wat is de meest voordelige manier van mobiel bellen naar de Filipijnen?

Gestart door PHwaarde, zaterdag 29 maart 2014, 08:45:30

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: boldy op zaterdag 21 juni 2014, 07:40:49
je moet het natuurlijk wel goed uitleggen jan want ik weet zeker dat als iemand die jij belt geen internet hebt jij never en nooit niet gratis bel.
jij zal wel waarschijnlijk wel van computer naar computer bellen maar als jij vanaf jij pc naar een ieder willekeurig 06 nummer belt of een landline moet jij tog echt wel dokken, mocht dat niet het geval zijn dan willen wij allemaal precies weten hoe de vork in de steel zit.
gewoon van telefoon naar telefoon 8 cent per min. vast nr gebruiken.je moet eerst dit nr bellen 0900123008. probeer het maar eens. dan weet je hoe het werkt. veel plezier .

ik ben net Zeeuws meisje , geen cent te veel hoor.  :lachen: jij moet dat toch weten Reinier .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

boldy

Jens ik heb geen landline en mijn vriendin ook niet  dus zal het waarschijnlijk niet werken.
Wat betreft die zeeuwse zuinigheid, nou, die ken ik gelukkig niet. Ik heb een bloedhekel aan gierige mensen.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

janvanderijt


gertve

Ik bel met Jackie via LINE, een app voor o.a. android. Gaat via internet/wifi, dus geen kosten daarbuiten.
Per mobiel heb je een account nodig, dus je kunt het niet overzetten naar een andere sim kaart.
Maar bellen en chatten is gratis, foto's en video's versturen gaat prima.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: boldy op zaterdag 21 juni 2014, 10:08:49
Jens ik heb geen landline en mijn vriendin ook niet  dus zal het waarschijnlijk niet werken.
Wat betreft die zeeuwse zuinigheid, nou, die ken ik gelukkig niet. Ik heb een bloedhekel aan gierige mensen.
ja boll je moet in Nederland een vaste telefoon hebben , maar in de fils maakt het niet uit waar je naar toe belt ,mag ook naar een mobiel nr.

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Cosyns Guy

Bel vanuit Spanje naar de  :smiley-philippines: met Lebara 10 cent per minuut naar mobiel,landlijn is 5 cent maar bellen altijd naar mobiel.
Test gedaan deze morgen,20 minuten bellen= 2,30 euro,schappelijk vind ik.

Fail_over

Vrouwtje belt met Biliran mobiel voor 0.29 c/p/m vast naar mobiel. Maar da's enkel omdat die oudjes niet weten hoe met internet omte gaan/er op hun boerderij geen internet is.

Met al haar andere zussen comuniceerd ze met skype, whatsapp, en facebook.

Het goedkoopste toen was voor ons.:

Ik een abbo internet â,¬ 20,- permaand in  :nederlandsevlag:
Zij een abbo internet php 999,- per maand
Samen een smartphone. (Gekocht voor 20.000 php in de  :smiley-philippines: )

:thumb:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......