wou graag een buitenlandse liefde,maar twijfel over de echtheid..

Gestart door richard1910, zondag 14 oktober 2012, 13:15:17

Vorige topic - Volgende topic

bruno13

dus wachten maar
al maar goe dat we niet uit het zelfde hout gesneden zijn
moest ik het allemaal weten op voorhand ik zou hetzelfde doen maar dan wel een paar jaar eerder  :smiley-philippines:

Fail_over

Citaat van: bruno13 op dinsdag 16 oktober 2012, 11:30:42
maar dan wel een paar jaar eerder  :smiley-philippines:

14 jaar eerder...

Ik zie het niet zo dat het hier zo "gepromoot"wordt. Ik lees hier enkel alleen goede ervaringen. Elders op het forum zijn ook minder goede ervaringen met dames uit de  :smiley-philippines: te lezen. Tuurlijk, dat kan ook.
Het verschil is dat iemand met een partner uit  :nederlandsevlag: of  :belgiesmiley: , die hoor je niet zo snel dat ze zo lief en zorgzaam is.

Tís eigenlijk net al dat je altijd met een pc met Windows gewerkt heb, en dan ineens op de Mac mag werken, dan wil je ook niet anders meer!  :lachen:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Bulldozer

Ik hoor bijna iedere dag dat ik lief en zorgzaam ben.  :applaus:  :thankyoufw5: Vraag me af wat jouw vrouw bij je doet als je dat niet bent. Of zijn alleen de nederlandse / belgische mannen lief en zorgzaam en de vrouwen niet?  :confused2:

Maar daar gaat het niet om. Als ik al naar een vrouw zou zoeken zou ik er eentje dichtbij zoeken. Als je dan per se een filippijnse wil omdat die zo lief en zorgzaam zijn neem dan eentje die dichtbij is en niet 19 uur in vliegtuig moet zitten voordat je haar ziet. Ga je desnoods in de filippijnen vestigen en dan pas zoeken.

Hoeveel ellende heb jij wel niet meegemaakt en was je gelukkig gedurende de periode dat je je vrouw niet zag. (en jij heb dan nog een goede afloop) En hoe doe je dat met bijvoorbeeld sex. Elkaar zien kan nog wel lukken via skype etc. voor een langere periode, maar na 3 maanden geen sex begint het bij mij toch wel te kriebelen. Wat als je je vrouw/vriendin maar 1x in het jaar zie? Ga je dan maar gewoon vreemd of een jaar zonder sex? Is ook niet heel plezierig? En wat dacht je dat je vrouw/vriendin doet??? (misschien van minder belang voor de ouderen hier op het forum)

Fail_over

Citaat van: Darko69 op dinsdag 16 oktober 2012, 17:14:26
Zo negatief ben ik echt niet over mijn NL ex vriendinnen.

Tja, ik kan er ook niets aan doen. Het is één van de redenen dat ik gescheiden ben. En hetzelfde met de korte relaties daarna. Misschien dat ik het toen niet getroffen heb.


Citaat van: Darko69 op dinsdag 16 oktober 2012, 17:14:26
Een lange afstand relatie is echt killing en verre weg van leuk. Sex, elkaar kunnen aanraken, face to face communicatie en samen avonden op de bank spenderen of dingen doen zijn toch wel essentiële elementen in een relatie die ik momenteel heel erg mis en zeker niet van plan ben om dit nog zo lang vol te houden.

In mijn geval was het dus niet "het ver weg" zoeken. Het was gewoon een ontmoeting en tijdens de chat en email sessies klikte het gewoon. Als het uitzichtloos was geweest dat wij nooit bij elkaar zouden kunnen zijn dan was het ook een ander verhaal geweest. Echt niet "op zoek zijn naar een zorgzame  :smiley-philippines: vrouw". Enkel elkaar leuk vinden, en er geen fuck om geven dat er die afstand en geld en vlieg uren tussen zitten.
Dat zijn we maar romantisch en geloven erin dat liefde alles overwint, en dat er geen regering of IND of DVZ is die een echte liefde kan verbieden. (Wat vaak in de praktijk héél anders uit kan pakken)

Misschien is het dan ook wel zo dat je door de extra moeite die je erin moet stoppen haar veel meer gaat waarderen.

En voor zo'n lange tijd (Voor mij overigens in de 4 jaar ten hoogste 3 maanden aaneengesloten) dat je je vrouwtje moet missen voor de sex zoek je maar een andere oplossing.
Het is voor beidde een opgaaf, dus moet jij er ook maar wat voor over hebben.  :jajaja:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......


Fail_over

Citaat van: Darko69 op dinsdag 16 oktober 2012, 17:49:52
Als er getrouwd moet worden om bij elkaar te zijn moet ik er serieus, heel serieus, over nadenken.

In sommige gevallen (zoals bij ons) kan er alleen een visa afgegeven worden voor gezinshereniging, en dien je dus getrouwd te zijn.
Was voor mij geen probleem, ik wist toch wel dat ik wilde trouwen, en Lorrie ook. Ach, trouwen in de  :smiley-philippines: is weer een belevenis op zich.

En als je eerlijk bent, wat stelt trouwen nu eenmaal voor? Het gaat erom hoe dat je het zelf invult. Voor mij had het niet met een boterbriefje gehoeven, voor de regering wel. Tja. Trouw zijn zonder getrouwd te zijn, of ontrouw terwijl je wel getrouwd bent. Het is voor ieder opzich.
Maar als je jong bent kan ik het me wel voorstellen dat het een hele stap is.












Honneymoon op ons jacht.  :jajaja:  :jajaja:  :jajaja:  :jajaja:  :lachen:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Pjottr

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Fail_over

Citaat van: Pjottr op woensdag 17 oktober 2012, 05:44:20
@ Fail over Is jouw vrouw Bicolana?
Gr Pieter

Nee, origineel van Marinduque, maar nu van Biliran Island,
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

robert van dijck


Fail_over

Citaat van: robert van dijck op woensdag 17 oktober 2012, 09:10:28
ik zit volgende maand in Biliran island

Dr is net een tas met chocolade onderweg naar mn schoonouders. Een klasgenootje van Lorrie was in NL op bezoek op toeristen visa maar moest vandaag weer terug vliegen. Doe ze de groeten daar!  :thumb:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......