wou graag een buitenlandse liefde,maar twijfel over de echtheid..

Gestart door richard1910, zondag 14 oktober 2012, 13:15:17

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Citaat van: Darko69 op zaterdag 17 november 2012, 14:07:46
Misschien juist handig om de eerste keer je kinderen niet mee te nemen en dan aanzien of het een slim idee is om dat te doen bij de 2e keer. Daarnaast zou ik niet accepteren geen seks te hebben de eerste 4 weken, maar dat is een keuze die je zelf maakt. :benweg:

Dat kwam in de verste verte nog niet op bij mij om mijn kids mee te nemen de eerste keer... En als het klikt komt sex toch gewoon vanzelf, als het dat niet doet, dan zit het gewoon fout ... 4 weken samen ter plaatse en geen sex vind ik ook wel wat lang, maar vragen beentjes te spreiden van de eerste avond is er ook wat over, dan is het precies dat je alleen daarvoor komt...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

boldy

Citaat van: Darko69 op zaterdag 17 november 2012, 14:07:46
Daarnaast zou ik niet accepteren geen seks te hebben de eerste 4 weken, maar dat is een keuze die je zelf maakt. :benweg:
Ow de eerste keer dat we elkaar ontmoeten de eerste 4 weken geen sex dan ben ik weg.  Dus liefde geef je niet om maar om de sex, das dus feitelijk dat je hier zeg .
Vind 4 weken ook redelijk lang maar als je om haar geeft dan neem je dat op de koop te . Als je de eerste dag meteen wil neuken kan je beter naar de hoeren gaan.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Kano

Overigens is het niet zo lang geleden dat het in Nederland en Belgie normaal was om geen sex te hebben voor het huwelijk en daar was meestal meer dan 4 weken mee gemoeid.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Luc

Citaat van: Kano op zaterdag 17 november 2012, 15:10:09
Overigens is het niet zo lang geleden dat het in Nederland en Belgie normaal was om geen sex te hebben voor het huwelijk en daar was meestal meer dan 4 weken mee gemoeid.

Dan moet je eens in de archieven naar de doopakten van 100 jaar geleden gaan kijken. Ik verschoot er eerst ook van hoeveel onwettige kinderen er werden geboren. Die werden dan bij huwelijk erkend door de verse echtgenoot. De wettiging van de kinderen staat immers vermeld op de huwelijksakte.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

boldy

#104
Je zeg zelf dat je niet accepteerd als je vriendin de eerste 4 weken geen sex wilt hebben (dat zijn niet mijn woorden)
Dus komt de sex op de eerste plaats en daarna pas de liefde.  Ik interpreteer dus geen onzin zoals jij zeg dat ik doe .
En dat sex een belangrijke factor is in een relatie ben ik het zeker mee eens en zal ook wel 99% het wel mee eens zijn.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Kano

Natuurlijk gebeurde het vroeger ook voor het huwelijk,ik wil dat niet ontkennen. Maar het werd toch als een schande gezien.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

gosternokke

Misschien dat erin het katholieke  :belgiesmiley: vroeger niet zo zwaar aan werd getild, aan onwettige kinderen.  In  :nederlandsevlag: kwam dat natuurlijk ook voor ,maar procentueel gezien toch heel  weinig.   In het meer protestantse   :nederlandsevlag:  was een kind baren voor het huweijk toch een grote schande voor families, zeker op het platteland.   Er werd dan ook allles aan gedaan de zwangerschap verborgen te houden.  Zwangeren werden naar een ver familielid gestuurd om daar te bevallen en het kind daar af te staan, en kwamen dan vervolgens weer terug. In de hoop dat niemand van de omgeving het in de gaten had.

boldy

Ik zeg tog niet dat je niks om liefde geeft  :ikkeniebegrijp:  ik zeg dat ik het lees zoals het er staat. Het op de 2de plaats komt.
En je vind al gauw wat kinderachtig. Jesus maar goed ik zal je geruststellen ik ben ook nog een kind  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boldy

 :lachen: ja daar kan ik niet onderuit. Dat had ik dan anders moeten zeggen zoals in mijn latere post dat het op de 2de plaats komt
Dus een fout van mijn kant .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

gosternokke

Volgens de regels van de Katholieke kerk ,waar toch nog steeds 80%  van de pinays zich toe rekend , is  sex voor het huwelijke uit de boze.  Maar hoe zwaar word daar vandaag de dag nog aangetild ?   Misschien op het platteland bij hele streng gelovige mensen wel  ?   En gebeurt het toch , een biechtje en uw zonden zijn U vergeven    :haha:

Andere religies in  :smiley-philippines:  zijn vaak wat strenger hierin, aangezien ze geen biecht hebben.

Kweet nog goed dat ik men vrouw leeerde kennen, na een weekof zo kwam tersprake dat ze maar 1 wens had, ten aanzien van haar huwelijk .   Ik dacht Ojee die wil een geweldig grote  dure bruiloft ,maar dat was het niet .
Nee ze wilde als maagd het huwelijk in gaan.
Nou ja dit is voor  :eu: normen iets van 50 jaar terug heb ik gezegd, maar ik heb haar wens uiteindelijk toch gerespecteerd.

Ook nooit geen spijt van gehad trouwens.