Heb wat advies nodig ivm manial naar El Nido

Gestart door popcorn, woensdag 9 maart 2011, 20:05:46

Vorige topic - Volgende topic

popcorn



Vertrek vanuit Manila naar Puerto Princesa 29 april  met http://www.zestair.com.ph/
Terug 10 Mei .
Prijs 7000 pesos voor 2 personen .

Van Puerto Princesa met bus naar El Nido : +- 7 uurtjes onderweg  700 pesos voor 2 personen .

Verblijf Lally And Abet : kamer met ventilator 2100 pesos de nacht met ontbijt .
2400 pesos met airco de nacht .
We hebben ze gemaild , en ze hebben bevestigd dat deze prijs ok is voor 2 personen incl. ontbijt .
23100 pesos voor 11 nachten dan .

Moet ik nu de kamer nemen met airco , is het s'nachts te warm om te slapen ?

Wat denken jullie hiervan ?
Als ik aan zoeken ben achter hotels , moet ik zeggen dat mijn optie toch nogal goedkoop is . Of vergis ik mij ?

Alvast bedankt

rudy1962

Persoonlijk zou ik de kamer met airco nemen,'s nachts koelt het niet of nauwelijks af

popcorn



Thx , voor het advies en het snelle antwoord  :applaus:

Bulldozer

Waar je wel rekening mee moet houden in El Nido is dat ze lang niet altijd 24 uur per dag stroom hebben. Misschien eerst even vragen of dat wel aanwezig is op het tijdstip dat jij de aircon wil gebruiken. Als dat zo is zou ik idd ook de aircon kamer nemen.

gosternokke

In de nacht is er normaal gesproken wel elektra, pas om 5 of 6 uur in de vroege ochtend gaat de stroom eraf.Overdag is er dan geen elektra tot zeg 3 of 4 uur in de middag.  Maar het kan natuurlijk nooit geen kwaad om na te vragen of dat bij dit resort ook zo is is. En of men ook een eigen generator heeft om stroom te draaien.   De  elektravoorzienig is nogal problematisch in El Nido, soms hebben ze panne en ligt de stroomvoorziening er zo maar 1 of 2 dagen uit.

Hou er ook rekening mee dat er geen ATM is in El Nido, dus effen geld uit de muur trekken is er niet bij. Dus neem voldoende cash mee.   In Puerto P zijn er wel volop ATM , meer dan 10.

Robert

Beetje onderhandelen popcorn, je hebt nu geen eens korting voor 11 nachten, mail maar dat je de airco kamer wil voor 2100 per nacht voor 11 nachten.
Je moet het uiteraard zelf weten, maar ik vind beetje onderhandelen er wel bij horen als je wat langer blijft dan 1 a 2 dagen, zeker als het er niet zo druk is.

xav

mijn vrouwtje heeft van haar vriendin gehoord dat Lally And Abet's aircon rooms wel beter zijn de de fan rooms... recenter...

wij gaan in het marina garden resort verblijven, direct aan het strand... http://www.mgelnido.com/

als je een hotel zoekt in el-nido dan is dit een goeie site... http://www.elnidopalawan.com/sleep.html

popcorn


Hallo

We hebben gemaild met Lally and Abet . En ze hebben een prijs gemaakt 47000 pesos voor 2 mensen .
inclusief eten , tours .

Exclusief vliegticket en transport bus naar El Nido .

We hebben dan ook gevraagd hoeveel het nu kost voor de trip met die bus . En dat zou 11000 pesos kunnen kosten voor 2 .
Valt te zien hoe vol de bus zit .

47000 vind ik wel echt veel .


gosternokke

@ Popcorn, ik snap het effen niet. In je eerste posting van dit topic zeg je dat de bus van PP naar EN 700 peso kost, en in je laatste post kost die bus ineens 11000 peso.  :ikkeniebegrijp:

xav

Citaat van: popcorn op donderdag 10 maart 2011, 17:29:17

Hallo

We hebben gemaild met Lally and Abet . En ze hebben een prijs gemaakt 47000 pesos voor 2 mensen .
inclusief eten , tours .

Exclusief vliegticket en transport bus naar El Nido .

We hebben dan ook gevraagd hoeveel het nu kost voor de trip met die bus . En dat zou 11000 pesos kunnen kosten voor 2 .
Valt te zien hoe vol de bus zit .

47000 vind ik wel echt veel .



Popcorn...

Het is echt die prijs niet waard hoor... kijk es op de link die ik je meegeven heb... in het resort waar wij gaan verblijven heb je al een kamer voor minder dan 1000P per nacht... niet per persoon, maar per kamer... je hebt er ook kamers met aircon dacht ik...
ten tweede is lally and abet wat verder van het centrum, het is natuurlijk wel een mooie wandeling...
en wat die bus van 11.000P... ze willen je es goed uitwringen denk ik zo... ofwel komen ze je oppikken met hun eigen van...