wou graag een buitenlandse liefde,maar twijfel over de echtheid..

Gestart door richard1910, zondag 14 oktober 2012, 13:15:17

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: callebaut op vrijdag 16 november 2012, 14:32:37
Citaat van: pepefrombelgium op vrijdag 16 november 2012, 12:51:21
Citaat van: yepyep op vrijdag 16 november 2012, 12:48:40
Wat stil? We negeren je gewoon zo lang als we kunnen.  :haha:

Meestal duurt het eigenlijk niet langer dan 1 dag!
Als ik het zo hoor, dan valt dat precies nog goed mee!
:biggrinn:

Voor mij is één minuut tampo  al te lang laat staan 1 dag ........ik kan en wil er niet mee omgaan .... :neeneenee:
Heb dan liever een paar uur tampo of zelfs 1 a 2 dagen dan geruzie uren aan een stuk met verwijten links en rechts waarbij men soms zaken zegt die men helemaal niet meent...daarbij na de tampo aanval  :biggrinn: is men beter af,kan men tenminste er rustig overpraten wat de tampo aanval eigenlijk veroorzaakte.Daarbij,hebben wij mannen ons eigenlijk al eens afgevraagd wat onze dames niet leuk vinden aan de westerse mentaliteit en manier van discussies voeren ? Het is geven en nemen,langs beide zijden,daarbij dat tampo gedoe  :biggrinn: groeit er toch grotendeels uit met de tijd....wel bij de mijne toch,spreek dus enkel voor mijzelf.
En kan men er niet mee leren leven of mee omgaan,wel dan heeft men misschien iemand gehuwd met een verkeerde cultuur

Rich

Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag 16 november 2012, 20:20:19
Citaat van: callebaut op vrijdag 16 november 2012, 14:32:37
Citaat van: pepefrombelgium op vrijdag 16 november 2012, 12:51:21
Citaat van: yepyep op vrijdag 16 november 2012, 12:48:40
Wat stil? We negeren je gewoon zo lang als we kunnen.  :haha:

Meestal duurt het eigenlijk niet langer dan 1 dag!
Als ik het zo hoor, dan valt dat precies nog goed mee!
:biggrinn:

Voor mij is één minuut tampo  al te lang laat staan 1 dag ........ik kan en wil er niet mee omgaan .... :neeneenee:
Heb dan liever een paar uur tampo of zelfs 1 a 2 dagen dan geruzie uren aan een stuk met verwijten links en rechts waarbij men soms zaken zegt die men helemaal niet meent...daarbij na de tampo aanval  :biggrinn: is men beter af,kan men tenminste er rustig overpraten wat de tampo aanval eigenlijk veroorzaakte.Daarbij,hebben wij mannen ons eigenlijk al eens afgevraagd wat onze dames niet leuk vinden aan de westerse mentaliteit en manier van discussies voeren ? Het is geven en nemen,langs beide zijden,daarbij dat tampo gedoe  :biggrinn: groeit er toch grotendeels uit met de tijd....wel bij de mijne toch,spreek dus enkel voor mijzelf.
En kan men er niet mee leren leven of mee omgaan,wel dan heeft men misschien iemand gehuwd met een verkeerde cultuur


Vreemde cultuur? Deels misschien maar zeker niet altijd.  Heeft voornamelijk te maken met volwassenheid.   Zegt mijn vrouw zelf  :jajaja:

Was een van de eerste dingen waar ik op lette toen ik ik haar leerde kennen.  We kennen elkaar nu 4 jaar en nog nooit TAMPO( wat een woord) meegemaakt en ik zou er absoluut niet tegen kunnen tegen dat kinderachtig gedoe.
Rich de Nederbelg.

Cosyns Guy

Citaat van: Rich op vrijdag 16 november 2012, 20:28:04
Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag 16 november 2012, 20:20:19
Citaat van: callebaut op vrijdag 16 november 2012, 14:32:37
Citaat van: pepefrombelgium op vrijdag 16 november 2012, 12:51:21
Citaat van: yepyep op vrijdag 16 november 2012, 12:48:40
Wat stil? We negeren je gewoon zo lang als we kunnen.  :haha:

Meestal duurt het eigenlijk niet langer dan 1 dag!
Als ik het zo hoor, dan valt dat precies nog goed mee!
:biggrinn:

Voor mij is één minuut tampo  al te lang laat staan 1 dag ........ik kan en wil er niet mee omgaan .... :neeneenee:
Heb dan liever een paar uur tampo of zelfs 1 a 2 dagen dan geruzie uren aan een stuk met verwijten links en rechts waarbij men soms zaken zegt die men helemaal niet meent...daarbij na de tampo aanval  :biggrinn: is men beter af,kan men tenminste er rustig overpraten wat de tampo aanval eigenlijk veroorzaakte.Daarbij,hebben wij mannen ons eigenlijk al eens afgevraagd wat onze dames niet leuk vinden aan de westerse mentaliteit en manier van discussies voeren ? Het is geven en nemen,langs beide zijden,daarbij dat tampo gedoe  :biggrinn: groeit er toch grotendeels uit met de tijd....wel bij de mijne toch,spreek dus enkel voor mijzelf.
En kan men er niet mee leren leven of mee omgaan,wel dan heeft men misschien iemand gehuwd met een verkeerde cultuur


Vreemde cultuur? Deels misschien maar zeker niet altijd.  Heeft voornamelijk te maken met volwassenheid.   Zegt mijn vrouw zelf  :jajaja:

Was een van de eerste dingen waar ik op lette toen ik ik haar leerde kennen.  We kennen elkaar nu 4 jaar en nog nooit TAMPO( wat een woord) meegemaakt en ik zou er absoluut niet tegen kunnen tegen dat kinderachtig gedoe.
Tja,kinderachtig,misschien wel,misschien niet.Is juist hetzelfde als hier in Europa,maar wij noemen het mokken,voor de  :nederlandsevlag:,bedoel daar geen koffiemok mee .. :biggrinn:

Rich

Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag 16 november 2012, 20:42:36
Citaat van: Rich op vrijdag 16 november 2012, 20:28:04
Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag 16 november 2012, 20:20:19
Citaat van: callebaut op vrijdag 16 november 2012, 14:32:37
Citaat van: pepefrombelgium op vrijdag 16 november 2012, 12:51:21
Citaat van: yepyep op vrijdag 16 november 2012, 12:48:40
Wat stil? We negeren je gewoon zo lang als we kunnen.  :haha:

Meestal duurt het eigenlijk niet langer dan 1 dag!
Als ik het zo hoor, dan valt dat precies nog goed mee!
:biggrinn:

Voor mij is één minuut tampo  al te lang laat staan 1 dag ........ik kan en wil er niet mee omgaan .... :neeneenee:
Heb dan liever een paar uur tampo of zelfs 1 a 2 dagen dan geruzie uren aan een stuk met verwijten links en rechts waarbij men soms zaken zegt die men helemaal niet meent...daarbij na de tampo aanval  :biggrinn: is men beter af,kan men tenminste er rustig overpraten wat de tampo aanval eigenlijk veroorzaakte.Daarbij,hebben wij mannen ons eigenlijk al eens afgevraagd wat onze dames niet leuk vinden aan de westerse mentaliteit en manier van discussies voeren ? Het is geven en nemen,langs beide zijden,daarbij dat tampo gedoe  :biggrinn: groeit er toch grotendeels uit met de tijd....wel bij de mijne toch,spreek dus enkel voor mijzelf.
En kan men er niet mee leren leven of mee omgaan,wel dan heeft men misschien iemand gehuwd met een verkeerde cultuur


Vreemde cultuur? Deels misschien maar zeker niet altijd.  Heeft voornamelijk te maken met volwassenheid.   Zegt mijn vrouw zelf  :jajaja:

Was een van de eerste dingen waar ik op lette toen ik ik haar leerde kennen.  We kennen elkaar nu 4 jaar en nog nooit TAMPO( wat een woord) meegemaakt en ik zou er absoluut niet tegen kunnen tegen dat kinderachtig gedoe.
Tja,kinderachtig,misschien wel,misschien niet.Is juist hetzelfde als hier in Europa,maar wij noemen het mokken,voor de  :nederlandsevlag:,bedoel daar geen koffiemok mee .. :biggrinn:

In   :nederlandsevlag: noemen ze dat ook mokken hoor.
Rich de Nederbelg.

yepyep

Citaat van: gosternokke op vrijdag 16 november 2012, 17:59:42
Sommige Pinays die wat verwesteren groeien over de Tampo heen. Men vrouw had toen ze de eerste jaren in   :nederlandsevlag: was ook moeite om boosheid te uiten, en dan was het al gauw dagenlang stilzijn en mokken . TAMPO dus   :negatief:

Maar na 15 jaar  :nederlandsevlag:  is ze blijkbaar niet zo   :smiley-philippines: meer.  Als ze nou boos is scheld ze erg lustig op los.      :lachen:


Beter toch dan dagenlange tampo  :thumb:

Ik ken het tampo ook alleen van medewerkers hier. Mijn vrouw heb ik in die 13 jaar er nog nooit op tampo betrapt. Die heeft zo'n scherpe tong, dat ik nu weer tranen in mijn ogen krijg als ik er aan denk  :lachen:


dolfijn76

Nu een man kent er ook iets van hoor. Vraag mij momenteel soms af wie de zwangere is thuis. Als je mijn man bezig ziet en hoort zou je denken mijn man. Hij slaapt heel de nacht, doet middagdutje, is chagrijnig. Nu dacht ik altijd dat dat voor de zwangere was weggelegd. Mooi niet dus  :lachen:

Tussen haakjes ik weet niet of filipina's dat hebben maar de filippijnse mannen (of toch zeker die van mij) kan zo het bloed van onder je nagels treiteren. Die denkt soms dat het grappig is en weet van geen ophouden tot je volledig uit je kramme schiet en dan heeft hij het door. Om zot van te komen soms. En hij doet het met opzet he. Heb er geen last van als ik niet zwanger ben maar als ik zwanger ben is mijn geduld toch heel wat minder en al helemaal bij een derde zwangerschap merk ik.  Anders komt hij niet ver  :lachen:

pepefrombelgium

Zonet even heel omzichtig het onderwerp aangesneden.
Ze zei me dat ze vooral haal gevoelens niet wil tonen wanneer ze verdrietig is en dan afstand van me neemt.
Ze is bang dat ik daar problemen mee zou hebben, dat ik haar niets steeds super goed gezind en lachend op Skype spreek.

Heb heel hard moeten uitleggen dat ik niet verwacht dat elke dag samen de hemel op aarde moet zijn.
Uiteindelijk alweer met een supergoed gevoel afscheid genomen. Ik weet nu wat er deze week is gebeurd (en ik zou er ook triest door zijn).

De plannen om haar binnenkort op te zoeken worden stilaan ook concreter.
Het vergt haar wel moeite om mee te plannen; te bekijken of ze dagen kan vrij nemen van school en de OJT.
Ze geeft dat ook zelf toe dat ze helemaal niet graag planning maakt.
Maar ze doet het wel.
Enfin; wordt vervolgd :)



Baron

#97
Citaat van: pepefrombelgium op donderdag 15 november 2012, 06:43:53
Het leeftijdsverschil is 12 jaar.
Ik heb vannacht met haar nog eens gebabbeld over dat 'op hotel gaan'.
Ze zou dan gewoon bij mij verblijven. De eerste 4 weken geen sex !!!!!

   :atyourservice: Och Peppe toch, doe toch normaal. Ook in de PH is het heel normaal dat je in zo een situatie uiterlijk de derde keer dat je bij mekaar in bed kruipt sex hebt. Hoe kom je toch aan die rare idee=en? Maak je maar niet bang, als ze je aardig vindt en / of graag met je verder wilt zal het beslist binnen 2 x 24 uur gebeuren. Ze zijn niet achterlijk daar Daarnaast zullen er veel zijn die heel graag aan je sexuele behoeftes willen voldoen. Gewoon uitleggen als dat al nodig is dat je een volwassen, normale en gezonde man bent van 30 plus. Dat het je (dure) vakantie ook nog wel wat plezier wil hebben en haar ook sexueel wil kennen. Of is dat niet belangrijk voor haar dat het op dat gebied ook klikt. En zo niet, wat is dan wel belangrijk voor haar? Een of ander streng geloof, like All SAhaida of Born Again? Nou, dan heb je je wel wat lekkers op je nek gehaald. Mzzr gelukjkig hebben er ALLEEN IN mETRO mANILA AL  een 4 miljoen interesse in je..


Ik besef dat 4x/jaar naar daar reizen duur is.
Maar ik heb 2 kinderen, en moet mijn vakanties dus wat plannen, zodat ik ook mijn kinderen genoeg vakanties bij mij heb.

  :atyourservice: Neem je kinderen mee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En blijf 5 weken !!!!!!!!!!!!!!!!!

Het grappige is dat de manier waarop we met elkaar omgaan op Skype, de manier van babbelen, kijken, lachen, emoties delen,enz enz...
zo echt is; dat ik me afvraag; zelfs is dit geen echte liefde van haar kant, dan is dat verdorie toch fantastisch knap gedaan. Moet ik me dit
dan wel constant in het achterhoofd houden dat er andere redenen voor zijn... ik weet het niet...

:atyourservice:  Baron zegt: Ik denk dat ze redelijk serieus is en oporecht, maar dat jijj als oudere, man, kostwinnaar wel duidelijk de lijn, de regels enz. moet opstellen.
Ik kjrijg de indruk deze jonge dame (let op jomge !!) is te gecompliceerd, te verward. Van de ene kant dit, de andere kant dat. Ik zou zelf nooi wat onder de 30 willen, die weten gewoon niet wat ze willen en hoe het leven in mekaar zit. Als ze even oud als jij was dan sprak ze niet zoveel vreemde dingen.  Dan was ze gelukkig met een goede man

Haar mama overleed toen zijzelf 4 waar was en ze is opgevoed in een soort weeshuis (ze zei dat haar papa heel ziek was, maar later,
toen we elkaar beter kenden heeft ze dan toegegeven dat haar papa eigenlijk gewoon niet voor hen wilde zorgen).
Haar papa leeft nog en woont vlakbij, met een andere vrouw. Ze bezoekt hem wel af en toe, maar het contact is vrij afstandelijk.
Zijzelf is de jongste dochter.

:atyourservice: Baron:  Houden zo, NOOIT  de vader bezoeken. Zo een zak die zijn kinderen laat stikken kan je alleen problemen bezorgen.


Ze heeft me uitgelegd dat de zussen die in het buitenland werken (nanny, Turkije) echt wel aanzien worden
als belangrijk omdat ze haar en haar 2 andere zussen ondersteunen. Maar ze heeft het daar moeilijk mee. Zelf zegt ze later niemand van haar
familie te willen ondersteunen.

:atyourservice: Baron:  Jaja, wie alles gelooft wordt zalig ........... Dat zou in de PH erg a-sociaal zijn. En ik zou dat ook zo zien, beetje hulp mag best. Maar bv niet haar pa en zo. Want wees er maar zeker van dat ie nou de pa gaat spelen aan wie ze veel te danken heeft. Dat is zo Filippijns als ......  maar effe kan.
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

#98
 :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Om nu te vookomen dat iemand denkt dat ik Pepe niet mag of zo: Pepe, als je in Manila bent: altijd welkom. Zeker als je het even niet meer weet of zo. Iki help je graag mocht dat nodig zijn, met raad en daad. Maar ook als je gewoon koffie wilt komen drinken, dus het hoeft geen "nood" situatie te zijn.

Nogmaals, ik geloof dat ze best oprecht is, maar JIJ !! moet de leiding hebben. En meenemen die kinderen, zien hoe dat uitpakt met de nieuwe mama.

Ik hoop van harte dat ik duidelijk ben zonder al te negatief over te komen.

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

vvjoris

2 Kids meepakken maakt het vliegen wel drie keer zo duur é!

Ik maak me al zorgen dat ik op de dag dat ik met Janice zal trouwen mijn kids wil laten overkomen, wie weet zelfs met hun lief, dat gaat nogal wat duizenden euro's kosten...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.