij mijn weten heeft Belgie toch ook troepen in conflictzones ? Dus heel oorlogsvrij is Belgie toch ook niet ook al word er op Belgisch grondgebied niet gevochten.

Amice

Klopt inderdaad en dan ook nog afgezien van het feit dat  :belgiesmiley: NATO partner is die in conflict met andere bondgenoten dan dienen bij te springen.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

peldoman

Je hebt gelijk Amice, zolang Obama president is, alleen speldenprikken.
Met de mantel der liefde wordt het afgedaan.
Olie belangen etc. Heb je Amerika ooit kritiek op Saoedi Arabiƫ horen geven?

Een ander probleem is; het komt veel regeringen natuurlijk ook wel goed uit, al die onlusten en bedreigingen.
Pracht excuus om wetten in te voeren.
Demonstratieverboden, vrijheid van spreken (alles kunnen zeggen) afschaffen, sociale media aanpakken, voorbeeld is
de site ;geen stijl;  wordt nu aangeklaagd vanwege een foto, kritiek op regering, je gezicht moet altijd herkenbaar zijn.
Mobieltjes worden al afgetapt enzovoort.
M.a.w. in het belang van de veiligheid.

Er zijn zoveel aanwijzingen dat er iets aanstaande is, alleen het Volk mag dat niet weten.
Vindt het alleen maar erg voor onze kinderen, voor de meesten van ons leden zit het er toch al bijna op,
maar onze kinderen waar komen die in terecht? en daar maak ik me zorgen om.

Ben ik een negatief persoontje? Neen! ik ben een realist en zie het gebeuren.




Amice

Citaat van: peldoman op zondag 24 augustus 2014, 19:40:47
Je hebt gelijk Amice, zolang Obama president is, alleen speldenprikken.
Met de mantel der liefde wordt het afgedaan.
Olie belangen etc. Heb je Amerika ooit kritiek op Saoedi Arabiƫ horen geven?

Een ander probleem is; het komt veel regeringen natuurlijk ook wel goed uit, al die onlusten en bedreigingen.
Pracht excuus om wetten in te voeren.
Demonstratieverboden, vrijheid van spreken (alles kunnen zeggen) afschaffen, sociale media aanpakken, voorbeeld is
de site ;geen stijl;  wordt nu aangeklaagd vanwege een foto, kritiek op regering, je gezicht moet altijd herkenbaar zijn.
Mobieltjes worden al afgetapt enzovoort.
M.a.w. in het belang van de veiligheid.Onder het mom van veiligheid  bedoel je dan want feitelijk willen ze niets anders dan wat de IS aan het doen is,maar dan voor 1 wereldwijde government

Er zijn zoveel aanwijzingen dat er iets aanstaande is, alleen het Volk mag dat niet weten.
Vindt het alleen maar erg voor onze kinderen, voor de meesten van ons leden zit het er toch al bijna op,
maar onze kinderen waar komen die in terecht? en daar maak ik me zorgen om.

Ben ik een negatief persoontje? Neen! ik ben een realist en zie het gebeuren.

Tja, het zal gebeuren blijkbaar maar de jeugd heeft de toekomst en die zijn flexibel dus die kunnen zich makkelijker aan passen. Daarnaast slaaf is slaaf of je nu loonslaaf bent of anderszins men heeft werkers nodig want hoe dit dan ook moge uitpakken men zal toch economisch vooruitgang dienen te boeken, al was het alleen al om het universum te veroveren.Tevreden zijn met wat ze hebben zullen ze nooit



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent