Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Betekenis STRIKT.

Gestart door peldoman, zondag 22 februari 2015, 11:27:54

Vorige topic - Volgende topic

Baron

Citaat van: stijn54 op dinsdag 28 april 2015, 07:30:56
Bij mijn vriendin is het hetzelfde i count to much i am to strict etc. Ik heb haar gezegd dat ik niks leen aan de familie maar elke  maand moet ze het toch proberen en eindigt dit in een fikse ruzie dat ik haar niet vertrouw. Ik zeg dan wat heeft dat met jou te maken? maar daar heeft ze geen oren naar. Ik ben gepensioneerd sinds vorig jaar en ik moet zeggen ik heb het moeilijk met dat altijd naar geld snakken. ik leef hier voor de helft goedkoper dan mijn vriendin maar ja ze is een vrouw en dat zit in hun geven om het geld dat ze niet zelf verdient hebbem te laten rolllen.

:confused2: :hoedjeaf:

In dat geval raad ik je aan duidelijk te zijn, zonder emotioneel te worden.
Zeg gewoon dat als ze niet gelukkig is met jou, je niet rijk genoeg bent of niet goed genoeg bent voor haar en haar aanhang, dat ze altijd kan gaan (als het jouw woning is) of anders hoeft ze het maar te zeggen en dan ben je binnen een uur weg. Een hotelletje 1-2 dagen doet wonderen. Denk er aan in de Ph niet een hand vol maar een land vol. En dat weten ze zelf nog beter dan wij.
Zorg dat je je documenten, pas en bankkaarten wel al veilig hebt en pak wat ondergoed en hemden en zo in en zeg, ik kom morgen de rest wel ophalen. Veel geluk met het vinden van een betere, rijkere en vrijgevigere boyfriend.
Ik heb dit ook 2 keren gedaan, wedden dat je nauwelijks de kans krijgt de deur uit te komen.

Stijn, als 60 plusser kan ik nagenoeg iedere avond dat ik uitga een nieuwe vriendin hebben, en dan neem ik echt geen idioten, geen tuig, geen drinkers of drugsgebruikers, niet ouder dan 40 (en niet jonger dan 28). En dan zijn dat vrouwen die het echt erg graag met mij willen proberen. Zou ik een week een hotelletje nemen en wat rondgaan in de malls, de winkels, de apotheek, met de receptioniste een praatje maak en vertel dat ik single ben, dan zou zich dat aantal verdubbelen met dames die normaal niet in uitgaansgelegenheden komen. Een advertentie in het bla "buy and sell" en dating sites in het internet (European man, 61, single, living in manila, cebu davao weet ik waar, seeking good woman for friendship, long term relation.) haha, dan heb je er 20 per week!

:jajaja: :thumb: :atyourservice:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

Citaat van: MadRed op dinsdag 28 april 2015, 08:21:51
.........................     strict   ..............
Er is niets negatiefs aan het woord. In een land waar niemand zich aan de regels houd is het natuurlijk een naar woord.


:hoedjeaf:

Inderdaad. En dan ligt het er aan aan welke kant dat je staat. Ben jij degene die strikt regels oplegt en zij degenen die zich er aan moeten houden, of andersom. dat maakt natuurlijk alle verschil!

:haha: :daag:

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).