Ervaringen met BM Air? Goeie?

Gestart door Quezonboy, donderdag 15 mei 2014, 18:15:05

Vorige topic - Volgende topic

Quezonboy

Hoi vandaag hoorde ik van mijn vriendin dat ze haar paspoort met visum heeft gekregen :happy:.
Ik heb haar ticket gereserveerd bij BM Air omdat ze ook tickets vanaf de Filipijnen verkopen, ik denk erover om ook de definitieve ticket te kopen bij BM Air, wat zijn jullie ervaringen met BM Air?  :confused2:

daf105paccar


Amice

BM air loopt al en tijd mee in de reisburo wereld.

Ze opereren vanuit een woonhuis in  :nederlandsevlag: met een kantoortje, dus minder overhead kosten en hebben anderen buro's (zoals mariton)tot dusver overleeft.

Door de online ticket verkoop liggen de reisburo's echter onder druk en kunnen slecht overleven op basis van ticketverkoop zelf.

www. filipinotravel.com.ph heeft ook  :nederlandsevlag: leiding maar die overleeft door naast tickets andere zaken erbij te doen. bv. auto/Van verhuur.



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Quezonboy

Citaat van: Amice op donderdag 15 mei 2014, 21:14:02
BM air loopt al en tijd mee in de reisburo wereld.

Ze opereren vanuit een woonhuis in  :nederlandsevlag: met een kantoortje, dus minder overhead kosten en hebben anderen buro's (zoals mariton)tot dusver overleeft.

Door de online ticket verkoop liggen de reisburo's echter onder druk en kunnen slecht overleven op basis van ticketverkoop zelf.

www. filipinotravel.com.ph heeft ook  :nederlandsevlag: leiding maar die overleeft door naast tickets andere zaken erbij te doen. bv. auto/Van verhuur.





Je heb dus een goeie indruk van BM air? Ik ga eens op Filipinotravel kijken, die raad je me aan?

Amice

Persoonlijk zou ik idd eerder naar Filipinotravel gaan dan BM air maar ik denk dat je bij beiden redelijk af bent.
BMair zit daarbij ook in  :nederlandsevlag: en Filipinotravel enkel in de phils.

Het is dus maar net wat je het beste uitkomt.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

Citaat van: Amice op donderdag 15 mei 2014, 21:14:02
BM air loopt al en tijd mee in de reisburo wereld.

Ze opereren vanuit een woonhuis in  :nederlandsevlag: met een kantoortje, dus minder overhead kosten en hebben anderen buro's (zoals mariton)tot dusver overleeft.

Door de online ticket verkoop liggen de reisburo's echter onder druk en kunnen slecht overleven op basis van ticketverkoop zelf.

www. filipinotravel.com.ph heeft ook  :nederlandsevlag: leiding maar die overleeft door naast tickets andere zaken erbij te doen. bv. auto/Van verhuur.





 BM is niet te vergelijken met Mariton, die moest leven van tickets naar  :smiley-philippines:    Voor BM is tickets naar  :smiley-philippines: maar bijzaak.

Hun verdienen hun geld met complete reizen door Thailand.  Ze hebben dan ook altijd een giga grote stand op de vakantiebeurs in Utrecht ( kost naar schatting 50duizend  euro)    

  En een heel klein miezerig hoekje van hun stand is dan voor Filippijnen ingericht.  

  Ik weet niet of ze lid zijn van het garantiefonds, maar bij een losse ticket hebbie daar toch niks aan, garantie fonds garandeerd alleen complete reizen.

   Jaren terug kocht ik wel regelmatig bij  hun, nooit problemen gehad.  Ik kende een van de eigenaren (jan Verbon)  goed . Maar sinds die met pensioen is ( en denk ik in  :smiley-philippines: woond) geen contact meer mee. Dus ik weet niet hoe goed of slecht de zaak draaid.

Supernova

Mijn vrouw heeft een Filipijns reisbureau in Antwerpen, https://www.facebook.com/expresstravelantwerpen  (sluikreclame maar wel ontopic!)
BMAir is ook een prima buro hoor, vroeger ook vaak geboekt daar  :thumb:

Blauwvinger

Al 2x geboekt bij BM AIR. AMS-SIN-Davao
Laatste keer vorige maand.
Snel en goede service en goeie prijs/kwaliteit verhouding
Goede aanrader :thumb:
Doe het volgend jaar weer :atyourservice:

Quezonboy

Citaat van: Supernova op vrijdag 16 mei 2014, 21:13:56
Mijn vrouw heeft een Filipijns reisbureau in Antwerpen, https://www.facebook.com/expresstravelantwerpen  (sluikreclame maar wel ontopic!)
BMAir is ook een prima buro hoor, vroeger ook vaak geboekt daar  :thumb:
Ok ik vraag mevrouw Supernova via Facebook om een offerte. 

Guadalupe

Ik boek al zo`n 20 jaar bij Mabuhay.Eevn bellen voor de ticketprijs kan nooit kwaad.

http://www.mabuhay.nl/
Wie lacht niet wie de mens beziet.