vraag m.b.t. terugreizen naar Nederland na familiebezoek Filipijnen

Gestart door PHwaarde, dinsdag 23 september 2014, 12:52:56

Vorige topic - Volgende topic

PHwaarde

Mijn Filipijnse echtgenote (in het bezit van een 5jaars verblijfstitel voor Nederland) is momenteel in de Filipijnen voor enkele weken op familiebezoek. Krijgt zij geen problemen met het terugreizen naar Nederland? Heeft zij aanvullende stempels/papieren nodig van immigratie op de Filipijnen? Of is het Nederlandse verblijfstitel pasje voldoende in combinatie met haar Filipijnse paspoort om niet tegen te worden gehouden op de luchthaven in Manilla?

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Amice

Als het goed is dan heeft ze de CFO stempels in haar paspoort dus dat zou geen probleem mogen zijn.
Met haar 5 jaren kaart kan ze  :nederlandsevlag: weer inreizen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

peldoman

Mijn ex is destijds een maand met haar 5 jaren kaart naar Manila geweest.
Had niets in haar paspoort staan, geen enkel probleem gehad, noch daar noch hier.

gosternokke

Citaat van: josv op dinsdag 23 september 2014, 12:57:31
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: Ze is er al !! Denk je daar nu pas aan ? ? ? ? ?



Beter laat dan   TE laat toch ?   :lachen:   


@ PH waarde zijn die 5 jaren pasjes in de  :nederlandsevlag: taal of staat daar ook nog wat engels op waar ze in buitenland wat aan hebben.?


   Was bij mijn vrouw al meer dan 10 jaar geleden , maar die had geen probleem met haar  :smiley-philippines: paspoort i.c.m. haar  :nederlandsevlag: verblijfspasje Manila te verlaten terug naar hier.

PHwaarde

Citaat van: gosternokke op dinsdag 23 september 2014, 17:26:33
Citaat van: josv op dinsdag 23 september 2014, 12:57:31
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: Ze is er al !! Denk je daar nu pas aan ? ? ? ? ?



Beter laat dan   TE laat toch ?   :lachen:   


@ PH waarde zijn die 5 jaren pasjes in de  :nederlandsevlag: taal of staat daar ook nog wat engels op waar ze in buitenland wat aan hebben.?


   Was bij mijn vrouw al meer dan 10 jaar geleden , maar die had geen probleem met haar  :smiley-philippines: paspoort i.c.m. haar  :nederlandsevlag: verblijfspasje Manila te verlaten terug naar hier.

Alleen klein onderaan het pasje staat in het Engels "Dutch Residence Permit" & in het Frans "Permis de Sejour NĂ©erlandais". Al het overige is in het Nederlands. Vandaar mijn vraag

PHwaarde

Citaat van: josv op dinsdag 23 september 2014, 12:57:31
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: Ze is er al !! Denk je daar nu pas aan ? ? ? ? ?

Er was sprake van een sterfgeval van een zeer dierbare. Dus ik moest snel handelen om haar naar ginder over te vliegen.

nils

Mijn vrouw is ook zonder problemen teruggereisd zonder CFO stempel en een verblijfskaart.

Luke

Citaat van: PHwaarde op woensdag 24 september 2014, 17:57:50
Citaat van: josv op dinsdag 23 september 2014, 12:57:31
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: Ze is er al !! Denk je daar nu pas aan ? ? ? ? ?

Er was sprake van een sterfgeval van een zeer dierbare. Dus ik moest snel handelen om haar naar ginder over te vliegen.

Wow... voor elk "dierbaar" moment effe overvliegen?? Das elke maand dan.

innka3

Citaat van: Luke op donderdag 25 september 2014, 03:41:54
Citaat van: PHwaarde op woensdag 24 september 2014, 17:57:50
Citaat van: josv op dinsdag 23 september 2014, 12:57:31
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: Ze is er al !! Denk je daar nu pas aan ? ? ? ? ?

Er was sprake van een sterfgeval van een zeer dierbare. Dus ik moest snel handelen om haar naar ginder over te vliegen.

Wow... voor elk "dierbaar" moment effe overvliegen?? Das elke maand dan.
:denk: lekker lomp Luke. :happy2: