Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

gezinshereniging

Gestart door stijn54, zondag 4 april 2010, 10:44:18

Vorige topic - Volgende topic

stijn54

Hello iedereen,

Ik vraag me af of er onder de leden die gehuwd zijn in de Filippijnen in 2008 of 2009 en wiens echtgenote meer dan 15 jaar jonger is er ingeslaagd zijn om haar visum in orde te krijgen.
Groetjes

Phille

Goeie vraag Stijn  :thumb:

Mijn verloofde is 24 jaar jonger, dus de antwoorden op deze vraag interesseren mij uiteraard ook  :jajaja:



Fail_over

Wij schelen 14 jaar. ik hoop je binnenkort positief te kunnen berichten dat het gelukt is.

:hoedjeaf:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Jongske

Mijn vrouwtje is 30 jaar jonger dan mezelf, was in 2000 een maand na ons huwelijk in  :vl:

Tijden veranderen, voorwaarden ook blijkbaar

Ik kan moeilijk begrijpen waarom men nu zo moeilijk doet

Sterkte aan ieder die het nu zo moeilijk heeft

Jongske  :smiley-philippines: :vl:

tompoes0

mijn vriendin is 12 jaar jonger, volgende week trek ik naar ginds om te trouwen, ben ook eens benieuwd of ikze hier ga krijgen, khou jullie wel op de hoogte

stijn54

@ tompoeso. In elk geval het betse en ik zou toch trachten te vernemen van het of ze positief advies zullen geven. Ze weten dit al na 5 minuten! Uw documenten moeten wel in orde zijn want dat is een eerste vereiste natuurlijk. Het beste in elk geval!!!!

tompoes0

Mijn documenten zijn in orde, daar heeft Peter voor gezorgd, pff als ik da zo allemaal lees hier zakt de moed wel een beetje in mn schoenen, ik ken mn vriendin sinds vorig jaar sept via een datingsite zoals de meeste hier wss, heb haar in januari voor de eerste maal ontmoet en het is echt een schat van een meisje, alle dagen chatten we meerdere uren met elkaar en we zien elkander bijzonder graag, we hadden eerst een tijdelijk visum aangevraagd om hier 3 maanden te komen logeren maar dat werd afgewezen, naar het waarom mocht ze in de ambassade gaan vragen maar zij is van ILLigan city en dat is te ver, daarom word het nu dus een trouw want we zouden oh zo graag bij elkaar kunnen zijn, als ook het visa voor gezinshereniging word afgewezen dan denk ik dat ik door het lint ga gaan, durf er nie aan denken, wij schillen 12 jaar en khoor hier al zeggen dat 10 jaar verschil het maximm is dat ze toe staan, kunnen we niet een soort van actiegroep op richten en dit aan kaarten aan onze vrienden politici, wij moeten verdommme nie opdraaien voor diegene die niet eerlijk zijn, waar zijn onze mensenrechten, dit zijn hier precies de middeleeuwen, niemand heeft het recht om onze liefde en ons geluk af te nemen

huzzie

#7
Hoi,

De mijne is 13 jaar jonger. Heb een procedureslag van 'slechts' 4 maanden nodig gehad om een positief antwoord te krijgen.

Ben juist terug van 23 dagen reis. Stukje Laos, Cambodia en Thailand verkend samen met mijn vrouwtje.
Tijdens die reis vernam ik via mail 'op mijn aandringen' hoe het nu zat betreffende de visumaanvraag.
Was wel leuk om dit op zo'n moment te vernemen.

In juli hoop ik haar te gaan halen om ons te settelen hier.

Greetz,

Huzzie

Mawibata



Citaat van: huzzie op zaterdag 24 april 2010, 22:29:14
Hoi,

De mijne is 13 jaar jonger. Heb een procedureslag van 'slechts' 4 maanden nodig gehad om een positief antwoord te krijgen.




Fijn voor jou Huzzie, en dat ze rap mag hier zijn.


:daag:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Baliw-katok

Kan hier weinig inbreng hebben.  Mijn vrouwtje is 'slechts' 6 jaar jonger dan ik en we huwden in 1994, idd compleet andere tijden.  Dat iemand achter een bureautje zomaar kan beslissen over het geluk van iemand anders is op zijn minst gezegd onrechtvaardig.

't Allerbeste toegewenst aan allen die hopen op een postieve visumaanvraag.