wat is de meest voordelige manier van mobiel bellen naar de Filipijnen?

Gestart door PHwaarde, zaterdag 29 maart 2014, 08:45:30

Vorige topic - Volgende topic

wiking

Ik gebruik altijd viber ( WIFI naar WIFI/ 3G/4G naar WIFI).
Daarnaast is SCYDO heel goed en goedkoop. Volgens mij was het rond de 6 eurocent per minuut. Degene die de APP (IPHONE/ANDROID) heeft moet verbonden zijn met WIFI of 3g/4g en dan kun je bellen naar een ander welke GEEN internetverbinding hoeft te hebben. Geniaal beste keus dat is duidelijk.

Herbie

Citaat van: wiking op vrijdag 25 april 2014, 23:47:48
Ik gebruik altijd viber ( WIFI naar WIFI/ 3G/4G naar WIFI).
Daarnaast is SCYDO heel goed en goedkoop. Volgens mij was het rond de 6 eurocent per minuut. Degene die de APP (IPHONE/ANDROID) heeft moet verbonden zijn met WIFI of 3g/4g en dan kun je bellen naar een ander welke GEEN internetverbinding hoeft te hebben. Geniaal beste keus dat is duidelijk.

Is momenteel 0,092 â,¬ zelfste prijs of rebvois, die gebruik ik al heel lang, is zelfs al ergens vermeld geweest.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

janvanderijt

ik bel met mijn mobiel gratis over heel de wereld met facebook

Herbie

Citaat van: janvanderijt op vrijdag 20 juni 2014, 11:12:30
ik bel met mijn mobiel gratis over heel de wereld met facebook

Dat zou ik wel eens willen zien als jij naar mij belt dat het gratis is :jajaja:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

robert van dijck


klootzakken (voorheen Jens)

wat een op onthef over bellen , kost toch geen drol meer tegenwoordig . 0,8 cent per min. libara  heet dat geloof ik . mijn vrouw belt iedere dag en wel eens meerdere malen per dag. kost echt geen drol meer.
het is niet meer zo als vroeger dat ik na een uur de handrem er op moest trekken van wege de hoge kosten . wat kan mij dat schelen al belt zij ook de gehele dag .laat gaan
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

janvanderijt

geloof me bel elke dag naar nederland voor niks nada gratis  :lachen:facebook

boldy

je moet het natuurlijk wel goed uitleggen jan want ik weet zeker dat als iemand die jij belt geen internet hebt jij never en nooit niet gratis bel.
jij zal wel waarschijnlijk wel van computer naar computer bellen maar als jij vanaf jij pc naar een ieder willekeurig 06 nummer belt of een landline moet jij tog echt wel dokken, mocht dat niet het geval zijn dan willen wij allemaal precies weten hoe de vork in de steel zit.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

janvanderijt

hier in de filippijnen heeft bijna iedereen een android telefoon met facebook erop
een filippijn zonder zijn cellphone is naakt  dat weet je toch

boldy

ja dat weet ik . ze hebben liever geen vreten dan geen telefoon  :jajaja:
maar goed daarom zeg ik je moet beiden wel fb hebben en internet anders valt er met geen enkele mogelijheid gratis te bellen.
ik bel voor maar 1euro en 5 cent p/m  via  T-Mobile  :lachen: das tog een koopje he
het leven is net een lul keihard en veel te kort