Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

anullment

Gestart door tompoes0, zaterdag 4 december 2010, 12:38:10

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Lang gewacht, stil gezwegen, vaak gedacht en nu gekregen. Van harte gefeliciteerd Rich en wens je veel geluk toe  :thumb:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

PeterVL

Ik zelf zou nooit huizen bouwen in de filipijnen. Grond kan je dus vooralsnog nooit bezitten als buitenlander maar inderdaad een huis kan je op je naam bouwen maar dus wel zonder dat je de eigenaar  bent van de grond waar het op staat. Het is een zeer complexe materie. Nu als je toch perse wil bouwen in de filipijnen maak dat het huis op je naam staat want de grond zal altijd je filipina toe behoren; je moet dan ook rekening houden met het feit als je je huis wil verkopen de meeste kopers ook wel zeer graag de grond in de verkoop willen includeren en dan pas komt putje bij paaltje. Ik geef nog maar eens de raad mee, huur een stekje waar je je goed voelt en vergeet romantiek en houd de knip op je portemonneke dan kan je steeds all kanten uit. Je moet ook de consequenties zien in de context van de belgische wetgeving als je getrouwd bent want er vanonder muizen zoals velen wel eens proberen zal niet lukken alimentatie zal je blijven betalen, je moet ook belgisch scheiden want veel filipinas vinden de weg naar de ambassade om dit op te eisen. Prettige dag nog.

balikbayan

In dat geval niet binnenlaten en verwijderen want ze wonen er niet dat ze eventueel nog een bepaald recht hebben wil niet zeggen dat ze er mogen wonen.

Lastig blijft het wel want men wil het natuurlijk wel voor de hoofdprijs verkopen wat betekend dat je er natuurlijk over moet nadenken. Uiteindelijk duurt dat dan een aantal jaar voor ze inzien dat ze niets of niet de hoofdprijs krijgen.

Lange adem heb je wel nodig  :negatief:

xav

wat heeft dit nu te maken met annullment...?

:ontopic:

Robert

Ik ben het helemaal eens met Peter, ik ga lekker huren.
Als het me niet bevalt ben ik weer vertrokken.

Rich

EIN-DE-LIJK  NULL AND VOID.

Na precies 1,5 jaar heeft ze de papieren in handen.  :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

Rich de Nederbelg.

boomerang

Citaat van: Rich op woensdag 21 september 2011, 17:11:11
EIN-DE-LIJK  NULL AND VOID.

Na precies 1,5 jaar heeft ze de papieren in handen.  :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:



Gefeliciteerd   :congratualtionsis0:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

klusser

Mooi zo, nu vooruit met de geit  :haha:

:congratualtionsis0:

Amice

 :congratualtionsis0: Rich

Wat heeft dat geintje je nu per saldo gekost?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Rich

80.000 Peso Amice zoals afgesproken en geen cent meer.
Rich de Nederbelg.