Prepaid Union zoekt Nederlandstaligen in Filippijnen

Gestart door yepyep, dinsdag 23 juli 2013, 02:24:42

Vorige topic - Volgende topic

yepyep

Op Facebook adverteert Prepaid Union (bij nader inzien een NL bedrijf) dat ze op zoek naar Nederlandstalige Helpdeskmedewerkers.

Citaat"Sponsored
Collega's gezocht!

Woon je in de Filipijnen en spreek je Nederlands? We zoeken helpdesk medewerkers per 1 okt

Misschien interessant voor mensen die willen werken in de Filippijnen. Meestal worden de visa's geregeld door dit soort bedrijven (vliegtickets niet).
Salarissen zullen denk ik rond de 40-60k pesos liggen, maar dat weet ik niet zeker.

Link: https://www.facebook.com/Prepaid.Union.Pilipinas/info






Ronny55

Citaat van: yepyep op dinsdag 23 juli 2013, 02:24:42
Op Facebook adverteert Prepaid Union (bij nader inzien een NL bedrijf) dat ze op zoek naar Nederlandstalige Helpdeskmedewerkers.

Citaat"Sponsored
Collega's gezocht!

Woon je in de Filipijnen en spreek je Nederlands? We zoeken helpdesk medewerkers per 1 okt

Misschien interessant voor mensen die willen werken in de Filippijnen. Meestal worden de visa's geregeld door dit soort bedrijven (vliegtickets niet).
Salarissen zullen denk ik rond de 40-60k pesos liggen, maar dat weet ik niet zeker.

Link: https://www.facebook.com/Prepaid.Union.Pilipinas/info
:ikkeniebegrijp: Tja zou voor sommige heel mooi zijn......zou bijna zeggen te mooi om waar te zijn  :confused2:  :weetikniet:
Heb deze advertentie gezien.....maar over loon zag ik niks staan.  :weetikniet: Denk dat het iets te maken heeft met prepaid internationale comunicatie.  :weetikniet:


Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ronald-D

hmmmmm....kan helaas de advertentie niet vinden...waarschijnlijk al verwijderd? Klonk wel interessant :)

callebaut

Citaat van: Ronald-D op dinsdag 23 juli 2013, 14:49:31
hmmmmm....kan helaas de advertentie niet vinden...waarschijnlijk al verwijderd? Klonk wel interessant :)


We zoeken medewerkers voor customer care, online marketing en programmeurs (php).


Diederik Bijlsma


www.prepaidunion.com

Ronald-D

Citaat van: callebaut op dinsdag 23 juli 2013, 16:09:58
Citaat van: Ronald-D op dinsdag 23 juli 2013, 14:49:31
hmmmmm....kan helaas de advertentie niet vinden...waarschijnlijk al verwijderd? Klonk wel interessant :)


We zoeken medewerkers voor customer care, online marketing en programmeurs (php).


Diederik Bijlsma


www.prepaidunion.com

geen van allen ervaring mee :(

Amice

Citaat van: Ronny55 op dinsdag 23 juli 2013, 06:35:49
Citaat van: yepyep op dinsdag 23 juli 2013, 02:24:42
Op Facebook adverteert Prepaid Union (bij nader inzien een NL bedrijf) dat ze op zoek naar Nederlandstalige Helpdeskmedewerkers.

Citaat"Sponsored
Collega's gezocht!

Woon je in de Filipijnen en spreek je Nederlands? We zoeken helpdesk medewerkers per 1 okt

Misschien interessant voor mensen die willen werken in de Filippijnen. Meestal worden de visa's geregeld door dit soort bedrijven (vliegtickets niet).
Salarissen zullen denk ik rond de 40-60k pesos liggen, maar dat weet ik niet zeker.

Link: https://www.facebook.com/Prepaid.Union.Pilipinas/info
:ikkeniebegrijp: Tja zou voor sommige heel mooi zijn......zou bijna zeggen te mooi om waar te zijn  :confused2:  :weetikniet:
Heb deze advertentie gezien.....maar over loon zag ik niks staan.  :weetikniet: Denk dat het iets te maken heeft met prepaid internationale comunicatie.  :weetikniet:




Beloning  is meestal een basis bedrag aangevuld met P10.000 p/mnd voor iedere vreemde taal die je beheerst.
Na verloop van tijd kun je een positie verdienen waarbij dan het salaris tot ca. 80.000 peso per maand rijkt.

Er zijn meer van dat soort centers in de Phils o.a. IBM die de financial control van o.a. IBM nederland hier onderhouden.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

crashman

Hallo, ik heb wel interesse in deze jobadvertentie
Voorlopig ben ik in belgie om mijn woning hier te verkopen maar eind dit jaar vertrek ik
definitief naar de filippijnen.

Ik ben vertaler van opleiding en spreek vloeiend Nederlands en Engels, ik heb verder
een goede kennis van het Frans en noties Italiaans en Duits.

Mijn leeftijd is 51 en ik heb bezittingen in Cebu.

Ifugao

@dvdcrusher: Ik denk dat je zal moeten solliciteren bij www.prepaidunion.com in plaats van op het forum.  :hoedjeaf: 

Lorre


Amice

CitaatDenk dat het iets te maken heeft met prepaid internationale comunicatie.  weetikniet

Het heeft alles te maken met verkoop van (prepaid)creditcards volgens mij.

Ze vragen overigens nog steeds dus men kan nog solliciteren blijkbaar  :jajaja:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Lorre

Citaat van: Amice op woensdag  2 oktober 2013, 11:56:47Het heeft alles te maken met verkoop van (prepaid)creditcards volgens mij.

Heeft niks met credit cards te maken.  Via Prepaid Union kan je via het internet het beltegoed van je vrienden en familie in het buitenland opwaarderen. Met een paar simpele stappen kan je vanaf iedere computer beltegoed sturen.


Soushkin

Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2: