Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

anullment

Gestart door tompoes0, zaterdag 4 december 2010, 12:38:10

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ik ben nog steeds in de rechtbank aan het vechten voor de onroerende goederen die daarvoor in aanmerking komen en alleen mijn dood stopt de zaak :atyourservice:



Phille

Citaat van: bananacreek op dinsdag 31 mei 2011, 15:44:23
Ik ben nog steeds in de rechtbank aan het vechten voor de onroerende goederen die daarvoor in aanmerking komen en alleen mijn dood stopt de zaak :atyourservice:




Je smile is oog verblindend  :biggrinn:


Rich

Citaat van: boldy op dinsdag 31 mei 2011, 11:05:19
Citaat van: Rich op zaterdag  4 december 2010, 13:52:18
Wij hebben annulment achter de rug nu, en de prijs was 80.000 P, en het was in Masbate.

De eerste hearing was op 6 febr 2010 en mijn vriendin is 3 keer voor de court moeten verschijnen. Zij woont in Cebu, Lapulapu.
Afwachten op het resultaat nu, en dat verwachten wij begin januari.
. Sorry ff off topic. 80000 peso ff betalen en dan vinden sommige het gek dat ze daar allemaal denken dat we rijk zijn. Ik kan het niet meer volgen de pot verwijd de ketel dat ie zwart ziet.  :ikkeniebegrijp:  

Ps 80000 is 80000 voor wat je het gebruikt doet niet terzaken.

Verder hoop ik dat alles snel rond is en dat je ze snel in je armen kan sluiten voorgoed.
Dat geld voor iedereen die hier mee bezig is


Ik begrijp je reactie Boldy, maar toch even nuanceren. Voor wat ik het gebruik doet wel terzake, en in dit geval om te kunnen trouwen met mijn vriendin.
Daar heb ik dus 80.000 Peso voor over. Geen tienduizenden peso voor een brommer voor een broer, zus, nicht, neef, tante, oom enz.
Rich de Nederbelg.

bananacreek

Citaat van: Phille op dinsdag 31 mei 2011, 15:47:23
Citaat van: bananacreek op dinsdag 31 mei 2011, 15:44:23
Ik ben nog steeds in de rechtbank aan het vechten voor de onroerende goederen die daarvoor in aanmerking komen en alleen mijn dood stopt de zaak :atyourservice:




Je smile is oog verblindend  :biggrinn:



Ja, correct, waarschijnlijk had ik op die dag in Maart 1980 een vreemd voorgegoel???????  :weetikniet: :weetikniet: :floet:

Luke

Het had anno 1888 geweest kunnen zijn.... :lachen:

bananacreek

Nu herinner ik me het weer wat die gedachte was:
Ik dacht: "EENS EEN KLOOTZAK ALTIJD EEN KLOOTZAK"  :happy: :lachen:


Rich

Citaat van: Rich op maandag 30 mei 2011, 22:08:19
Citaat van: Rich op zaterdag  4 december 2010, 13:52:18
Wij hebben annulment achter de rug nu, en de prijs was 80.000 P, en het was in Masbate.

De eerste hearing was op 6 febr 2010 en mijn vriendin is 3 keer voor de court moeten verschijnen. Zij woont in Cebu, Lapulapu.
Afwachten op het resultaat nu, en dat verwachten wij begin januari.


Ondertussen is het eind mei 2011 en we staan nog even ver. Zij belde 3 maanden geleden enkele keren met de court en de eerste week van juni hebben ze beloofd dat ze het resultaat zullen laten weten.

Ik ben langzamerhand radeloos, en het is om doodziek van te worden. De komende week is dus wel heel belangrijk, maar ik vertrouw ze daar van geen kanten, en denk eerder dat het wishfull thinking is, dat het binnen een week in orde zal zijn.

:kwaad: :blahblah: :mad1: :harenuittrekkenpg2:


UPDATE. En wat voor een  :happy:

Vandaag kreeg ik eindelijk het verlossende bericht van mijn vriendin, dat de annulment werd goedgekeurd.

17 maanden wachten, en dan plots het goeie nieuws...ein-de-lijk !  :happy:

3 maanden terug zou het al voor mekaar moeten geweest zijn. Na veel telefoontjes van mijn vriendin en haar broer ( onze advokaat) werden we steeds met een kluitje in het riet gestuurd, en ik begon zowaar de moed te verliezen. OK, de eerste week van juni zou het verdict vallen zoniet?????  wist ik het effe allemaal niet meer.

Vrienden en kennissen vertelde haar dat het het beste zou zijn om geld te geven om de zaak te versnellen, en dat dat beslist zou helpen, maar vanaf het begin van de start van de aanvraag van het annulment heb ik gezegd ...zoveel en geen peso meer. En als ik zeg geen peso meer dan blijf ik bij mijn standpunt. Ik betaal niets onder tafel. Mijn vriendin wilde dat ook niet en zou nog eens raad vragen bij haar broer, want ze werd zelf ook doodziek van al dat wachten en wachten. Zijn antwoord op wat haar kennissen vertelden was. Niets meer betalen hoedanook, want dan werk je de corruptie mee in de hand. Zij moeten hun werk doen en in de eerste week van juni verwachten we het resultaat. En zie...vandaag dus het goeie nieuws.

Nu starten met de papperassen in orde te maken en we zijn van plan om te trouwen in augustus. Vlucht boeken tussen 15 en 20 juli en ik blijf daar 1,5 maand.

"Is dat niet gek: je krijgt meer geduld naarmate je ouder wordt en je dus eigenlijk niet veel tijd meer hebt."
Marc Callewaert
Vlaams criticus en schrijver (1927 -)


Een waarheid als een koe  :lachen:    

En nu ga ik er een wijntje op drinken.... :cheers:

:daag: Rich.



Rich de Nederbelg.

xav

 :congratualtionsis0: Rich...

nu maar wachten op het marriage certificate waarop staat dat het huwelijk null and void is... volgens mijn vrouwtje kan dat ook wel een drie tal maanden in beslag nemen... hopelijk zal het voor jou wat vlugger gaan... maar bij de NSO zijn ze ook niet van de rapste als je alles zowat leest over hun...

boldy

rich van harte gefeliciteerd met het goede nieuws , nu maar hopen dat derest allemaal vlugger zal gaan
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Rich

Boldy, Xav, bedankt.
Rich de Nederbelg.