op zoek naar betrouwbare notaris in cagayan de oro city

Gestart door PHwaarde, donderdag 13 februari 2014, 13:20:06

Vorige topic - Volgende topic

PHwaarde

Weet er iemand wellicht een betrouwbare notaris in cagayan de oro city (notary public)?

Gibson

Ik heb deze gebruikt (vader en dochter) voor mijn jaarlijkse Immigratie "bijdragen".  Kreeg dat aanbevolen via een kennis van mij (eigenaar van Puma en Havaianas slippers).

http://www.cabanletlaw.com/index_lawyers.html

5 minuten en 200 peso later stond ik weer buiten. Zit ergens in Devisoria. Hie ze verder zijn, geen idee.
Vader is dus Notary Public.
Expect nothing in the PH. All else is a "plus"

Ronny55

Het zijn advocaten he dan is "betrouwbaar een raar begrip..." . Maar ok , waar heb je die voor nodig als ik zo indiscreet mag zijn, Ik bedoel niet specifiek in welke categorie, realestade, legatie, adoptie etc.... dan kunnen we u welligd iemand aanraden
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

PHwaarde

Citaat van: Ronny55 op vrijdag 14 februari 2014, 15:13:17
Het zijn advocaten he dan is "betrouwbaar een raar begrip..." . Maar ok , waar heb je die voor nodig als ik zo indiscreet mag zijn, Ik bedoel niet specifiek in welke categorie, realestade, legatie, adoptie etc.... dan kunnen we u welligd iemand aanraden

opstellen volmacht voor gebruik in Nederland

Ronny55

Citaat van: PHwaarde op vrijdag 14 februari 2014, 15:58:41
Citaat van: Ronny55 op vrijdag 14 februari 2014, 15:13:17
Het zijn advocaten he dan is "betrouwbaar een raar begrip..." . Maar ok , waar heb je die voor nodig als ik zo indiscreet mag zijn, Ik bedoel niet specifiek in welke categorie, realestade, legatie, adoptie etc.... dan kunnen we u welligd iemand aanraden

opstellen volmacht voor gebruik in Nederland
Dat zal geen probleem mogen zijn , zal mijn vrouw je de contactgegevens van hunne advocaat doorgeven , heb ik ook al eens gebruikt voor zulke dingen , ze is nu aan het werk maatrals je wil stuur ik je alle contactgegevens door per pm ASAP
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Pinocchio


In de Filippijnen heet zoiets power of attorney en ziet er uit als volgt:

Je kan het ook downloaden van volgende site{

http://www.abogadomo.com/legal-forms/special-power-of-attorney



SPECIAL POWER OF ATTORNEY
I _______________________, hereby name, appoint and constitute _________________________ to be my true and lawful attorney, to act on my behalf and in my name, to execute and perform all or any of the following acts, deeds, matters and things, in connection with _________________________, to wit:
(ENUMERATE POWERS TO BE CONFERRED)
HEREBY GIVING AND GRANTING unto our said attorney full powers and authority to do and perform all and every act requisite or necessary to carry into effect the foregoing powers, as fully to all intents and purposes as I might or could lawfully do if personally present, with full power of substitution and revocation, and hereby ratifying and confirming all that my said attorney or his substitute shall lawfully do or cause to be done by virtue hereof.
IN WITNESS WHEREOF, I have hereunto set my hand this ___ day of _________ 2001, in __________________.

                                                                                               ____________________________
Conforme:
(Signature of Appointee)


Signed in the presence of:
__________________________           __________________________

ACKNOWLEDGMENT
REPUBLIC OF THE PHILIPPINES)
MAKATI, METRO MANILA ) S.S.
      BEFORE ME , a Notary Public for and in the __________, this ___________________, personally appeared the following:
   Name                       CTC No.                      Place                                   Date


known to me and to me known to be the same person/s who executed the foregoing General Power of Attorney consisting of __ pages including the page on which this Acknowledgment is written, and who acknowledged to me that the same is their free and voluntary act and deed.
        IN WITNESS WHEREOF, I have placed my hand and seal on the date and at the place first above-written.

Doc. No.:
Page No.:
Book No.:
Series of _____.

Pinocchio

Als je het hiervoor genoemde document op een presenteerbare manier wil invullen, gewoon het document van de genoemde website copieren als word document (copy-paste) in word, works of om het even welke office processor en dan kan je via je computer invullen wat je wil

PHwaarde

Citaat van: Ronny55 op zaterdag 15 februari 2014, 02:50:45
Citaat van: PHwaarde op vrijdag 14 februari 2014, 15:58:41
Citaat van: Ronny55 op vrijdag 14 februari 2014, 15:13:17
Het zijn advocaten he dan is "betrouwbaar een raar begrip..." . Maar ok , waar heb je die voor nodig als ik zo indiscreet mag zijn, Ik bedoel niet specifiek in welke categorie, realestade, legatie, adoptie etc.... dan kunnen we u welligd iemand aanraden

opstellen volmacht voor gebruik in Nederland
Dat zal geen probleem mogen zijn , zal mijn vrouw je de contactgegevens van hunne advocaat doorgeven , heb ik ook al eens gebruikt voor zulke dingen , ze is nu aan het werk maatrals je wil stuur ik je alle contactgegevens door per pm ASAP


Graag. Dan kunnen mijn vrouw & ik snel inspelen indien in Nederland weer eens een documentje nodig is. Stuur me maar een PM

Ronny55

Citaat van: PHwaarde op zondag 16 februari 2014, 08:56:41
Citaat van: Ronny55 op zaterdag 15 februari 2014, 02:50:45
Citaat van: PHwaarde op vrijdag 14 februari 2014, 15:58:41
Citaat van: Ronny55 op vrijdag 14 februari 2014, 15:13:17
Het zijn advocaten he dan is "betrouwbaar een raar begrip..." . Maar ok , waar heb je die voor nodig als ik zo indiscreet mag zijn, Ik bedoel niet specifiek in welke categorie, realestade, legatie, adoptie etc.... dan kunnen we u welligd iemand aanraden

opstellen volmacht voor gebruik in Nederland
Dat zal geen probleem mogen zijn , zal mijn vrouw je de contactgegevens van hunne advocaat doorgeven , heb ik ook al eens gebruikt voor zulke dingen , ze is nu aan het werk maatrals je wil stuur ik je alle contactgegevens door per pm ASAP


Graag. Dan kunnen mijn vrouw & ik snel inspelen indien in Nederland weer eens een documentje nodig is. Stuur me maar een PM
Done , check uw PM
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.