Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

alweer een mislukt avontuur!

Gestart door spo0n, zaterdag 7 maart 2015, 15:43:53

Vorige topic - Volgende topic

serge81

Hey Spoon


Ik denk zoals overal dat je gewoon een beetje geluk moet hebben met wie je tegenkomt, als iemand u echt wil leren kennen zal ze zelf er ook wel moeite voor willen doen uiteraard wederzijds vertrouwen moet er altijd wel zijn in het begin anders ga je nooit een verre reis tot daar maken en wees een beetje op je hoede in het begin , mss de eerste keer dat je naar ginder trekt met een vriend naar ginder gaan heb ik ook zo gedaan de eerste keer , de tweede keer heb ik het alleen gedaan heb mijn vrouw ontmoet en ben ondertussen al 5 keer er geweest ben bijna een jaar getrouwd, beetje geluk hebben da je een goed iemand tegenkomt, ik maak soms ook ruzie met mijn vrouw en ze is soms wel geirriteerd maar ik weet da ze me graag ziet en dak ze kan vertrouwen soms denkt ze anders dan ik maar ja dat is een cultuurverschil , moeite doen voor elkaar dat is belangrijk

groetjes serge

spo0n

Citaat van: serge81 op zondag 22 maart 2015, 15:13:48
Hey Spoon


Ik denk zoals overal dat je gewoon een beetje geluk moet hebben met wie je tegenkomt, als iemand u echt wil leren kennen zal ze zelf er ook wel moeite voor willen doen uiteraard wederzijds vertrouwen moet er altijd wel zijn in het begin anders ga je nooit een verre reis tot daar maken en wees een beetje op je hoede in het begin , mss de eerste keer dat je naar ginder trekt met een vriend naar ginder gaan heb ik ook zo gedaan de eerste keer , de tweede keer heb ik het alleen gedaan heb mijn vrouw ontmoet en ben ondertussen al 5 keer er geweest ben bijna een jaar getrouwd, beetje geluk hebben da je een goed iemand tegenkomt, ik maak soms ook ruzie met mijn vrouw en ze is soms wel geirriteerd maar ik weet da ze me graag ziet en dak ze kan vertrouwen soms denkt ze anders dan ik maar ja dat is een cultuurverschil , moeite doen voor elkaar dat is belangrijk

groetjes serge

Ben er al drie maal geweest. 1ste keer met een vriend en daarna alleen.
Ondertussen is ze al terug in HK.
Het maakt voor mij nu ook niet veel meer uit, het leven gaat door. Andere en betere! :)

spo0n

Citaat van: Lenn op zondag 22 maart 2015, 11:21:30
7 pag. terug kwam Spoon zeuren dat ie geen afspraakje kon maken met zijn chatvriendin en klaarblijkkelijk weet Spoon ook niet wat te doen.
Ok Spoon, bestel je ticket en ga daar onaangekondigd langs, weet je meteen wat voor vlees je hebt, en ben je weer een ervaring rijker.

Aan je eigen ken je de wereld ;)

innka3

Citaat van: Baron op zondag 22 maart 2015, 01:54:43
:hoedjeaf:

Je bent niet de enige die dat opgevallen is. Na een lange, uitgebreide studie heeft men kunnen vaststellen dat het komt door dat de meeste Pinioy zulke lelijke, brede voeten hebben. Wat weer komt door het altijd op slippers sloffen. Hierdoor zijn hun voeten heel vaak zodanig misvormd, dat ze extra breed zijn. Vaak echt jammer, heb je de mooiste vrouwen en dan van die eende voeten er onder.
Tja, en met zulke voeten sta je natuurlijk al gauw op hun tenen. Ze zijn nauwelijks te ontwijken! Ja, ongelooflijk snel heb je onbewust, ongewild, op hun teentjes getrapt!

https://www.youtube.com/watch?v=_LGfK0gHD1c

ik wil wel met jou dansen maar mien voeten doen zo zeer. :happy2:

Baron

Citaat van: spo0n op zondag 22 maart 2015, 19:19:59
Citaat van: serge81 op zondag 22 maart 2015, 15:13:48
Hey Spoon


Ik denk zoals overal dat je gewoon een beetje geluk moet hebben met wie je tegenkomt, als iemand u echt wil leren kennen zal ze zelf er ook wel moeite voor willen doen uiteraard wederzijds vertrouwen moet er altijd wel zijn in het begin anders ga je nooit een verre reis tot daar maken en wees een beetje op je hoede in het begin , mss de eerste keer dat je naar ginder trekt met een vriend naar ginder gaan heb ik ook zo gedaan de eerste keer , de tweede keer heb ik het alleen gedaan heb mijn vrouw ontmoet en ben ondertussen al 5 keer er geweest ben bijna een jaar getrouwd, beetje geluk hebben da je een goed iemand tegenkomt, ik maak soms ook ruzie met mijn vrouw en ze is soms wel geirriteerd maar ik weet da ze me graag ziet en dak ze kan vertrouwen soms denkt ze anders dan ik maar ja dat is een cultuurverschil , moeite doen voor elkaar dat is belangrijk

groetjes serge

Ben er al drie maal geweest. 1ste keer met een vriend en daarna alleen.
Ondertussen is ze al terug in HK.
Het maakt voor mij nu ook niet veel meer uit, het leven gaat door. Andere en betere! :)

:hoedjeaf:

Hehe, ik geloof dat je het door hebt. Ik word dagelijks als oude zak met weinig geld en gekleed als Swiebertje gevraagd of ik niet met de ene of andere wil trouwen !! Als ik binnen kom word ik nog voor mijn ontbijt begroet met "baron sir jack, you want blowjob?" Zeg dan altijd, nee, eerst een kop koffie. Ik bedoel maar, ga erheen en iedereeen die het probleem heeft geen leuke partner te vinden heeft dan een nieuw probleem: welke van die redelijk mooie aardige en stuk jongere vrouwen moet ik nu als vaste partner of echtgenote nemen, of ....  moet ik helemaal niet iets vast willlen en gewoon wat rondfladderen, eens hier, eens daar. Butterfly dus  :crazy:


:denk: :confused2: :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :daag: :daag: :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

Citaat van: innka3 op maandag 23 maart 2015, 11:14:31
Citaat van: Baron op zondag 22 maart 2015, 01:54:43
:hoedjeaf:

Je bent niet de enige die dat opgevallen is. Na een lange, uitgebreide studie heeft men kunnen vaststellen dat het komt door dat de meeste Pinioy zulke lelijke, brede voeten hebben. Wat weer komt door het altijd op slippers sloffen. Hierdoor zijn hun voeten heel vaak zodanig misvormd, dat ze extra breed zijn. Vaak echt jammer, heb je de mooiste vrouwen en dan van die eende voeten er onder.
Tja, en met zulke voeten sta je natuurlijk al gauw op hun tenen. Ze zijn nauwelijks te ontwijken! Ja, ongelooflijk snel heb je onbewust, ongewild, op hun teentjes getrapt!

https://www.youtube.com/watch?v=_LGfK0gHD1c

ik wil wel met jou dansen maar mien voeten doen zo zeer. :happy2:


:hoedjeaf:

Hehehe! .........    en daarom doen we bij het dansen de motorstievele aan. Laat ze maar trappen met die eendepoten.

:lachen: :lachen: :lachen:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Lenn

Citaat van: spo0n op zondag 22 maart 2015, 19:25:53
Citaat van: Lenn op zondag 22 maart 2015, 11:21:30
7 pag. terug kwam Spoon zeuren dat ie geen afspraakje kon maken met zijn chatvriendin en klaarblijkkelijk weet Spoon ook niet wat te doen.
Ok Spoon, bestel je ticket en ga daar onaangekondigd langs, weet je meteen wat voor vlees je hebt, en ben je weer een ervaring rijker.

Aan je eigen ken je de wereld ;)
Wat bedoel je hiermee Spoon?Kan dat op verschillende manieren opvatten.Nu ben je al 3 keer in de Ph. geweest.Heb je een chatmate die jouw bezoek niet op prijs stelt.Dan weet je toch wel beter.Of zag ze er errug lekker uit?

nils

Citaat van: spo0n op zondag 22 maart 2015, 19:19:59
Ben er al drie maal geweest. 1ste keer met een vriend en daarna alleen.
Ondertussen is ze al terug in HK.
Het maakt voor mij nu ook niet veel meer uit, het leven gaat door. Andere en betere! :)

Zoals ik je eerste post las, was je er toen ook al klaar mee.
Dus had je ons daarvoor niet nodig.
Behandel ze niet als wisselgeld, maar wees gewoon wat kritischer en doe er je voordeel mee.
De tip van de edele Baron is zeker geen slechte als iemand aldaar je een beetje de weg kan wijzen.
Mocht je de juiste eenmaal gevonden hebben, dan los je de problemen gewoon samen op ipv je frustratie op het forum te gooien. 
Voor de rest blijft het een gezellige kroeg hier.  :cheers: :shots:

Baron

 :hoedjeaf:

Ja, ik word er een beetje moe van. Al die mannen die het wiel willen uitvinden. Het Filipijnse relatie wiel draait zo simpel, Ga erheen !!!!!!
En als je je, in afwachting van je bezoek aan de Filipijnen, verveelt, lees dan de vele forums (Nl, Belg, Duits, veel Amerikaanse, Angeles City forum, Cebu forum, Asia4fun enz. Zodat je al wat weet. En indien gewenst leg kontakten, corespondeer via de dating sites.

Of nog beter, adverteer gratis in het krantje buy and sell. Je zult overstelpt worden door vele reakties, die toch van een beter nivo zulen zijn dan de doorsnee, gemoddelde dating site reaktie. Je kunt via het internet thuis in EU al advertenties opgeven.

Wees ook realist, ben je 60 waarom wil je dan een vrouw van 20. dat is vragen om problemen, om slechte relaties.
Die 20 jarigen zitten in een zo heel andere levenssituatie dan jou! tien tot twintig jaar leftijdsverschil is goed te doen als je wat ouder bent. Tuurlijk zijn er zat uitzonderingen te noemen, maar die bevestigen dan ook de regel, toch?

En dan, de mensen die er (min of meer) wonen. Die ook nog wat kennissen, Filipijnse aangetrouwde familie, vriendinnen van hun vrouw enz hebben, of die er dagelijks uitgaan. die kennen ook beslist wel vrouwen die maar wat graag een westerse man zouden leren kennen..

Zelfs in de bars, de serveersters, de hoereca, de free lancers, de bar girls. daar zitten zat goede vrouwen tussen, waar je alleen maar respect voor kunt hebben (gezien wat ze doen en hun situatie waar ze in verkeren).

Maar nogmaals, dat valt allemaal in het niet met een bezoek aan de Filipijnen zelf. Met een lijstje kontakten (van advertentie, dating site) of op de bonnefooi in bar, restorant, winkelcentrum enz. Of dus via je kennissen van forums.

Succes  :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
ps. Inderdaad, kan het hier wat vriendelijker naar mekaar toe gaan!
Vervelend en kinderachtig vind ik dat kemp (kampf) hanen gedoe !!
Leven en laten leven, wie goed doet goed ontmoet, wat gij wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander. Of zoals de pope het zegt: Mercy and compassion!

Amen  :sinterklaas:
Baron, pastoraal patriarchaal parochiaal barcornerworker!
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).