Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Eindelijk is het weer zo ver

Gestart door Phille, dinsdag 4 mei 2010, 04:18:03

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Rich

Rich de Nederbelg.

Phille

Ik ook  :jajaja: als het budget het toelaat dan ga ik terug in augustus ...

Phille

Dan bedoel je de mooie filipijnse natuur Digos?

Digos

Citaat van: Phille op woensdag 26 mei 2010, 00:32:58
Dan bedoel je de mooie filipijnse natuur Digos?

O O.....zeg nu zelf waar kan je zo'n mooie zonsondergang vinden......en met tarzan en Jane  :happy:

:thumb:

:ontopic:
LIVE ONCE - LIVE IT

Pjottr

Die foto's met rotsen en water lijkt Zuid Frankrijk wel.( Ardeche ) Daar zou ik nog wel eens terug willen.
gr
Pjottr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Digos

#36
Volgens het verslag en de foto's.....had je het daar blijkbaar best naar je zin phille  :thumb:

Wat kunnen we hier nog meer verwachten??

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

opinie

#37
Heel mooie foto's, Phille.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Gago


leuke foto's Phille.

kan je ook niet zwemmen bij die Tamaraw Falls?
naar het zo warm was ziet je vriendin er nog redelijk actief uit op de foto's  :thumb: .
Of was het enkel 'posing'?

Voor die van mij is het veelal 'too hot', precies of ze nog nooit in de Phills is geweest.

white beach ziet er leuk uit, zal dat onthouden voor de volgende keer. thx

Phille

Aan de Tamaraw falls kan je zwemmen, maar het ziet er beter uit in het Hidden Paradise, die tweede waterval waar ik met de karibo naartoe ben gegaan, daar heb je meer gelegenheid en ziet het er properder uit.

Op de achtergrond zie je waar je kan zwemmen, kristal helder water, jammer genoeg had ik geen zwembroek bij want het zag er heel uitnodigend uit  :jajaja:



Wel, die dag was ze actiever dan gewoonlijk, zelfs de zon was geen probleem, maar in het algemeen herken ik die reactie, meestal hoor ik ook 'Too Hot' en toegegeven, het is ook wel vaak 'too hot' om echt actief te zijn. Met een Scooter valt dat goed mee daar de wind voor de nodige afkoeling zorgt, ale in de mate van het mogelijke dan toch.

Misschien heb ik wat veel gezaagd en heeft ze daarom is een inspanning geleverd. We mogen niet vergeten dat wanneer wij daar zijn het voor ons allemaal onbekend is, het ook toch wel vakantie is en bijgevolg de hitte naast ons neerleggen en dingen willen doen, voor hun is het gewoon in het thuisland en hebben vaak alles al gezien. In ons geval, voor haar was het de eerste keer in Puerto Galera en waarschijnlijk was ze even nieuwsgierig als ik. En was ze bereid om een inspanning te leveren, ofwel wilde ze gewoon een inspanning voor mij leveren, liefde kan toch zo mooi zijn he  :jajaja:

Tot mijn grootste verbazing was ze zelf bereid om met mij te gaan zonnen op het strand ...  :thumb:



:happy: :happy: :happy:

En white beach is tot dusver mijn favorite bestemming ... zoals zij zei "it feels like i'm in the province" en zo is dat ook, men treft er meer locals aan dan westerlingen, en dat merk je dan ook aan de prijzen.

Nog wat sfeerbeelden van het dagelijkse leven daar













Nee nee  :neeneenee:, tis nog niet gedaan, heb nog wat foto's  :happy: