Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Filipijnse vriend / Homo

Gestart door sluys5, maandag 12 maart 2012, 09:04:01

Vorige topic - Volgende topic

gammaracer

ik werd er still van , zoveel problemen  :confused2: en we zitten inderdaad nu in de visa procedure voor mijn vrouw  :rennen:


hopelijk niet hetzelfde scenario , alvast veel geluk gewenst , heb iets gezien van de exotische liefde aflevering op tv , waren jullie dus


alvast veel sterkte en hopelijk goe nieuws binnenkort


Ronny55

Citaat van: koy op zaterdag  9 februari 2013, 13:14:21
Citaat van: Herbie op zaterdag  9 februari 2013, 12:26:56
Als je hem hebt leren kennen was hij nog minder jarig  :denk: :confused2: :crazy: :ikkeniebegrijp: :floet:

Hij was idd 17,5 jaar toen ik hem op internet leerde kennen, maar wij waren niet onmiddellijk in relatie. Het heeft geduurd tot 6 maanden later toen ik het uit maakte met de vriend waar ik toen mee was en ik heb nooit met hem fysiek contact gewild tot ik zeker was dat hij 18 jaar was. Daar heeft hij verschillende documenten voor laten zien; school ID, gewoon ID en International pasport dat je onmogelijk kan krijgen als je minderjarig bent.

for your info,
Koy
@Herbie Wat wil je daarmee zeggen.....Dat je kan rekenen??? Voor de rest een domme en ongepaste opmerking...een slag onder de gordel...pffff.@ koy, gewoon niet op reageren das het eenvoudigste...denk dat je betere dingen in je hoofd te steken heb dan zulke dwaze opmerkingen .Trouwens ,je hoeft je partnerkeuze hier niet te verantwoorden, daar heeft niemand iets mee te maken.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Herbie

Citaat van: Ronny55 op zaterdag  9 februari 2013, 18:10:13
Citaat van: koy op zaterdag  9 februari 2013, 13:14:21
Citaat van: Herbie op zaterdag  9 februari 2013, 12:26:56
Als je hem hebt leren kennen was hij nog minder jarig  :denk: :confused2: :crazy: :ikkeniebegrijp: :floet:

Hij was idd 17,5 jaar toen ik hem op internet leerde kennen, maar wij waren niet onmiddellijk in relatie. Het heeft geduurd tot 6 maanden later toen ik het uit maakte met de vriend waar ik toen mee was en ik heb nooit met hem fysiek contact gewild tot ik zeker was dat hij 18 jaar was. Daar heeft hij verschillende documenten voor laten zien; school ID, gewoon ID en International pasport dat je onmogelijk kan krijgen als je minderjarig bent.

for your info,
Koy
@Herbie Wat wil je daarmee zeggen.....Dat je kan rekenen??? Voor de rest een domme en ongepaste opmerking...een slag onder de gordel...pffff.@ koy, gewoon niet op reageren das het eenvoudigste...denk dat je betere dingen in je hoofd te steken heb dan zulke dwaze opmerkingen .Trouwens ,je hoeft je partnerkeuze hier niet te verantwoorden, daar heeft niemand iets mee te maken.

Het gaat hem niet over partner keuze man of vrouw. En zeker geen domme ongepaste opmerking. Maar minderjarigen aanspreken op die leeftijd is wel pedofieli.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Cosyns Guy

#63
Citaat van: Herbie op zaterdag  9 februari 2013, 19:26:38
Citaat van: Ronny55 op zaterdag  9 februari 2013, 18:10:13
Citaat van: koy op zaterdag  9 februari 2013, 13:14:21
Citaat van: Herbie op zaterdag  9 februari 2013, 12:26:56
Als je hem hebt leren kennen was hij nog minder jarig  :denk: :confused2: :crazy: :ikkeniebegrijp: :floet:

Hij was idd 17,5 jaar toen ik hem op internet leerde kennen, maar wij waren niet onmiddellijk in relatie. Het heeft geduurd tot 6 maanden later toen ik het uit maakte met de vriend waar ik toen mee was en ik heb nooit met hem fysiek contact gewild tot ik zeker was dat hij 18 jaar was. Daar heeft hij verschillende documenten voor laten zien; school ID, gewoon ID en International pasport dat je onmogelijk kan krijgen als je minderjarig bent.

for your info,
Koy
@Herbie Wat wil je daarmee zeggen.....Dat je kan rekenen??? Voor de rest een domme en ongepaste opmerking...een slag onder de gordel...pffff.@ koy, gewoon niet op reageren das het eenvoudigste...denk dat je betere dingen in je hoofd te steken heb dan zulke dwaze opmerkingen .Trouwens ,je hoeft je partnerkeuze hier niet te verantwoorden, daar heeft niemand iets mee te maken.

Het gaat hem niet over partner keuze man of vrouw. En zeker geen domme ongepaste opmerking. Maar minderjarigen aanspreken op die leeftijd is wel pedofieli.

Maar minderjarigen aanspreken op die leeftijd is wel pedofieli.
Pardon...dus als ik met een jonge knap meisje van 17 jaar hier uit de buurt spreek maakt dat van mij een pedofiel !!
Waar zijn je gedachten zeg,bij mijn weten is het nog altijd geen misdaad om met een minderjarige te spreken,en zoals Koy al zegde,hij was nog niet in een relatie met hem,dus dat maakt hem zeker geen pedofiel.

Herbie

Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag  9 februari 2013, 19:37:21
Citaat van: Herbie op zaterdag  9 februari 2013, 19:26:38
Citaat van: Ronny55 op zaterdag  9 februari 2013, 18:10:13
Citaat van: koy op zaterdag  9 februari 2013, 13:14:21
Citaat van: Herbie op zaterdag  9 februari 2013, 12:26:56
Als je hem hebt leren kennen was hij nog minder jarig  :denk: :confused2: :crazy: :ikkeniebegrijp: :floet:

Hij was idd 17,5 jaar toen ik hem op internet leerde kennen, maar wij waren niet onmiddellijk in relatie. Het heeft geduurd tot 6 maanden later toen ik het uit maakte met de vriend waar ik toen mee was en ik heb nooit met hem fysiek contact gewild tot ik zeker was dat hij 18 jaar was. Daar heeft hij verschillende documenten voor laten zien; school ID, gewoon ID en International pasport dat je onmogelijk kan krijgen als je minderjarig bent.

for your info,
Koy
@Herbie Wat wil je daarmee zeggen.....Dat je kan rekenen??? Voor de rest een domme en ongepaste opmerking...een slag onder de gordel...pffff.@ koy, gewoon niet op reageren das het eenvoudigste...denk dat je betere dingen in je hoofd te steken heb dan zulke dwaze opmerkingen .Trouwens ,je hoeft je partnerkeuze hier niet te verantwoorden, daar heeft niemand iets mee te maken.

Het gaat hem niet over partner keuze man of vrouw. En zeker geen domme ongepaste opmerking. Maar minderjarigen aanspreken op die leeftijd is wel pedofieli.

Maar minderjarigen aanspreken op die leeftijd is wel pedofieli.
Pardon...dus als ik met een jonge knap meisje van 17 jaar hier uit de buurt spreek maakt dat van mij een pedofiel !!
Waar zijn je gedachten zeg,bij mijn weten is het nog altijd geen misdaad om met een minderjarige te spreken,en zoals Koy al zegde,hij was nog niet in een relatie met hem,dus dat maakt hem zeker geen pedofiel.


Man man word wakker, als je via internet zo iets start.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

koy

Daar gaan we weer....

Man man toch ik heb zelf kinderen van 14j en 10j, geen haar op m'n hoofd die eraan denk.
Maar hier zijn blijkbaar een aantal mensen die overal iets achter gaan zoeken.
Als je start te chatten met iemand en je vind hem/haar op een of andere manier leuk en je bent ertoe aangetrokken, dan ga je dat gesprek niet meteen afbreken als hij net onder de 18 jaar is. Trouwens de seksuele meerderjarige leeftijd ligt 16 jaar in België en in Nederland willen ze zelfs naar 14 jaar.
Maar niet in Azië of in de Filipijnen, dus zou ik zeker niet het risico willen nemen hem te ontmoeten voor 18 j. en dat is ook niet gebeurd.

lees hier: http://www.jeugdenseksualiteit.be/m_begeleiders/index.php?page=wetenseks3

groetjes aan allen,
Koy
leven en laten leven...

bigfoot12345

Ik heb me laten vertellen dat vroeger het leeftijdsverschil geen rol speelde maar nu zou men bij een verschil van 12 jaar strenger beoordelen.Hoe ze dit doen weet ik niet,je kan toch maar doen dat je alle nodige papieren hebt.

Wij schelen maar 7 jaar en geen probleem gehad om het visum gezinshereniging te krijgen,voordien werd 2 maal een toeristenvisum geweigerd met reden vestigingsgevaar.

Vorig jaar hielp ik iemand van mijn gemeente om te trouwen met een filipina die 20 jaar jonger is dan hem en zijn vrouw is hier ook al bijna 4 maand dus ik wil maar zeggen dat ze volgens mij geen visum weigeren enkel op basis van leeftijd.

Het zou niet mogen maar ik vrees dat het voor mensen van hetzelfde geslacht nog moeilijker is om een visum te bekomen,de optie trouwen op de Filipijnen hebben ze niet.

Veel succes aan allen die in een procedure zitten,we weten allemaal hoe moeilijk het is om te zitten wachten op een resultaat.

Herbie

Citaat van: koy op zaterdag  9 februari 2013, 23:05:12
Daar gaan we weer....

Man man toch ik heb zelf kinderen van 14j en 10j, geen haar op m'n hoofd die eraan denk.
Maar hier zijn blijkbaar een aantal mensen die overal iets achter gaan zoeken.
Als je start te chatten met iemand en je vind hem/haar op een of andere manier leuk en je bent ertoe aangetrokken, dan ga je dat gesprek niet meteen afbreken als hij net onder de 18 jaar is. Trouwens de seksuele meerderjarige leeftijd ligt 16 jaar in België en in Nederland willen ze zelfs naar 14 jaar.
Maar niet in Azië of in de Filipijnen, dus zou ik zeker niet het risico willen nemen hem te ontmoeten voor 18 j. en dat is ook niet gebeurd.

lees hier: http://www.jeugdenseksualiteit.be/m_begeleiders/index.php?page=wetenseks3

groetjes aan allen,
Koy

Had daar eens vroeger aan gedacht voor je kinderen maakte voor je veranderde in kwajonge.

EEN BOTSINGSKE
Twee  homo's parkeren hun auto voor een taverne en gaan  daar een  cappuccinoke drinken
Een paar  minuten later passeert daar ne jonge gast en die  vlamt -PATAT op de auto van die homo's. 
De homo's  komen naar buiten getrippeld en die éne zegt tegen  die andere:
'Ooooh!  Jean-Claude, belt maar rap de polies.' 

'Wacht,  wacht ' , roept  die jonge gast, 'niet doen! Ik wil da hier  regelen:
500 euro  en we spreken er niet meer over!'
'Nee',  zegt die éne homo, 'Jean-Claude, belt de polies  maar!'
'Wacht',  roept die jonge gast weer '1000 euro en we klappen  er niet meer over!'
'Sorry', zegt die homo 'wij bellen de polies!'

'Godverdomme',  roept die jonge gast kwaad ' kust  m`n kloten !' 
Zegt  die homo: 'Jean-Claude, niet bellen, die mijnheer  hier stelt ons een minnelijke schikking  voor!'

@ Wesley jij hebt daar niet mee te maken ga er voor.  :congratualtionsis0:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

koy

Citaat van: bigfoot12345 op zaterdag  9 februari 2013, 23:32:16
Ik heb me laten vertellen dat vroeger het leeftijdsverschil geen rol speelde maar nu zou men bij een verschil van 12 jaar strenger beoordelen.Hoe ze dit doen weet ik niet,je kan toch maar doen dat je alle nodige papieren hebt.

Wij schelen maar 7 jaar en geen probleem gehad om het visum gezinshereniging te krijgen,voordien werd 2 maal een toeristenvisum geweigerd met reden vestigingsgevaar.

Vorig jaar hielp ik iemand van mijn gemeente om te trouwen met een filipina die 20 jaar jonger is dan hem en zijn vrouw is hier ook al bijna 4 maand dus ik wil maar zeggen dat ze volgens mij geen visum weigeren enkel op basis van leeftijd.

Het zou niet mogen maar ik vrees dat het voor mensen van hetzelfde geslacht nog moeilijker is om een visum te bekomen,de optie trouwen op de Filipijnen hebben ze niet.

Veel succes aan allen die in een procedure zitten,we weten allemaal hoe moeilijk het is om te zitten wachten op een resultaat.


Bedankt Bigfoot,

jij hebt tenminste begrip en een volwassen reactie...
leven en laten leven...