Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Jobaanbieding (part-time)

Gestart door vvjoris, woensdag 9 januari 2013, 07:39:28

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Voorkeur voor iemand die

Een of andere band heeft met de Filippijnen
Niet extreem ver van Antwerpen woont

Noodzakelijk:

Nederlands en Engels spreken/lezen/schrijven
Computer en intenrnet aansluiting hebben
Basis computerkennis, bij voorkeur noties van webdesign (websites maken behoort absoluut niet tot het takenpakket)
Dagelijks zijn e-mail checken
Van thuis uit werken
7 maal per jaar vergaderen in Antwerpen

Taken

60 % e-mail (Nederlands of Engels)
10 % telefoon (waarvan 95 % Nederlands-
25 % on line adminstratief werk (secretariaat)
5 % meetings (in Antwerpen)

Verloning

U werkt 8 uren per week, van thuis uit (behalve als er een vergadering is, uiteraard), uw werkuren zijn, binnen de wettelijke regels, vrij te kiezen, maar u dient minstens 1 keer per dag uw e-mail te checken, en te antwoorden, of door te sturen naar een college als u 'geen tijd heeft' te antwoorden.
Deze job kan zowel uitgevoerd worden op zelfstandige basis (bijvoorbeeld als zelfstandige in bijberoep) als in dienstverband. Indien u kiest voor een bediendencontract, verschilt uw nettoloon per uur naargelang uw andere inkomsten: het zal variëren tussen de â,¬ 7.64 (als u in de hoogste belastingschijf 'valt') en de â,¬ 11.46 (als u in de laagste belastingschijf 'valt', tarieven 2012)

Indien u op zelfstandige basis werkt, factureert u â,¬ 25.95 per uur.

Opmerking: tewerkstelling in overeenstemming met de Belgische wetgeving: schrik dus niet, bij een loonkost van â,¬ 100 krijgt de werknemer in dienstverband in het slechtse geval dus maar â,¬ 29.45


Reageren per pm, uiteraard mogen 'publieke reacties' op dit bericht ook, meer details geef ik echter enkel per pm.

Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

antzan

Wat is extreem  ver ,
ik woon in Heerlen , 130 Km
Foodmaster

vvjoris

Het moet, 'te doen' zijn om naar de meetings in Antwerpen te komen, dus dat is een persoonlijke interpretatie. Zo is voor Janice 15 km al ver, maar voor mezelf, als ik van Antw naar Konon, parijs of Amsterdam moet, is dat niet ver ... Naar Manila of Cebu gaan daarentegen is wel ver ;-)
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

vvjoris

Er zijn op 2 uur al 4 pm's ... ik kan pas deze namiddag antwoorden ...;
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

mike-bel

online conferentie niet haalbaar ?

25.95 + btw ?  :atyourservice:


Yoshi

Spijtig dat't niet fulltime is haha. Een job in de computerwereld, zeker op gebied van webdesign interesseert mij enorm. Het van thuis uit werken is een groot pluspunt. Maar ik heb jammer genoeg een fulltime job nodig.  :negatief:

vvjoris

Citaat van: Yoshi op zondag 27 januari 2013, 13:13:15
Spijtig dat't niet fulltime is haha. Een job in de computerwereld, zeker op gebied van webdesign interesseert mij enorm. Het van thuis uit werken is een groot pluspunt. Maar ik heb jammer genoeg een fulltime job nodig.  :negatief:

Hangt er vanaf hoe het evolueert .. .Heb geen kristallen bol ...

Vergis u niet in webdesign, er zijn allerlei tools waarmee je zelf iets kan maken, maar we zijn 2013, dwz dat men dikwijls responsive design verwacht, en dat is niet zo eenvoudig ...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

kristof19

Ik doe het in het zwart voor 100 euro per uur. Ik zal met de taxi komen naar Antwerpen vanuit West-Vlaanderen op kosten van het bedrijf. Mijn voorstel is niet onderhandelbaar. Take it or leave it.  :lachen:
:daag:

boomerang

#8
Een goeden dag en den lezer heil,

Omdat het uit mijn neus zitten te vreten mij verveeld valt u de eer te beurt om een sollicitatie van mij te mogen ontvangen.
Van uw bedrijf had ik nog nooit gehoord en dus zal u nog wel niet zo lang bestaan of u timmert niet zoveel aan de weg. Om niet teveel van onze kostbare tijd te verdoen zal ik u eerst mijn wensen en verlangens kenbaar maken. Ik hoop dat u s'morgens niet voor 9.00 uur enige actie van mij verwacht want ik verlang een functie als adviseur en ben dus niet op zoek naar een kranten- melkwijk of iets dergelijks, mijn voorkeur zou naar 10.30 uur uitgaan in verband met de vele borreltjes welke ik s'avonds graag inneem bij een goed TV programma. Ik verwacht dat uw bedrijf prijs stelt op stijl en smaak en wens daarom op de vergaderingen in Antwerpen geen koffie uit een automaat met een plastic bekertje te moeten drinken. Een fatsoenlijk kopje koffie dus met bij voorkeur een kleine versnapering. Tijdens de lunchpauze, nadat ik mijn zelf meegebrachte boterhammetjes heb gegeten, maak ik graag even een ommetje in de nabije omgeving om een klein sigaartje te roken. Indien het regent verwacht ik van u de loyaliteit om mij toe te staan om dit in de vergaderruimte te mogen doen omdat het weer erg bevattelijk kan zijn op mijn leeftijd. Een lunchpauze van anderhalf uur lijkt mij een redelijk gegeven gezien de zwaarte en belang van de vergadering. Om 4 uur s'middags  zet ik er graag een punt achter om de file's voor te zijn. Ik stel prijs op stijlvolle kleding en verwacht dit van mijn directie ook. Vrouwelijk medewerksters zie ik graag uitsluitend schoonmaakwerkzaamheden- of koffie zetten verrichten.

Met de geboden beloning zal u wel een bod bedoelen en zal ik u dan ook graag een gepast tegenbod doen.

Ik neem aan dat ik met bovenstaande uw interesse heb gewekt.Graag zal ik mijn overige wensen uitvoerig in een persoonlijk gesprek toelichten. Liefst niet voor 10.30 uur en niet na 4 uur in verband met de files.
Indien uw firma zelf ook geen onredelijke eisen stelt, neem dan snel contact met mij op.

Hopend op een succesvolle samenwerking.

Boomerang
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

PHwaarde

Citaat van: boomerang op maandag 28 januari 2013, 05:48:12
Een goeden dag en den lezer heil,

Omdat het uit mijn neus zitten te vreten mij verveeld valt u de eer te beurt om een sollicitatie van mij te mogen ontvangen.
Van uw bedrijf had ik nog nooit gehoord en dus zal u nog wel niet zo lang bestaan of u timmert niet zoveel aan de weg. Om niet teveel van onze kostbare tijd te verdoen zal ik u eerst mijn wensen en verlangens kenbaar maken. Ik hoop dat u s'morgens niet voor 9.00 uur enige actie van mij verwacht want ik verlang een functie als adviseur en ben dus niet op zoek naar een kranten- melkwijk of iets dergelijks, mijn voorkeur zou naar 10.30 uur uitgaan in verband met de vele borreltjes welke ik s'avonds graag inneem bij een goed TV programma. Ik verwacht dat uw bedrijf prijs stelt op stijl en smaak en wens daarom op de vergaderingen in Antwerpen geen koffie uit een automaat met een plastic bekertje te moeten drinken. Een fatsoenlijk kopje koffie dus met bij voorkeur een kleine versnapering. Tijdens de lunchpauze, nadat ik mijn zelf meegebrachte boterhammetjes heb gegeten, maak ik graag even een ommetje in de nabije omgeving om een klein sigaartje te roken. Indien het regent verwacht ik van u de loyaliteit om mij toe te staan om dit in de vergaderruimte te mogen doen omdat het weer erg bevattelijk kan zijn op mijn leeftijd. Een lunchpauze van anderhalf uur lijkt mij een redelijk gegeven gezien de zwaarte en belang van de vergadering. Om 4 uur s'middags  zet ik er graag een punt achter om de file's voor te zijn. Ik stel prijs op stijlvolle kleding en verwacht dit van mijn directie ook. Vrouwelijk medewerksters zie ik graag uitsluitend schoonmaakwerkzaamheden- of koffie zetten verrichten.

Met de geboden beloning zal u wel een bod bedoelen en zal ik u dan ook graag een gepast tegenbod doen.

Ik neem aan dat ik met bovenstaande uw interesse heb gewekt.Graag zal ik mijn overige wensen uitvoerig in een persoonlijk gesprek toelichten. Liefst niet voor 10.30 uur en niet na 4 uur in verband met de files.
Indien uw firma zelf ook geen onredelijke eisen stelt, neem dan snel contact met mij op.

Hopend op een succesvolle samenwerking.

Boomerang

Je bent aangenomen ;)