Sites voor boekingen van vluchten richting Azië/Filippijnen

Gestart door share, woensdag 17 september 2014, 14:30:12

Vorige topic - Volgende topic

Pinocchio


huzzie

www.ebookers.be
www.joker.be
www.connections.be
www.uniglobetravel.be
www.airstop.be
www.edreams.fr
www.edreams.com
...

rudy1962

Citaat van: share op woensdag 17 september 2014, 14:30:12
Er zijn nogal wat sites op dewelke je kan vluchten boeken.

Ben in het verleden al naar  :smiley-philippines: geweest via Joker en via Connections.

Op sommige websites is het soms wel net iets goedkoper. Daarom zou het misschien interessant zijn in dit topic te delen welke sites betrouwbaar zijn/een goede service geven, en welke niet.

Ik was in ieder geval tevreden over zowel Joker als over Connections. Nu moet ik echter zowel in Manila zijn, als in Cebu, dus zou ik Brussel/Amsterdam - Hong Kong - Manila - Cebu - Hong Kong - Brussel/Amsterdam nemen. Als het interessant is/blijft qua prijs kan ik ook via Dusseldorf, Singapore of Kuala Lumpur overwegen. Het ligt wel allemaal in de buurt qua prijs, maar er is bijvoorbeeld een mogelijkheid om via Kuala Lumpur te gaan met boeking op die site. www.tripair.be aan een goede prijs. Vraag is of die site betrouwbaar is....


Het loont ook zeker de moeite om een kijkje te nemen op de sites van de luchtvaartmaatschappijen zelf ( Emirates, Etiahad......) Heel dikwijls zijn er promo's of gewoon interessante prijzen te vinden