Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

leek ivm philipijnen

Gestart door Daxxie, maandag 23 januari 2012, 13:43:58

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Citaat van: boldy op woensdag 25 januari 2012, 19:13:05
je krijgt nog een nieuw e ticket toegestuurd gloof mij want vanaf 1 april vliegen ze niet meer rechtstreeks

Ik heb mijn mail deze morgen al gekregen mijn vertrtek is 27 maart, dan al vliegen ze niet meer rechtstreeks. De kwakels kan er wel niet mee lachen hoor. Maandag en gisteren al mijn binnen landse vluchten geboekt. Twee er van kan ik niet meer gebruiken. Plus hotel boekingen moet ik veranderen. Plus ben verplicht één nacht in Manila te slapen, vrouwke kan er niet mee lachen. Het was zes jaar geleden dat ik met klm vloog. En nu is het zeker weer de laatste keer, NOOIT MEER.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

rudy1962

Citaat van: boldy op woensdag 25 januari 2012, 19:13:05
je krijgt nog een nieuw e ticket toegestuurd gloof mij want vanaf 1 april vliegen ze niet meer rechtstreeks

Ik heb ook mijn nieuw vluchtschema ontvangen:

vertrek 21 april Schiphol 20.40

aankomst 22 april Manila 18.25

vertrek 10 mei Manila 19.40

aankomst 11 mei Schiphol 6.10

Beide vluchten telkens met technische tussenstop van 1.30 u in Taipei

kristof19

Citaat van: rudy1962 op woensdag 25 januari 2012, 19:47:36
Citaat van: boldy op woensdag 25 januari 2012, 19:13:05
je krijgt nog een nieuw e ticket toegestuurd gloof mij want vanaf 1 april vliegen ze niet meer rechtstreeks

Ik heb ook mijn nieuw vluchtschema ontvangen:

vertrek 21 april Schiphol 20.40

aankomst 22 april Manila 18.25

vertrek 10 mei Manila 19.40

aankomst 11 mei Schiphol 6.10

Beide vluchten telkens met technische tussenstop van 1.30 u in Taipei

Ben ik blij dat ik niet voor dat goedkoop ticket bij KLM van 500 euro gekozen heb. Wat een bedrog..... :negatief:

xav

wat bedrog...? het was toch al bekend gemaakt...?

en voor 500 euro daar geraken... is nog altijd een goede deal, bij andere maatschappijen moet je ook overstappen...

PS... ben zelf ook geen fan van KLM hoor...

Herbie

Citaat van: xav op woensdag 25 januari 2012, 20:00:48
wat bedrog...? het was toch al bekend gemaakt...?
en voor 500 euro daar geraken... is nog altijd een goede deal, bij andere maatschappijen moet je ook overstappen...

PS... ben zelf ook geen fan van KLM hoor...

Ik had wel al geboekt op 17 januari, als ze dan die vluchten zo hadden voor gesteld had ik het ook geboekt zonder problemen . Maar nu het ik twee binnenlandse vluchten ook aan mijn been. is of  :offtopic: maar ja. Een leek kan er zo ook bij leren. Dat je niet alleen in de  :smiley-philippines: maar ook in  :nederlandsevlag: kan gekloot worden.  :belgiesmiley: ook hoor  :jajaja:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

rudy1962

Citaat van: xav op woensdag 25 januari 2012, 20:00:48
wat bedrog...? het was toch al bekend gemaakt...?

en voor 500 euro daar geraken... is nog altijd een goede deal, bij andere maatschappijen moet je ook overstappen...

PS... ben zelf ook geen fan van KLM hoor...

Vind ik ook Xav, â,¬ 500 blijft weinig en een tussenstop van 1.30 u is ook geen eeuwigheid

kamperman

Citaat van: boldy op woensdag 25 januari 2012, 19:13:05
je krijgt nog een nieuw e ticket toegestuurd gloof mij want vanaf 1 april vliegen ze niet meer rechtstreeks

je hebt gelijk boldy:

heb de klm gebeld en die vertelde dus dat ze via tapei vliegen 1 1/2 uur wachten in het vliegtuig
heb hem direkt geanulleerd zijn ze gek geworden of zo, tickets wijzigen zonder vooraf iemand in kennis stellen
en dat voor die prijs moet goedkoper kunnen

dus als iemand voor de periode 21 juli t/m 11 augustus een goede aanbieding weet graag
1 tussenstop geen probleem, liever geen 20 uur onderweg

kristof19

Citaat van: xav op woensdag 25 januari 2012, 20:00:48
wat bedrog...? het was toch al bekend gemaakt...?

en voor 500 euro daar geraken... is nog altijd een goede deal, bij andere maatschappijen moet je ook overstappen...

PS... ben zelf ook geen fan van KLM hoor...

Ja dat noem ik bedrog. Een rechtstreekse vlucht aanbieden van Amsterdam naar Manila en daarna afkomen dat er een tussenstop is in Taipei.
Ik heb juist niet geboekt omdat ik een tussenstop wil maar voor de mensen die rechtstreeks wensen te vliegen en hiervoor ook boekten bij KLM vind ik dit bedrog.
Lage prijsjes aanbieden om klanten te lokken en daarna wijzigen.
Er was niks bekend wanneer velen geboekt hebben :negatief:

Rich

Bedrog? ik denk het niet  :neeneenee:  Er staat toch duidelijk bij : TUSSENSTOP.   
Rich de Nederbelg.

Herbie

Citaat van: Rich op woensdag 25 januari 2012, 21:57:44
Bedrog? ik denk het niet  :neeneenee:  Er staat toch duidelijk bij : TUSSENSTOP.   

O ja waar is die tussen stop

ontroleer de vluchtdetails         Details Standard economy class           

di 27/03 10:00u Antwerpen (ZWE) Centraal station  di 27/03 11:51u Amsterdam (AMS) Schiphol  9B 9213  (1u51)
di 27/03 14:30u Amsterdam (AMS) Schiphol  wo 28/03 09:05u Manilla (MNL)  KL 803  (11u35)
  di 17/04 11:05u Manilla (MNL)  di 17/04 18:50u Amsterdam (AMS) Schiphol  KL 804  (14u45)
di 17/04 21:07u Amsterdam (AMS) Schiphol  di 17/04 23:00u Antwerpen (ZWE) Centraal station  9B 9272  (1u53)
Opgelet: Verbindingen met vluchtnummers 9B 9213, 9B 9272 van uw reis vinden plaats per trein. 
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.