Huisjes bouwen in de Filippijnen voor verhuur

Gestart door Ton_W, maandag 2 mei 2016, 14:31:03

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

nee hoor is meer bedoeld om reacties te voorkomen .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Lenn

Jens je begint steeds meer onzin te verkopen, nou is dat ik zeg dat ik in een hele goede conditie ben voor mijn 52e jaar volgens jouw opschepperij.Mag je daar niet trots op zijn?Straks ga ik nog vertellen dat ik hele goede goulash kan koken, of heel goed in bed ben.Nee volgens Jens had dat daar niet mogen staan ,,hele goede" want dan ben je een opschepper volgens Jens.

Nu begin je ook Lammert er bij te halen in dit topic.Dus je zit in het verkeerde topic!

Ik heb nooit beweerd dat ik hier de enigste ben die goed is in bouwen, dat zijn jouw woorden.Als ik ooit een schutting nodig heb zal ik jouw eerst om advies vragen.

Ervaring.
Ja ik heb een allround ervaring.Ja ik kan en doe bijna alles zelf.Of het gaat om bouwen(electrician, loodgieter, tegelzetter, deurtjes afhangen, etc.) en dat in de Ph of NL.Mijn ervaring gaat nog wel een beetje verder.
Was bijna een pro schaker, betaald studiowerk als muzikant, boekhouder,belastingen, aandelen- en obligatie- en valaluta markt, computerbouwer, fitnessinstructeur, boerenwerk en hovenierswerk, antenneinstallatie,automonteur,garagehouder,vrachtwagenchauffeur,ambulancechauffeur,verkoper, elec repair,etc. etc.

Het zal door jouw wel weer worden gezien als opschepperij.Misschien dat jij gewoon jaloers bent.

Kijk Jens we zijn beiden van het ,,naburig perceel " getrapt.Jij vanwege je groffe bek en ik zou het eigenlijk niet weten waarom de admin een poll tegen mij opstartte?

Maar even goede vrienden Jens.He! hoe kan dat nou?Ik ken je niet eens.

Maar om weer ontopic te gaan.

TonW, laat deze bla,bla snel aan je voorbijgaan want het was jouw topic.Ik hoop dat de andere leden en ik je nog van veel info mag voorzien indien daarom gevraagd word.

Cosyns Guy

Dus ruw uitgerekend is Lenn met al die uitgeoefende beroepen ruwweg 105 jaar oud.... :lachen:  :lachen:

Grapje hoor Lenn  :biggrinn:

Lenn

Kan wel tegen een grapje.Ga jij nu maar uitleggen hoe of dat je komt dat ik ruwweg 105 ben.

Cosyns Guy

Citaat van: Lenn op zaterdag 14 mei 2016, 14:23:01
Kan wel tegen een grapje.Ga jij nu maar uitleggen hoe of dat je komt dat ik ruwweg 105 ben.
Tja met dat aantal beroepen dat je had...reken maar uit aan 5 jaar gemiddeld per beroep... :lachen:  :lachen:

Ifugao

Citaat van: Lenn op zaterdag 14 mei 2016, 12:47:29

Ja ik heb een allround ervaring.Ja ik kan en doe bijna alles zelf.Of het gaat om bouwen(electrician, loodgieter, tegelzetter, deurtjes afhangen, etc.) en dat in de Ph of NL.Mijn ervaring gaat nog wel een beetje verder.
Was bijna een pro schaker, betaald studiowerk als muzikant, boekhouder,belastingen, aandelen- en obligatie- en valaluta markt, computerbouwer, fitnessinstructeur, boerenwerk en hovenierswerk, antenneinstallatie,automonteur,garagehouder,vrachtwagenchauffeur,ambulancechauffeur,verkoper, elec repair,etc. etc.


En niets werkte voor je?
Goh.... kerel, je hebt het wel getroffen met jezelf he? 

innka3

eh,12 beroepen en 13 ongelukken.(is een NL spreekwoord) :hoedjeaf:
en ''Ben er wel mee klaar mee op dit forum" betekend dat per topic of is het   :daag:  :confused2:

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

janvanderijt

mensen laten we een beetje normaal doen aub
dit is toch een forum om elkaar te helpen en
niet om elkaar in de zeik te duwen toch :ikkeniebegrijp: :neeneenee:

Lenn

Nu ben ik nog steeds actief met bouwen/renoveren.Heb hier een project in la verna.Huis half afgemaakt.Dus o.a. 3 badkamers te doen waarvan er al 1 merendeels betegeld was zonder afvoeren,  water, en elc.dus eerst slopen die boel.Het is een huis van 245m2, en de renovatie loopt goed.Had het weer voor een koopje.
Nu ben ik nog steeds actief als autorepair.Heb een oude Nissan eagle1996 die altijd maar kapot gaat, en een jeep commander 2008 die ook wat reperaties nodig had, met name de sensors van de ABS.
Nu ben ik nog steeds actief op de aandelen- obligatie- en de valutamarkt.

Nu heb ik ook een medeforumlid die hier niet durft te posten omdat ie bang is om afgezeikt te worden/teveel bla bla.Hij had n.b. mij uitgekozen.

Maar laten we snel weer ontopic gaan, want de reakties/one liners van Luc,Innka3,Ifugao hebben we niks aan.