Gunmen kidnap tourists and local woman in Philippines

Gestart door Ifugao, dinsdag 22 september 2015, 07:53:34

Vorige topic - Volgende topic

jamietagabundok

Citaat van: Willy op dinsdag 22 september 2015, 15:26:37
@Josv
Zou het misschien ook niet een stunt kunnen zijn van Duterte om politiek voordeel uit het geheel te halen nu de verkiezingen zitten aan te komen?
Dat er geen kneit te beleven valt op duikgebied dat moet ik tenstelligste tegenspreken. Op duikgebied kan Samal de vergelijking gerust doorstaan met Romblon en met Anilao. Het is niet toevallig dat de onderwaterfotografen afgezakt komen naar Samal voor het macro leven. Maar heel die affaire nu met de kidnapping zal het toerisme op Samal weer een flike know geven!!!


Nou ik zie dat politieke voordeel niet, als de daders inderdaad NPA zijn, heeft Duterte heel wat uit te leggen, waarom hij zo bevriend is met NPA.


  Is trouwens Duterte nou wel of niet kandidaat voor presidents verkiezingen ?   Want dat blijft ook maar onduidelijk ?  Tenminste voor mij   :biggrinn:


Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

yepyep

Citaat van: jamietagabundok op dinsdag 22 september 2015, 16:03:02
Citaat van: Willy op dinsdag 22 september 2015, 15:26:37
@Josv
Zou het misschien ook niet een stunt kunnen zijn van Duterte om politiek voordeel uit het geheel te halen nu de verkiezingen zitten aan te komen?
Dat er geen kneit te beleven valt op duikgebied dat moet ik tenstelligste tegenspreken. Op duikgebied kan Samal de vergelijking gerust doorstaan met Romblon en met Anilao. Het is niet toevallig dat de onderwaterfotografen afgezakt komen naar Samal voor het macro leven. Maar heel die affaire nu met de kidnapping zal het toerisme op Samal weer een flike know geven!!!


Nou ik zie dat politieke voordeel niet, als de daders inderdaad NPA zijn, heeft Duterte heel wat uit te leggen, waarom hij zo bevriend is met NPA.


  Is trouwens Duterte nou wel of niet kandidaat voor presidents verkiezingen ?   Want dat blijft ook maar onduidelijk ?  Tenminste voor mij   :biggrinn:


Via via hoorde ik dat hij pretendeert niet mee te doen met de verkiezingen, maar hij wel mee gaat doen.

jamietagabundok

Lekker duidelijk die Duterte  :lachen:   :negatief:

Volgens deze  video van  :smiley-philippines: nieuws zou het toch om Abu Sayyaf gaan


  https://www.facebook.com/htocmo/videos/10207648452590262/?fref=nf

bananacreek

.

Normaal is dit niet de gewoonte van de NPA om toeristen te kidnappen en hun Boss Joma Sison zit in Nederland op de Biltstraat 2 in Utrecht en hij en Jalandoni hebben al ettelijke keren de biezen moeten pakken (naar duitsland en Belgie) in het verleden....... :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run: :run: :run:

Zou een mooie bijverdienste zijn om hem even op te halen en uit te leveren?...... :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

Amice

Citaat van: bananacreek op woensdag 23 september 2015, 11:09:55
.

Normaal is dit niet de gewoonte van de NPA om toeristen te kidnappen en hun Boss Joma Sison zit in Nederland op de Biltstraat 2 in Utrecht en hij en Jalandoni hebben al ettelijke keren de biezen moeten pakken (naar duitsland en Belgie) in het verleden....... :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run: :run: :run:

Zou een mooie bijverdienste zijn om hem even op te halen en uit te leveren?...... :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

Nja en zijn zus woont in Osdorp, die zijn onderhand langer in nederland dan wij ooit waren en nog steeds asielzoekers  :biggrinn:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Amice op woensdag 23 september 2015, 11:37:21
Citaat van: bananacreek op woensdag 23 september 2015, 11:09:55
.

Normaal is dit niet de gewoonte van de NPA om toeristen te kidnappen en hun Boss Joma Sison zit in Nederland op de Biltstraat 2 in Utrecht en hij en Jalandoni hebben al ettelijke keren de biezen moeten pakken (naar duitsland en Belgie) in het verleden....... :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run: :run: :run:

Zou een mooie bijverdienste zijn om hem even op te halen en uit te leveren?...... :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

Nja en zijn zus woont in Osdorp, die zijn onderhand langer in nederland dan wij ooit waren en nog steeds asielzoekers  :biggrinn:


Kijk dat zijn twee vliegen in één klap.... :happy: :happy: :happy: :happy:.. :dollareyes: :dollareyes: :dollareyes: :dollareyes:

bananacreek

Citaat van: Amice op woensdag 23 september 2015, 11:37:21
Citaat van: bananacreek op woensdag 23 september 2015, 11:09:55
.

Normaal is dit niet de gewoonte van de NPA om toeristen te kidnappen en hun Boss Joma Sison zit in Nederland op de Biltstraat 2 in Utrecht en hij en Jalandoni hebben al ettelijke keren de biezen moeten pakken (naar duitsland en Belgie) in het verleden....... :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run: :run: :run:

Zou een mooie bijverdienste zijn om hem even op te halen en uit te leveren?...... :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

Nja en zijn zus woont in Osdorp, die zijn onderhand langer in nederland dan wij ooit waren en nog steeds asielzoekers  :biggrinn:

Juist correct want ik woonde 32 jaar in Nederland tot 1979 (heerlijk en gezellig land toendertijd) tot mijn deportatie naar de  :smiley-philippines: en Joma woonde al sedert 1972 in Nederland dacht ik? (Martial Law declaration).........= ongeveer 44 jaren......... :run: :run: :run:



Nederlandse laarsen?............ :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :run: :run: :run: :run: :run:

josv

Citaat van: jamietagabundok op dinsdag 22 september 2015, 16:03:02

Nou ik zie dat politieke voordeel niet, als de daders inderdaad NPA zijn, heeft Duterte heel wat uit te leggen, waarom hij zo bevriend is met NPA.


 Is trouwens Duterte nou wel of niet kandidaat voor presidents verkiezingen ?   Want dat blijft ook maar onduidelijk ?  Tenminste voor mij   :biggrinn:



Bevriend is een groot woord. Hij heeft in het verleden al vaker onderhandelt om gijzelaars vrij te krijgen en met goed gevolg.

Uitleggen ? dacht het niet. Hij heeft gewoon schijt aan iedereen die commentaar op 'm heeft, incl. de minister van justitie  :happy2:

President ?  :weetikniet: :weetikniet: Van mij hoeft het niet.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....