wat is de meest voordelige manier van mobiel bellen naar de Filipijnen?

Gestart door PHwaarde, zaterdag 29 maart 2014, 08:45:30

Vorige topic - Volgende topic

PHwaarde

Ben op zoek naar een goede SIM only of prepaid om voordelig vanuit Nederland mobiel naar de Filipijnen (mobiel) te kunnen bellen.
Iemand tips met welke telefoonaanbieder te kiezen? Zie even door de bomen het bos niet meer.

Iemand ervaring met Lebara One?

daf105paccar

Ik weet niet of dit je zal helpen maar het goedkoopste dat ik heb gevonden is een vaste internetverbinding in  :smiley-philippines: nemen en Skype te gebruiken.
Kost 1000 peso per maand en een computer.
Natuurlijk kan je alleen naar 1 adres bellen.
Maar je kan wel uren bellen voor dezelfde prijs. :atyourservice:



Supernova

15 cent per minuut naar een Filipijnse mobiel + 9 cent starttarief bij Lebara

Hier staan er nog een paar:



Zorg in ieder geval dat buitenlandse nummers bellen vanaf je vaste telefoon geblokkeerd is want mijn ervaring is dat Filipina's wat bellen betreft geen zelfcontrole hebben.....

Luc

Citaat van: daf105paccar op zaterdag 29 maart 2014, 10:18:59
Ik weet niet of dit je zal helpen maar het goedkoopste dat ik heb gevonden is een vaste internetverbinding in  :smiley-philippines: nemen en Skype te gebruiken.
Kost 1000 peso per maand en een computer.
Natuurlijk kan je alleen naar 1 adres bellen.
Maar je kan wel uren bellen voor dezelfde prijs. :atyourservice:




of Viber

http://www.viber.com/
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Michaela

Lang heb ik Lebara gebruik om te bellen naar Fil. Ik koop een beltegoedkaart bij Toko (Turkse, marokkanse of chinese toko) voor de prijs van 10 euro. Gebruikaanwijzing staat aan de achterkant van de beltegoedkaart. Jij kunt vanuit een vaste telefoon bellen naar een vaste telefoon of mobielefoon naar Fil. Jij hebt dus geen aparte simkaart nodig. Toen kan ik voor 10 euro een uur bellen. Helaas, tegenwoordig niet meer. Lebara is duur geworden.
Nu gebruik ik Lyca. Het is nu voordeliger zoals Lebara toen. Wel gebruik ik nu simkaart. Simkaart kun jij gratis krijgen bij Toko winkels. Vraag ernaar.
Trouwens, ik koop bijna altijd beltegoed via de internet, makkelijker en sneller, google lyca beltegoed.
succes

Mawibata

#5
Citaat van: Mawibata op donderdag 16 september 2010, 20:39:25

Citaat van: Digos op dinsdag  3 augustus 2010, 23:08:23

Plak daar eens een naam of een fotoke op van die kaart Willy.

We halen onze kaarten ook bij de nachtwinkel (5â,¬).....maar halen nooit de 60 minuten.

Er komen met die kaarten soms dan nog extra kosten op je telefoonrekening bij voor het inbellen.


O0







De TOP 15 was wel echt de topper, maar is niet meer te krijgen bij ons.

Met Sonic heeft ze ook een tijdje gebeld, en nu gebruikt ze Just Crazy, steeds meer dan 60 minuten, ik moet er wel bij zeggen dat ze de kaart in een keer opbeld.

Maar er komen dan ook een hele reeks familie-leden aan de beurt. Grote familie   :jajaja:







Ik ben ze maar beginnen te verzamelen, dit is er een deel van.   :happy2:







Bovenstaande Quote is van 2010, maar we bellen nog steeds met just crazy kaarten.  (de 60 minuten halen we niet meer, naar mobiel nu rond de 45 minuten voor â,¬ 5.00)

I.p.v. een kaart krijgen we nu in sommige winkels een ticketje uit een printer met de code.

De benaming Lyca was toen nog Lycatel .


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

jiggy

Citaat van: Luc op zaterdag 29 maart 2014, 14:00:02
Citaat van: daf105paccar op zaterdag 29 maart 2014, 10:18:59
Ik weet niet of dit je zal helpen maar het goedkoopste dat ik heb gevonden is een vaste internetverbinding in  :smiley-philippines: nemen en Skype te gebruiken.
Kost 1000 peso per maand en een computer.
Natuurlijk kan je alleen naar 1 adres bellen.
Maar je kan wel uren bellen voor dezelfde prijs. :atyourservice:




of Viber

http://www.viber.com/

Ja, VIBER kan ik ook sten stelligste aanbevelen. Is een app die je op je smartphone installeert en die synchrosniseert dan met al je telefooncontacten. Je ziet dan automatisch wie er gebruik maakt van Viber.
Je kan die dan gratis bellen mits... je via wifi of 3G verbinding hebt. Ook handig en voordelig voor gesprekken hier ten lande.
Naast bellen kan je het gewoon als chat gebruiken en ook foto's doorsturen.

PHwaarde


Budgie

De verbinding is prima maar soms moet je een ander is duurder inbelnummer gebruiken Gebruik vaak 0900-0790 13 centen per min.
Getting older beats the alternative -dying young

Rudic

Wij gebruiken voipblast, je kan iedereen bellen, je kan het ook op de smartphone zetten.
Kost 0,100â,¬ per minuut en elke aansluiting 0,039â,¬.