Het Cebu consulaat strijdplan - wie heeft hier een toeristenvisum aangevraagd?

Gestart door Marinero, zaterdag 28 juli 2012, 04:59:13

Vorige topic - Volgende topic

Marinero

Citaat van: josv op zaterdag 28 juli 2012, 05:55:51
Citaat van: Marinero op zaterdag 28 juli 2012, 05:39:08


Heel goed dolfijn, bedankt.

Het nederlandse consulaat is ondergebracht in een bedrijf, het lijkt me niet dat er een nederlands ambtenaar achter het bureau zit. Dit is inderdaad weer zo'n landmijn op het voetpad. De facecheck geldt voor mijn verloofde dan neem ik aan?

Groot misverstand ! Het NL consulaat is voor alles gemachtigd, geen extra landmijn dus  !

Ok, genoteerd... checklijst aangepast  :thumb:

bananacreek

Citaat van: josv op zaterdag 28 juli 2012, 05:55:51
Citaat van: Marinero op zaterdag 28 juli 2012, 05:39:08


Heel goed dolfijn, bedankt.

Het nederlandse consulaat is ondergebracht in een bedrijf, het lijkt me niet dat er een nederlands ambtenaar achter het bureau zit. Dit is inderdaad weer zo'n landmijn op het voetpad. De facecheck geldt voor mijn verloofde dan neem ik aan?

Groot misverstand ! Het NL consulaat is voor alles gemachtigd, geen extra landmijn dus  !

Dat is juist, de vrouw is wat stug, maar doet haar werk goed en ze heeft mijn paspoort netjes met 2GO (ookAboitiz) verzonden.
Metaphil maakt onder andere constructies voor het midden Oosten............

Marinero

#12
Goed te horen..

Nou gelukkig heb ik die vrouw normaal behandeld...

Tja je moet ook niet net zoals ik met een te vroeg gehaald garantstellingsbewijs naar binnen lopen... helemaal eigen schuld...

We blijven het gewoon tot het einde der tijden proberen, hope for the best expect de worst en maar terug blijven komen als een boomerang.

boomerang

Citaat van: Marinero op zondag 29 juli 2012, 04:46:21
Goed te horen..

Nou gelukkig heb ik die vrouw normaal behandeld... ze heeft wat gezwollen aderen op mijn hoofd gezien en ze zag me wat vloeken in 't nederlands... Ik denk dat het duidelijk was dat het niet persoonlijk was. We zijn allemaal slaven van hetzelfde systeem dat gek maakt.

Tja je moet ook niet net zoals ik met een te vroeg gehaald garantstellingsbewijs naar binnen lopen... helemaal eigen schuld...

We blijven het gewoon tot het einde der tijden proberen, hope for the best expect de worst en maar terug blijven komen als een boomerang.


Ben daar nog niet eenmaal geweest  :lachen:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Marinero

Citaat van: boomerang op zondag 29 juli 2012, 06:41:30
Citaat van: Marinero op zondag 29 juli 2012, 04:46:21
Goed te horen..

Nou gelukkig heb ik die vrouw normaal behandeld... ze heeft wat gezwollen aderen op mijn hoofd gezien en ze zag me wat vloeken in 't nederlands... Ik denk dat het duidelijk was dat het niet persoonlijk was. We zijn allemaal slaven van hetzelfde systeem dat gek maakt.

Tja je moet ook niet net zoals ik met een te vroeg gehaald garantstellingsbewijs naar binnen lopen... helemaal eigen schuld...

We blijven het gewoon tot het einde der tijden proberen, hope for the best expect de worst en maar terug blijven komen als een boomerang.


Ben daar nog niet eenmaal geweest  :lachen:

ha ik zag je naam bij laatste reactie staan en wist meteen dat het zoiets zou zijn!  :biggrinn:

De naam deepthroat en boomerang zijn al bezet, anders had ik een van deze echt wel in gebruik gehad na mijn avonturen hier...

bananacreek

Citaat van: Marinero op zondag 29 juli 2012, 08:24:38
Citaat van: boomerang op zondag 29 juli 2012, 06:41:30
Citaat van: Marinero op zondag 29 juli 2012, 04:46:21
Goed te horen..

Nou gelukkig heb ik die vrouw normaal behandeld... ze heeft wat gezwollen aderen op mijn hoofd gezien en ze zag me wat vloeken in 't nederlands... Ik denk dat het duidelijk was dat het niet persoonlijk was. We zijn allemaal slaven van hetzelfde systeem dat gek maakt.

Tja je moet ook niet net zoals ik met een te vroeg gehaald garantstellingsbewijs naar binnen lopen... helemaal eigen schuld...

We blijven het gewoon tot het einde der tijden proberen, hope for the best expect de worst en maar terug blijven komen als een boomerang.


Ben daar nog niet eenmaal geweest  :lachen:

ha ik zag je naam bij laatste reactie staan en wist meteen dat het zoiets zou zijn!  :biggrinn:

De naam deepthroat en boomerang zijn al bezet, anders had ik een van deze echt wel in gebruik gehad na mijn avonturen hier...

Het is verboden om de naam Klootzak te nemen want daar heb ik wereldwijd patent op staan............ :jajaja: :jajaja: :hoedjeaf:

vvjoris

Citaat van: bananacreek op zondag 29 juli 2012, 09:15:37

Het is verboden om de naam Klootzak te nemen want daar heb ik wereldwijd patent op staan............ :jajaja: :jajaja: :hoedjeaf:


Maar toch ben je bananacreek, en vergeet niet dat er ook echte klootzakken rondlopen....., ik bedoel, mensen (?) die die naam waarmaken....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op zondag 29 juli 2012, 09:15:37
Het is verboden om de naam Klootzak te nemen want daar heb ik wereldwijd patent op staan............ :jajaja: :jajaja: :hoedjeaf:
Een beetje creatieve geest kan door toevoeging van een extra letter het patent natuurlijk wel omzeilen terwijl de klank als zodanig blijft bestaan.
Kklootzak, Kloottzak, Klootzzak, Klootzakk :denk:.

Marinero


bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op zondag 29 juli 2012, 10:30:11
Citaat van: bananacreek op zondag 29 juli 2012, 09:15:37
Het is verboden om de naam Klootzak te nemen want daar heb ik wereldwijd patent op staan............ :jajaja: :jajaja: :hoedjeaf:
Een beetje creatieve geest kan door toevoeging van een extra letter het patent natuurlijk wel omzeilen terwijl de klank als zodanig blijft bestaan.
Kklootzak, Kloottzak, Klootzzak, Klootzakk :denk:.

Ja, inderdaad, maar de ware geest van een geboren Klootzak kan men nooit imiteren......... :neeneenee: :neeneenee: :happy: :happy: