Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Bij instellingen zie ik: "Who can see my stuff?".....FRIENDS .... :confused2: :confused2: :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:




Ronny55

Citaat van: bananacreek op zaterdag 29 oktober 2016, 14:08:56
Nieuw voor de disco repairs....P19000.... :lachen: :lachen:

Zaken gaan beter.... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Het duurste merk op deze planeet? 18V batt. ....DE WALT...

Maar even nog niet gekeken MADE IN CHINA....... :denk: :denk:



Heb mij zo ongeveer hetzelfde apparaat aangeschaft via Aliexpress, 81 $ all in , met reserve batterij, Prima ding heel tevreden over. 18 volt en voor een draadloze boormachine en schroevendraaier het beste wat ik ooit gehad heb.
https://www.aliexpress.com/item/18V-DC-New-Design-Mobile-Power-Supply-Lithium-Battery-Cordless-Drill/32394442273.html?spm=2114.01010208.3.80.kOtxnD&s=p&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2,searchweb201603_1&btsid=bd6262fb-31f3-46d1-a03f-df8328ae49b5

Nu blijkbaar een paar $ meer. Dewalt  :confused2: no no, Deko  :lachen:   
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Herbie

Dag Ronny, heb je dan invoer taxen moeten betalen. Want alles dat ik bestel via Ali. Moeten wij kleine extra tax op betalen :negatief:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

eddyvm

Hallo
Heb ook 2 snoerloze boormachines opgestuurd,maar de opladers hebben het niet lang overleefd!geen duur merk.Heb nog geen moeite gedaan om de zaak te laten repareren.

Ronny55

Citaat van: Herbie op zondag 30 oktober 2016, 02:43:11
Dag Ronny, heb je dan invoer taxen moeten betalen. Want alles dat ik bestel via Ali. Moeten wij kleine extra tax op betalen :negatief:

Ja , inderdaad , 12% invoertaksen, maar dat is normaal . Het is wel pakken beterkoop dan in de plaatselijke winkels
VB, een turbo besteld voor mijn wagen , bij Kia vroegen ze maar liefst 121.000 peso, schandalig via een vriend die in auto-onderdelen doet toch nog 35000 peso, via Aliexpress, nog geen 15000 peso all in , en op vijf dagen aan huis geleverd. :thumb: Heb eerst meer dan een week hier moeten rondvragen en zoeken om er eentje beschikbaar te vinden.  :floet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Bloemstukjes voor de begraafplaats ...en ik zou niet weten waar die "denneappels" vanaf komen hier..... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek