waar betrouwbaar wisselkantoor in Cagayan de oro city met een goede koers?

Gestart door PHwaarde, zondag 9 maart 2014, 09:40:06

Vorige topic - Volgende topic

PHwaarde

iemand tips waar men een betrouwbaar wisselkantoor in Cagayan de oro city kan vinden met een goede koers ?


Lorre

Ik ging waar dan ook in de Phils geld wisselen en vroeg eerst hun rate voor pakweg 100 â,¬, dan vroeg ik hun rate voor 300 â,¬, stel dat ze je een rate gaven voor 100 â,¬ van 59 P, voor 300 â,¬ een rate van 59,25 P, dus zei ik hen: ik wil een rate van 59,70 P voor 500 â,¬.  En ze doen het omdat ze weten dat anders een ander wisselkantoor het wel doet :lachen:.

Ronny55

Citaat van: PHwaarde op zondag  9 maart 2014, 09:40:06
iemand tips waar men een betrouwbaar wisselkantoor in Cagayan de oro city kan vinden met een goede koers ?

Heb je een pm verstuurd
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

PHwaarde


regenwolkje

Citaat van: Ronny55 op zondag  9 maart 2014, 13:50:20
Citaat van: PHwaarde op zondag  9 maart 2014, 09:40:06
iemand tips waar men een betrouwbaar wisselkantoor in Cagayan de oro city kan vinden met een goede koers ?

Heb je een pm verstuurd

Is het een geheim wisselkantoor ofzo?  :ikkeniebegrijp:

Luke

Citaat van: regenwolkje op maandag 10 maart 2014, 15:32:06
Citaat van: Ronny55 op zondag  9 maart 2014, 13:50:20
Citaat van: PHwaarde op zondag  9 maart 2014, 09:40:06
iemand tips waar men een betrouwbaar wisselkantoor in Cagayan de oro city kan vinden met een goede koers ?

Heb je een pm verstuurd

Is het een geheim wisselkantoor ofzo?  :ikkeniebegrijp:

Bij hem thuis  :biggrinn:

Ronny55

Daar is niks geheim aan, maar wisselkantoren die enkel de officiele koers aanhouden en wisselkantoren die op bestelling werken, als ze net een grote bestelling aan Euro's binnen hebben kan het tot 2 peso/euro verschillen , het is niet omdat het vandaag hier gunstiger dan daar dat het morgen ook nog zo is . Daarom , op divisoria zijn diverse wisselkantoren, ik ga ze altijd allemaal af. Het meest geliefd zijn de 500 euro copures , daar krijg je het meest voor.
Dollars kan je in de  :smiley-philippines: zat kopen op de "zwarte markt" maar euro's iets minder , zeker in Mindanao.
Vraag en aanbod bepaald de koers...als je een "grote som " wild wisselen kan je gemakkelijk enkele 1000den peso winst maken ....
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Lorre

Citaat van: Ronny55 op maandag 10 maart 2014, 22:35:41
Daar is niks geheim aan, maar wisselkantoren die enkel de officiele koers aanhouden en wisselkantoren die op bestelling werken, als ze net een grote bestelling aan Euro's binnen hebben kan het tot 2 peso/euro verschillen , het is niet omdat het vandaag hier gunstiger dan daar dat het morgen ook nog zo is . Daarom , op divisoria zijn diverse wisselkantoren, ik ga ze altijd allemaal af. Het meest geliefd zijn de 500 euro copures , daar krijg je het meest voor.
Dollars kan je in de  :smiley-philippines: zat kopen op de "zwarte markt" maar euro's iets minder , zeker in Mindanao.
Vraag en aanbod bepaald de koers...als je een "grote som " wild wisselen kan je gemakkelijk enkele 1000den peso winst maken ....

Klopt, zoals ik dus reeds zei :lachen:.

PHwaarde

is er trouwens ook een wisselkantoor in Cagayan de Oro city waar men euro's kan ontvangen? (western union of moneygram wellicht? of alleen bij een Filipijnse bank?)