Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Jongerenreizen naar de Filipijnen

Gestart door Rich, donderdag 30 juni 2011, 18:45:32

Vorige topic - Volgende topic

balikbayan

Komt helemaal de helft terug met een Soa  :lachen:

disnoke

waarom gewoon niet een nieuwe versie van oh oh cherso of hoe je dat ook schrijft

Roland

Ze vergeten naar Boracay te gaan dus dat cherso ding zit er niet in maar die soa.......makkelijk  :ikkeniebegrijp:  :haha:
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

dolfijn76

Roland,

Balikbayan zal waarschijnlijk aannemen dat Manila Angeles City inhoud zeker. Tja en dan zitten die soa's er wel degelijk in.

MadRed

Wat een prijzen zeg. En dat nog voor jongeren ook. Ben blij dat er andere maatschappijen zijn.

balikbayan

Ik weet eerlijk gezegd niet waar ze allemaal heen gaan ik heb me daar niet in verdiept

Ik weet alleen hoe ik was als jongere en aangezien de prijzen daar zo rond een 10 euro liggen voor een vriendinnetje voor 3 uur.

Ik ben er bang voor dat ik als jongere .... je weet wel .... beheersing  :floet:

Plus in Manilla - Ermita / Burgos en bij willekeurig hotel lopen er legio nachtvlinders die je graag van je jetlag afhelpen

dolfijn76

ha ha balikbayan kan ik mij ook iets bij voorstellen.  Een jonge gast schijnt maar achter 1 ding aan te lopen en aan boord spraken ze ook altijd van oilchange.

Budgie

Citaat van: balikbayan op donderdag 30 juni 2011, 20:18:13
Komt helemaal de helft terug met een Soa  :lachen:

En is dat dan een nieuwe of gingen ze er heen met al een SOA en hebben ze er nu twee De jeugd is wat veranderd de laatste 10 jaar Als je er niet een heb gehad tel je haast niet eens meer mee.
Getting older beats the alternative -dying young

Fail_over

Probeer eens wat meer info te krijgen.....

Mij lukt het niet.,,    :denk:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......