Zoek huis te huren in GenMacArthur (Eastern Samar) of omstreken

Gestart door Raftie, zondag 29 mei 2011, 06:40:48

Vorige topic - Volgende topic

Raftie

Wij zoeken een huis te huren in GenMacArthur of omstreken. Graag 2 slaapkamers, living room, kitchen en bathroom. Indien het eventjes kan met aircon.
Iemand een voorstel of een website?

Groetjes,

Raf en Lotje

gosternokke

Lijkt me moeilijk om in een provincie als Samar iets te huur te vinden op internet.  Er zijn wel sites in  :smiley-philippines: waar woonuimte word aangeboden , zoals  :expatriates of adpost of olx.com.ph  ,maar de kans dat je daar iets vind in Samar is nihil schat ik in.  Is er wellicht een lokale krant in Samar die een website heeft met classified adds ?

callebaut

Het beste is gewoon een hotel boeken en zelf terplaatse gaan rondkijken , mond mond reklame is nog steeds de beste phil krant .

Amice

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

Dat noem ik nou iemandblij maken met een dooie mus.    :lachen:   klik op de link van ayosditoen je ziet
NO  ADDS  WERE FOUND.

Klik je dan op de link van islandsproperties dan krijg je allen dingen in Norhernsamer te zien i.p.v eastern samar.

Ik sluit me geheel aan bij Callebout.

Amice

De daaronder weergegeven reeks aan links vergeet je dan maar even gemakshalve?
Als er iets te huur wordt aangeboden in nortern samar is het een kwestie van even doorzoeken.

Uiteraard heeft callebaut gelijk dat is de beste manier, maar ieder adres die je dan al hebt maakt zoeken wel meer gericht en makkelijker.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent