Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

gezinshereniging

Gestart door stijn54, zondag 4 april 2010, 10:44:18

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Kevin, naar wat ik begrepen heb wordt er niet nagekeken hoe jullie elkaar hebben leren kennen, hoe vaak julie elkaar al gezien hebben of hoe lang jullie elkaar al kennen, bij de aanvraag of je kan trouwen, de legal capacity ... wanneer je aan de gezinshereniging begint dan worden wel met die elementen rekening gehouden, maar slechts één jaar verschil in leeftijd is nu niet bepaald een groot verschil hé! Elkaar slechts één keer gezien te hebben kan een reden zijn om schijnhuwelijk te onderzoeken, ale dat meen ik begrepen te hebben althans.

Het verschil met mijn verloofde is van een andere grootorde, slechts 24 lentes  :happy: en wij trouwen op 12 feb. 2011.


stip66

Citaat van: kevin_moens op maandag  8 november 2010, 19:10:32
haar jongste zus is ook hier in belgie haar oudste zus heeft ze naar hier gehaald als au pair maar eens in belgie was die gaan lopen zonder dat haar zus het wist nu zijn die terug bij elkaar maar haar jongste zus is nu hier momenteel illegaal

Ik wil niet negatief overkomen, maar als haar zus de wetten hier al heeft overtreden, is dit steevast bekend bij DVZ. Je gaat zonder problemen kunnen trouwen, maar verwacht wel veel moeilijkheden bij de aanvraag gezinshereniging. Schijnhuwelijk gaat zeker worden vermoedt !
Haar zuster heeft het je verloofde al quasi onmogelijk gemaakt om een visum te bekomen.
Jij bent niet de eerste die door een domme actie van een familielid, die het weer eens beter wist, je kansen ziet minimaliseren.
Info bekend en geweten in cafe " De Ster " op de Turnhoutsebaan in Deurne. Zelfde verhaal met zelfde trieste afloop.

Rich

Citaat van: kevin_moens op maandag  8 november 2010, 19:10:32



persoonlijk denk ik ook dat het beter is dat je elkaar al gezien hebt

maar toch




Tja.......dat zou ik ook zo denken. Nogal wiedes he Kevin  :jajaja:
Rich de Nederbelg.

stip66

Citaat van: kevin_moens op maandag  8 november 2010, 20:07:31
is het dan aan te raden om een advocaat te nemen mss dat die iets kunnen forceren   :weetikniet:
want een collega is getrouwd met een ukrainse die was hier ook illegaal in belgie en hij heeft een advocaat genomen
en die zijn toch getrouwd nu

Als ze eenmaal hier is, is het weer een ander verhaal, Kevin. Zonder visum kunnen hun eiland namelijk niet verlaten, begrijp je ?
Vanuit Ukraine kun je Belgie met de auto bereiken, en ik dacht zelfs dat een Ukraiense geen visum meer nodig heeft om naar Belgie te komen.
Informeer je degelijk en uitgebreid alvorens je je in een avontuur gaat storten dat gedoemd is om negatief af te lopen

stip66

Citaat van: kevin_moens op maandag  8 november 2010, 20:37:33
ze mogen komen om te controleren dat het geen schijnhuwelijk is

Kevin, als ze ginds al een schijnhuwelijk gaan vermoeden, kunnen ze bij jou niks komen controleren omdat er niks te controleren valt daar ze geen visum krijgt en dus niet het land uitkan.....

robert van dijck

Citaat van: Phille op maandag  8 november 2010, 19:35:50


Kevin, naar wat ik begrepen heb wordt er niet nagekeken hoe jullie elkaar hebben leren kennen, hoe vaak julie elkaar al gezien hebben of hoe lang jullie elkaar al kennen, bij de aanvraag of je kan trouwen, de legal capacity ... wanneer je aan de gezinshereniging begint dan worden wel met die elementen rekening gehouden, maar slechts één jaar verschil in leeftijd is nu niet bepaald een groot verschil hé! Elkaar slechts één keer gezien te hebben kan een reden zijn om schijnhuwelijk te onderzoeken, ale dat meen ik begrepen te hebben althans.

Het verschil met mijn verloofde is van een andere grootorde, slechts 24 lentes  :happy: en wij trouwen op 12 feb. 2011.



Phille, ik ben dan in de Fillippijnen, heb je nog feestneuzen of getuigen nodig? (grapje) alleszins van harte gefeliciteerd met je huwelijk.

groetjes

Robert


Phille

Citaat van: robert van dijck op dinsdag  9 november 2010, 14:29:29
Citaat van: Phille op maandag  8 november 2010, 19:35:50


Kevin, naar wat ik begrepen heb wordt er niet nagekeken hoe jullie elkaar hebben leren kennen, hoe vaak julie elkaar al gezien hebben of hoe lang jullie elkaar al kennen, bij de aanvraag of je kan trouwen, de legal capacity ... wanneer je aan de gezinshereniging begint dan worden wel met die elementen rekening gehouden, maar slechts één jaar verschil in leeftijd is nu niet bepaald een groot verschil hé! Elkaar slechts één keer gezien te hebben kan een reden zijn om schijnhuwelijk te onderzoeken, ale dat meen ik begrepen te hebben althans.

Het verschil met mijn verloofde is van een andere grootorde, slechts 24 lentes  :happy: en wij trouwen op 12 feb. 2011.



Phille, ik ben dan in de Fillippijnen, heb je nog feestneuzen of getuigen nodig? (grapje) alleszins van harte gefeliciteerd met je huwelijk.

groetjes

Robert



Robert, alvorens te antwoorden kon ik het niet laten om eerst te kijken of je Belg of Nederlander was, ik dacht, alé weer nen Nederlander die een opportuniteit ziet om eens een avondje gratis te kunnen eten en drinken  :lachen: :lachen: :lachen:

Bedankt robert, waar in de Phils ben je dan?

stip66

Citaat van: Phille op dinsdag  9 november 2010, 17:26:09
alé weer nen Nederlander die een opportuniteit ziet om eens een avondje gratis te kunnen eten en drinken 

Dan zijn alle  :smiley-philippines: rechtstreeks bloedverwant in de eerste graad met  :nederlandsevlag:

:cheerleader:  :haha:

Phille

Citaat van: stip66 op dinsdag  9 november 2010, 17:34:56
Citaat van: Phille op dinsdag  9 november 2010, 17:26:09
alé weer nen Nederlander die een opportuniteit ziet om eens een avondje gratis te kunnen eten en drinken 

Dan zijn alle  :smiley-philippines: rechtstreeks bloedverwant in de eerste graad met  :nederlandsevlag:

:cheerleader:  :haha:

Of alle  :nederlandsevlag: rechtstreeks bloedverwant in de eerste graad met  :smiley-philippines:, dat verklaart dan veel natuurlijk  :lachen: :lachen: :lachen:

robert van dijck

Citaat van: Phille op dinsdag  9 november 2010, 17:26:09
Citaat van: robert van dijck op dinsdag  9 november 2010, 14:29:29
Citaat van: Phille op maandag  8 november 2010, 19:35:50


Kevin, naar wat ik begrepen heb wordt er niet nagekeken hoe jullie elkaar hebben leren kennen, hoe vaak julie elkaar al gezien hebben of hoe lang jullie elkaar al kennen, bij de aanvraag of je kan trouwen, de legal capacity ... wanneer je aan de gezinshereniging begint dan worden wel met die elementen rekening gehouden, maar slechts één jaar verschil in leeftijd is nu niet bepaald een groot verschil hé! Elkaar slechts één keer gezien te hebben kan een reden zijn om schijnhuwelijk te onderzoeken, ale dat meen ik begrepen te hebben althans.

Het verschil met mijn verloofde is van een andere grootorde, slechts 24 lentes  :happy: en wij trouwen op 12 feb. 2011.



Phille, ik ben dan in de Fillippijnen, heb je nog feestneuzen of getuigen nodig? (grapje) alleszins van harte gefeliciteerd met je huwelijk.

groetjes

Robert



Robert, alvorens te antwoorden kon ik het niet laten om eerst te kijken of je Belg of Nederlander was, ik dacht, alé weer nen Nederlander die een opportuniteit ziet om eens een avondje gratis te kunnen eten en drinken  :lachen: :lachen: :lachen:

Bedankt robert, waar in de Phils ben je dan?



Ik verblijf in Tacloban, vertek de eerste week van januari, ga terug naar België de laatste week van maart of de eerste week van April, ben ook zinnens Buizensmurf te bezoeken (zelfde eiland Leyte).
heb later nog info van jou nodig i.v.m. Puerto Gallera, ik weet dat je daar al een paar maal bent geweest, ik zal je wel eens contacteren via pm

groetjes

Robert

ps: ik heb op het forum ooit eens een foto van jou gezien met andere leden van het forum, het was ergens in een cafe  of een Phills restaurant in Antwerpen, gebeurd dat nog meer of was dat een eenmalige happening, A.pen is voor mij maar 25km zodoende